Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
19220
View
224
Reply

Sambil Menangis Mawar Karim Luah Perasaan Kepada Ustaz Ebit Lew

[Copy link]

Author: top5complete       Show all posts   Read mode

Author
Post time 21-7-2019 09:50 AM | Show all posts |Read mode
Sedia maklum Mawar Karim dan Fizo Omar telahpun bercerai talak satu beberapa hari yang lalu. Mereka bercerai secara baik dan Mawar ada mendedahkan bahawa punca perceraian adalah disebabkan masalah keluarga kedua pihak.




Bertemu untuk program Door To Door bersama Ustaz Ebit Lew yang bakal bersiaran di Astro Oasis, penceramah itu turut berkongsi sedutan video itu di laman Instagram miliknya.


  




"Sebak bila buat majlis ilmu di rumah Mawar. Syukur jumpa kedua mak ayahnya yang sangat baik. Terharu mereka berdua rajin tengok Door to Door Ebit Lew. Mawar sangat positif dan baik. Dapat berkongsi doa dan amalan dalam keluarga. Doa bangkit dari kesedihan dan hadiahkan buku Isteriku Bidadari.


  



"Walau beliau cuba tahan akhirnya beliau meluah rasa dan menangis ketika saya tanya jika mungkin hari ini hari terakhir apa kata nasihat untuk anaknya satu hari nanti. Nasihat Mawar agar anak jaga agama dan jaga solat. Saya doakan beliau panjang umur bahagia dan Allah berikan yang terbaik buat hidupnya.


"Benarlah bila ingat Allah hati kita rasa bahagia. Allah sayang," tulis Ebit.



  



Mawar juga berterima kasih kepada Ebit atas sesi perkongsian yang banyak memberinya ilmu.


"Terima kasih banyak-banyak Ustaz @ebitlew sudi datang. Banyak pengisian ilmu yg kami dapat. Hanya Allah saja maha mengetahui apa saja yg berlaku pada kita pasti ada hikmah untuk kita muhasabah diri. Betul kata ustaz apa yg berlaku kita perlu mengadu dekat Allah cerita dekat Allah, mohon dengan Allah."



Mawar berkahwin dengan Fizo Omar pada 10 November 2013 dan sah bercerai talak satu pada 9 Julai lalu. - CARI
Reply

Use magic Report

Post time 21-7-2019 10:29 AM From the mobile phone | Show all posts
Semoga mawar lebih bahagia dan tenang..... terus maju dalam kerjaya.... ada hikmahnyer
Masa untuk fokuskan diri dan maryam.....sudah2ler bahagiakan orang lain yang tak mengenang budi....
Reply

Use magic Report

Post time 21-7-2019 10:29 AM From the mobile phone | Show all posts
Semoga kuat dan tabah{:run
Reply

Use magic Report

Post time 21-7-2019 10:30 AM From the mobile phone | Show all posts
Sebak la pulak tgk video Ni
Reply

Use magic Report

Post time 21-7-2019 10:42 AM From the mobile phone | Show all posts
Yg 2 org sebelah tu knp tudung kemain bonjol
Reply

Use magic Report

Post time 21-7-2019 10:46 AM From the mobile phone | Show all posts
Semoga mawar tabah n kuat...serta dimurahkan rezeki n dipertemukan dgn seseorang yg lebih menyayangi n menghargainya
Reply

Use magic Report

Post time 21-7-2019 10:50 AM From the mobile phone | Show all posts
umbut replied at 21-7-2019 10:42 AM
Yg 2 org sebelah tu knp tudung kemain bonjol

Teruknye perangai kau
Reply

Use magic Report

Post time 21-7-2019 10:53 AM From the mobile phone | Show all posts
Mawar dari kecik dah comel. Semoga Allah berikan kebahagiaan buat Mawar
Reply

Use magic Report

Post time 21-7-2019 10:56 AM From the mobile phone | Show all posts
Sejuk hati tgk si mawar ni
Reply

Use magic Report

Post time 21-7-2019 11:00 AM From the mobile phone | Show all posts
Fizo dah single kan.. Semoga dapat dipeluk fizo dari belakang
Reply

Use magic Report

Post time 21-7-2019 11:05 AM From the mobile phone | Show all posts
Bagus mawar, move on..jangan hadap lagi jate pengikis n muka xtau malu cam puak Tu...u deserve better!
Reply

Use magic Report

Post time 21-7-2019 11:06 AM From the mobile phone | Show all posts
you go girl..!
Reply

Use magic Report

Post time 21-7-2019 11:08 AM From the mobile phone | Show all posts
LadyCarefree replied at 21-7-2019 10:50 AM
Teruknye perangai kau

Hey aci.. ko x yah sibuk.. yenadeyyy
Reply

Use magic Report

Post time 21-7-2019 11:10 AM From the mobile phone | Show all posts
You go girl!
Reply

Use magic Report

Post time 21-7-2019 11:15 AM From the mobile phone | Show all posts
Mawar video dgn ebit lew.

Pijo video surprise kan ibu dgn hadiah kerusi ogawa 20k impian ibu dia...
Reply

Use magic Report

Post time 21-7-2019 11:35 AM From the mobile phone | Show all posts
tu rumah mawar ke? wahh besar and selesa sgt
patutla family pijo jd biawak nak sgt duk umah mawar
tak tahu malu punya fizo dan family
so umah sewa ko skang ni tu besar n selesa ke??
Reply

Use magic Report

Post time 21-7-2019 11:39 AM From the mobile phone | Show all posts
Semoga mawar terus tabah
Reply

Use magic Report

Post time 21-7-2019 11:57 AM From the mobile phone | Show all posts
suka je tgk mawar ni lembut orgnya, pasangan retis bercerai yg suka nak tgk..

yg rengsa skg tgk bella ex aliff aziz, overrated naw2, dgn gediknya menari sana sini
Reply

Use magic Report

Post time 21-7-2019 12:13 PM From the mobile phone | Show all posts
Dulu fizo yg terkejar mawar. Mawar x nak memula. Tapi dia ambik hati acik fareeda. Konon sama2 otak bisness. Bisness burger kunun..
Reply

Use magic Report

Post time 21-7-2019 12:17 PM From the mobile phone | Show all posts
Sebijik lah muka mawar
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.111349s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list