Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
109924
View
2279
Reply

"Saya Tak Pernah Menyusahkan Mawar,"-Ibu Fizo Nafi Punca Penceraian

  [Copy link]

Author: Cari-Saiful       Show all posts   Read mode

Author
Post time 19-7-2019 06:23 PM | Show all posts |Read mode
Tak habis lagi isu penceraian di antara Mawar Karim dan Fizo Omar.


Kali ini ibu Fizo, Hasnah Jidin, 59 tampil menafikan yang dia dan keluarga menjadi punca penceraian tersebut.


Foto: IG


"Ibu mana yang mahu anak mereka bercerai? Apatah lagi mereka mempunyai anak. Saya selalu nasihatkan supaya bersabar dan jangan bercerai. Walaupun orang kata dia anak mak, tapi saya tak pernah hasut yang bukan-bukan. Apabila timbul cerita mengatakan saya punca perpisahan mereka, rasa terkilan dan sedih sangat. Bukan saya puncanya.


"Selama ini, hubungan kedua keluarga baik saja. Malah, saya dengan Mawar pun baik. Kalau nak tahu, sudah enam bulan saya tidak tinggal bersama mereka," katanya kepada Harian Metro.


Sepanjang tinggal dengan Fizo dan Mawar, dia langsung tak pernah menyusahkan kehidupan mereka.


  



" Walaupun saya duduk dan tinggal bersama mereka, tapi tak pernah nak menyusahkan sesiapa. Dalam rumah tak pernah buatkan Mawar susah. Mawar pun baik orangnya.


"Semasa dia bersalin dan dalam tempoh pantang, saya yang menjaganya dan saya pun menjaga cucu. Pendek kata semuanya okey dan tak ada masalah.


" Apabila timbul isu ini, saya tak tahu nak kata apa. Bukan macam itu. Mungkin ramai tak tahu, sebelum Fizo berkahwin lagi kami sudah tinggal bersama. Malah, dia yang banyak menjaga saya selepas kematian suami."


  



Sementara itu Fizo menyatakan," Anak emak? Bagi saya itu rezeki saya. Dengan apa yang berlaku, Allah nak bagi kekuatan untuk saya menjaga emak dan keluarga. Saya memang anak emak sebelum kahwin dengan Mawar lagi. Hubungan saya dengan emak takkan berakhir. Emak adalah syurga saya sampai bila-bila.


"Setiap hari emak berdoa untuk saya, alhamdulillah, rezeki sentiasa ada. Jadi, tak salah kalau ada isteri, isteri kena faham. Kena ingat, tanggungjawab anak lelaki adalah tetap pada ibunya."


  



Sebenarnya Fizo sendiri tak faham dengan kenyataan Mawar bahawa punca penceraian adalah berpunca dari campur tangan kelurga.


Disebabkan itu ibu Fizo mengalami gangguan emosi.


Doakan sahaja yang baik-baik untuk mereka. -CARI

Reply

Use magic Report

Post time 19-7-2019 06:31 PM From the mobile phone | Show all posts
Kalau bukan campur tgn acik, mgkn campur tgn anak menantu acik
Reply

Use magic Report

Post time 19-7-2019 06:31 PM From the mobile phone | Show all posts
Cantik mak nye..
Reply

Use magic Report

Post time 19-7-2019 06:35 PM From the mobile phone | Show all posts
kene le kaver khueen..kut2 bleh pujuk mawar balik ke
baru tahu tersiksa kene hidup menyewa teres
Reply

Use magic Report

Post time 19-7-2019 06:39 PM From the mobile phone | Show all posts
Baik acik tenang2 aje, dorg dah bercerai pun.. elok2 netizen dah diam kang terbongkar hal lain hehe
Reply

Use magic Report

Post time 19-7-2019 06:40 PM From the mobile phone | Show all posts
Masih tak sedar lagi.

Elok jgn kawin selagi mak kau hidup. Jaga je dia sampai akhir hayat. Itu baru betul nk menjaga

Reply

Use magic Report

Post time 19-7-2019 06:44 PM | Show all posts
sje je pahat bunyik kn?
Reply

Use magic Report

Post time 19-7-2019 06:49 PM | Show all posts
propaaaaaaaaaa, mananye nak ngaku
Reply

Use magic Report

Post time 19-7-2019 06:54 PM From the mobile phone | Show all posts
Hmmm {:cryrun{:cryrun
Reply

Use magic Report

Post time 19-7-2019 06:55 PM | Show all posts
" Jadi, tak salah kalau ada isteri, isteri kena faham. Kena ingat, tanggungjawab anak lelaki adalah tetap pada ibunya."


oh minta dijauhkan species laki mcm ni ..amin

Reply

Use magic Report

Post time 19-7-2019 06:56 PM From the mobile phone | Show all posts
Dah terang lg nk sembunyi...
Reply

Use magic Report

Post time 19-7-2019 06:58 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by Boomibulat at 19-7-2019 06:59 PM

Fizo,laki oks,dsv,bdk pijak quran,mak fizo...next?
Reply

Use magic Report

Post time 19-7-2019 07:04 PM From the mobile phone | Show all posts
Hahahaaa
Betul2 dia berdrama je
Ada je mak yang nak anak dia je bcerai
Akhirnya masuk perangkap jugak. Cerita sendiri yang keluar. Exwife elok je tutup aib family
Dari netizen tak tau. Akhirnya tau dari mulut pihak sana sendiri{:shy
Reply

Use magic Report

Post time 19-7-2019 07:04 PM From the mobile phone | Show all posts
Iols cuma tertarik dgn ayat dah 6 bulan kluar dr rumah mawar...bakpo gi  tubik pulop mokcik? Kato molek2 jah belako takdok masaeloh gapo   
Reply

Use magic Report

Post time 19-7-2019 07:04 PM From the mobile phone | Show all posts
yellowfish replied at 19-7-2019 06:56 PM
Dah terang lg nk sembunyi...

Xsalah nak bertanggungjawab..tp pandai2 la. Mak tu letak la berjiran. Upah maid yang nurse tu. 1 rumah ngan menantu mmg panas. Isteri plak bekerjaya. Susah la sikit bro nak lentur
Reply

Use magic Report

Post time 19-7-2019 07:06 PM From the mobile phone | Show all posts
Nape fizo n acik ni gelabah
Reply

Use magic Report

Post time 19-7-2019 07:10 PM From the mobile phone | Show all posts
takkan la dia nak mengaku " ye makcik mmg mertua dari neraka" . bagus la dah cerai, mawar dah takde nak makan hati, fizo tak jadi anak derhaka ye dak.
Reply

Use magic Report

Post time 19-7-2019 07:14 PM From the mobile phone | Show all posts
Acik anak acik kahwin 6 tahun, baru 6 bulan sebelum bercerai acik tak duduk skali. Ada la tu yg mawar makan hati tu
Reply

Use magic Report

Post time 19-7-2019 07:15 PM From the mobile phone | Show all posts
Udah bercerai pun kan..no komen je la bila org tnya. Lama2 org lupa tapi bile dok bising2 cmni netizen mulut puaka mmg suka bergosip
Reply

Use magic Report

Post time 19-7-2019 07:20 PM From the mobile phone | Show all posts
Ya mak kami percaya
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.108660s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list