Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
12Next
Return to list New
3135
View
31
Reply

Ini Bayi Atau Kuih Pau? Jom Kenali Bayi Comel Pipi Pau Ini!

[Copy link]

Author: taniabecks92       Show all posts   Read mode

Author
Post time 13-5-2019 10:28 AM | Show all posts |Read mode
Semua bayi sememangnya dilahirkan comel tidak mengira bangsa atau agama sekalipun. Kalau tidak comel, bukan bayilah namanya. Jom kenali adik yang baru berusia enam bulan dari Kazakhstan ini! Kalau dilihat pada saiz pipinya, tiada siapa menyangka usianya baru sahaja enam bulan.

Bayi ini namanya Daniel. Boleh anda semua teka dia berbangsa apa sebenarnya?










Daniel dilahirkan pasangan warga Korea yang baru sahaja menetap di Kazakhstan. Tidak hairanlah Daniel putih gebu dan memiliki sepasang mata sepet.


Ibu dan ayahnya juga baru sahaja mendirikan rumah tangga pada 2018 yang lalu dan Daniel merupakan cahaya mata sulung pasangan tersebut.


Bayi ini turut memiliki akaun instagram yang diberi nama Baby Daniel yang diuruskan ibu bapanya dan memiliki seramai 17 ribu pengikut. Wah, popularitinya memang tidak dapat disangkal lagi!


Jom layan foto-foto bayi berpipi pau ini.




































Kredit foto: IG





Anda rasa pipi anda pun macam pau? - CARI

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 13-5-2019 10:36 AM From the mobile phone | Show all posts
besar sgt gini dah tak nampak comel pun.nampak pelik ada la
Reply

Use magic Report

Post time 13-5-2019 10:40 AM | Show all posts
mcm nmpk pelik skit...ke mata aku yg slh tgk
Reply

Use magic Report

Post time 13-5-2019 10:41 AM From the mobile phone | Show all posts
A'ah.. Mcm x balance muka dia. Harap pipi tu surut sikit bila membesar nt
Reply

Use magic Report

Post time 13-5-2019 10:43 AM | Show all posts
kecik kecik comel la

dah besar nanti takut menyusahkan orang

nak berjalan tak boleh sebar obes

ujung ujung kena paanggil crane angkat
Reply

Use magic Report

Post time 13-5-2019 10:45 AM From the mobile phone | Show all posts
X comel langsung.. mcm cacat je ada lah
Reply

Use magic Report

Post time 13-5-2019 10:46 AM From the mobile phone | Show all posts
fifie_olin: mcm nmpk pelik skit...ke mata aku yg slh tgk

macam tak balance ubun2 kecik dengan pipi pau tu
Reply

Use magic Report

Post time 13-5-2019 11:01 AM | Show all posts
mcm pelik akk tgk tang kepala tu..
Reply

Use magic Report

Post time 13-5-2019 11:35 AM | Show all posts
comel ke...??

ke bulan2 puasa ni...perut lapar mata jad tak betul...
Reply

Use magic Report

Post time 13-5-2019 11:55 AM From the mobile phone | Show all posts
Sebijik mcm pipi rosnah mat aris
Boleh ke kita panggil dia rosnah pau
Reply

Use magic Report

Post time 13-5-2019 12:52 PM | Show all posts
Kecik2 macam tu bolehlah dikatakan comel harap jangan membawa kedewasa bakal jadi obess nanti
Reply

Use magic Report

Post time 13-5-2019 01:23 PM From the mobile phone | Show all posts
Maaf.. i nampak x comei... tapi kalau jumpa mmg i cubit2 pipi dia
Reply

Use magic Report

Post time 13-5-2019 01:49 PM From the mobile phone | Show all posts
fifie_olin replied at 13-5-2019 10:40 AM
mcm nmpk pelik skit...ke mata aku yg slh tgk

Kan.. mcm berpenyakit pun ade
Reply

Use magic Report

Post time 13-5-2019 01:56 PM From the mobile phone | Show all posts
Masa mak dia teran kepala tersangkut kot..lonjong semacam..masa anak iols kat nicu, ade baby tu bucu kepala lonjong sikit..sebab tersangkut..sian baby dia macam benjol gitu..
Reply

Use magic Report

Post time 13-5-2019 03:00 PM | Show all posts
Buritan replied at 13-5-2019 01:49 PM
Kan.. mcm berpenyakit pun ade

kepala baby tu aku tgk mcm bebentuk skit

Reply

Use magic Report

Post time 14-5-2019 01:08 AM From the mobile phone | Show all posts
Lansung tak comel.. Bapak dia sedap lah gak
Reply

Use magic Report

Post time 14-5-2019 07:02 AM From the mobile phone | Show all posts
Kepala dia lonjong. Tu yg nampak pelik sikit.
Reply

Use magic Report

Post time 14-5-2019 09:55 AM | Show all posts
fushimi replied at 13-5-2019 02:43 AM
kecik kecik comel la

dah besar nanti takut menyusahkan orang

uish ayat kaka..hahaha! sabau2. slmt berpuasa chuols
Reply

Use magic Report

Post time 14-5-2019 04:37 PM | Show all posts
fushimi replied at 13-5-2019 10:43 AM
kecik kecik comel la

dah besar nanti takut menyusahkan orang

hahaha..win win
Reply

Use magic Report

Post time 14-5-2019 04:38 PM | Show all posts
akmalrahman replied at 14-5-2019 01:08 AM
Lansung tak comel.. Bapak dia sedap lah gak

sempat ko nyelit sis
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.110100s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list