Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
1234Next
Return to list New
6214
View
78
Reply

[Jenayah] Cikgu Trauma Dirogol..

[Copy link]

Author: nononcrux       Show all posts   Read mode

Author
Post time 1-6-2019 07:01 PM | Show all posts |Read mode
Perubahan sikap seorang guru wanita yang menjadi pasif dan pendiam membongkar rahsia dia dirogol rakan sekerjanya.

Ketua Polis Daerah Sabak Bernam, Superintendan Noor Mushar Mohamad berkata, dalam kejadian jam 5 pagi, 14 April lalu, mangsa yang baru bangun dari tidur diterkam suspek berusia 37 tahun di ruang tamu rumahnya sebaik sahaja dia membuka pintu.

"Suspek seorang guru sekolah rendah bertindak menerkam dan merogol mangsa yang ketika itu bersendirian di rumah.

"Bagaimanapun tiada ugutan yang dibuat dan mangsa tidak mengalami sebarang kecederaan," katanya kepada Sinar Harian ketika ditemui dipejabatnya di sini, semalam.

Menurut Noor Mushar,  disebabkan kejadian itu, mangsa berusia 33 tahun itu trauma dan berubah  sikap menjadi pasif serta pendiam yang kemudiaannya perubahan itu disedari oleh suami mangsa.

"Mangsa yang pada mulanya takut menceritakan tragedi itu akhir terpaksa mengakui menjadi mangsa rogol selepas didesak berkali-kali oleh suaminya.
Mangsa ditemani suami kemudiaannya membuat laporan di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Sabak Bernam, kira-kira jam 2 petang, Ahad lalu," katanya,

Berdasarkan laporan yang diterima, polis bertindak menahan suspek yang sudah berkahwin namun masih belum mempunyai cahaya mata itu di kediamannya di sekitar Sungai Besar kira-kira jam 10 malam, pada hari sama laporan dibuat.

"Suspek kini ditahan dan disiasat mengikut Seksyen 376 Kanun Keseksaan kerana kesalahan merogol.

Sementara itu, katanya, orang ramai diminta segera membuat laporan dan tidak mendiamkan diri sekiranya menjadi mangsa jenayah.

"Laporan itu penting bagi memudahkan siasatan dijalankan dan membolehkan tindakan segera diambil ke  atas penjenayah," katanya.

Rate

2

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 1-6-2019 07:18 PM From the mobile phone | Show all posts
Mcm mana suspek boleh masuk rumah mangsa? Suspek kawan husband dia ke?? Pelik aku
Reply

Use magic Report

Post time 1-6-2019 07:22 PM From the mobile phone | Show all posts
Andyscenes replied at 1-6-2019 07:18 PM
Mcm mana suspek boleh masuk rumah mangsa? Suspek kawan husband dia ke?? Pelik aku

Kan dia masuk sebaik sahaja mangsa membuka pintu. Mungkin susoek bg salam ke ketuk pintu ke.. Ujung2 kna terkam terus. Mesti dh lama sangap kt cikgu tu
Reply

Use magic Report

Post time 1-6-2019 07:58 PM | Show all posts
jahatnya manusia..

dah beristeri, mangsa pulak isteri orang
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 1-6-2019 08:13 PM From the mobile phone | Show all posts
Andyscenes replied at 1-6-2019 07:18 PM
Mcm mana suspek boleh masuk rumah mangsa? Suspek kawan husband dia ke?? Pelik aku

Aku syak suka sma suka hmm
Reply

Use magic Report

Post time 1-6-2019 08:14 PM From the mobile phone | Show all posts
Carilah yg sama sangap
..ramai je offer diri
Reply

Use magic Report

Post time 1-6-2019 08:21 PM From the mobile phone | Show all posts
Dah ada isteri pun tetap cari yg haram juga. Dasarrr...  
Reply

Use magic Report

Post time 1-6-2019 08:23 PM From the mobile phone | Show all posts
putericahaya999 replied at 1-6-2019 08:14 PM
Carilah yg sama sangap
..ramai je offer diri

Kan..bodoh cikgu laki tu xpasal2 trauma cikgu perempuan
Reply

Use magic Report

Post time 1-6-2019 08:32 PM | Show all posts
berdasarkan maklumat seperti umur dan daerah tempat mengajar senang juga nak speku siapa kan. Kesian betul. Dah jd mangsa tp tak lari dr jd bahan umpatan org pula. Kat sini pun dah ada membawang ckp suka sama suka. Bertabahlah
Reply

Use magic Report

Post time 1-6-2019 08:35 PM | Show all posts
suspek pun seorang cikgu sekolah rendah???
Reply

Use magic Report

Post time 1-6-2019 08:42 PM From the mobile phone | Show all posts
Harap hakim mempertimbangkan perogol mempunya istri dan ibu bapa utk ditanggung sebelum jatuh hukuman..
Reply

Use magic Report

Post time 1-6-2019 08:47 PM | Show all posts
ni baru kena rogol

bayangkan trauma si sepol kena liwat boss sendiri



Reply

Use magic Report

Post time 1-6-2019 09:53 PM From the mobile phone | Show all posts
Mesti kenal ni...kalau tk nape mangsa bukak pintu kan....
Reply

Use magic Report

Post time 1-6-2019 10:07 PM | Show all posts
cahaya_almas replied at 1-6-2019 09:53 PM
Mesti kenal ni...kalau tk nape mangsa bukak pintu kan....

rakan sekerja..
Reply

Use magic Report

Post time 1-6-2019 10:11 PM From the mobile phone | Show all posts
Kawan makan kawan? Tak guna punya kawan
Reply

Use magic Report

Post time 1-6-2019 10:13 PM From the mobile phone | Show all posts
cahaya_almas replied at 1-6-2019 09:53 PM
Mesti kenal ni...kalau tk nape mangsa bukak pintu kan....

aku pun syak laki tu kenal cikgu perempuan tu  mana dia tau laki org tu takda. stand by ridsect di sisi bila nak keluar rumah
Reply

Use magic Report

Post time 1-6-2019 11:19 PM From the mobile phone | Show all posts
Catpaw replied at 1-6-2019 10:13 PM
aku pun syak laki tu kenal cikgu perempuan tu  mana dia tau laki org tu takda. stand by ridsect di ...

Mmg rakan sekerja pun..
Reply

Use magic Report

Post time 1-6-2019 11:21 PM From the mobile phone | Show all posts
Gila betul. Dah gatal sangat sampai sanggup korbankan kerjaya. Hati2 la dengan kawan sekerja. Muka nampak nerd tak semestinya vanilla.
Reply

Use magic Report

Post time 2-6-2019 12:01 AM From the mobile phone | Show all posts
Rumah tkde grill kot kan...
Reply

Use magic Report

Post time 2-6-2019 12:13 AM From the mobile phone | Show all posts
5 pagi buka pintu rumah?
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.363981s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list