Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
16122
View
211
Reply

Punyalah Sorok, Akhirnya 'Kantoi' Muka Sebenar Kekasih Ruhainies

[Copy link]

Author: Cari-Saiful       Show all posts   Read mode

Author
Post time 22-8-2019 12:40 PM | Show all posts |Read mode
Punyalah sorok habis-habisan. Kalau muat naik gambar atau video, mesti muka kekasihnya akan dikaburkan.


Memang tak nak tunjuk muka langsung, mungkin Ruhainies ada sebab tersendiri kan?




  



  



Tapi, baru-baru ini ada pula yang membocorkan wajah kekasih Ruhainies yang dikenali sebagai Mr E itu.


Menurut Miss K dari Astro Gempak, gambar itu diambil di sebuah majlis.




Foto: IG




Mungkin ramai yang akan meluat, tapi ramai juga yang ternanti-nanti wajah misteri kekasihnya kan.


Nah, tataplah sepuas-puasnya ya.





Foto: Gempak





Buat pengetahuan, Mr E belajar dan bekerja di London sejak tujuh tahun lepas.


Ruhainies dengan Mr E sebaya. Katanya, dulu Mr E dah lama menunggu Ruhainies, dari hati tak terbuka sampailah hubungan serius sekarang.


Pandai Ruhainies pilih, kan? Ahli perniagaan, siap ada tiga cawangan butik lagi.


Bilalah nak berlangsungnya majlis perkahwinan mereka agaknya kan? Mesti megah! - CARI
Reply

Use magic Report

Post time 22-8-2019 12:43 PM | Show all posts
jadi, kita kena buat apa ni?
Reply

Use magic Report

Post time 22-8-2019 12:46 PM | Show all posts
edoraixora replied at 22-8-2019 12:43 PM
jadi, kita kena buat apa ni?

puji la pe lagi.. kang dia batak..
Reply

Use magic Report

Post time 22-8-2019 12:46 PM From the mobile phone | Show all posts
Si kemut dan kekasih..
Reply

Use magic Report

Post time 22-8-2019 12:47 PM | Show all posts
Piraloi v2.0
Reply

Use magic Report

Post time 22-8-2019 12:48 PM From the mobile phone | Show all posts
edoraixora: jadi, kita kena buat apa ni?


Tatap muka nye puas2 kata TT{:smile
Reply

Use magic Report

Post time 22-8-2019 12:49 PM From the mobile phone | Show all posts
Ya ampunnnnnnnnn
Muka suci penuh nur si pembaca yasin

Done puji ... clone nowa danish ...
Reply

Use magic Report

Post time 22-8-2019 12:52 PM From the mobile phone | Show all posts
tak abis2 dgn kisah bfnya.. meluat.. kawinnya tak jgk.. jgn xjd kawin sudah ler..
Reply

Use magic Report

Post time 22-8-2019 12:53 PM | Show all posts
muka laki dia sama kategori ngan laki elfira loy,  menantu zila jalil,  laki nina iskandar, laki pzarith dan abam patah
Reply

Use magic Report

Post time 22-8-2019 12:58 PM | Show all posts
edoraixora replied at 22-8-2019 12:43 PM
jadi, kita kena buat apa ni?

urmm.. wat bodo jer laa..
Reply

Use magic Report

Post time 22-8-2019 12:59 PM | Show all posts
harap muchol seseorang yang bakalan mencaras boyfriend sheols
Reply

Use magic Report

Post time 22-8-2019 01:06 PM | Show all posts
Adoi. Itu pon nak jadi isu. Rasa minah nie malu nak tunggu muka pakwe sebab takut tak jadi kawen.

Reply

Use magic Report

Post time 22-8-2019 01:09 PM | Show all posts
fushimi replied at 22-8-2019 12:59 PM
harap muchol seseorang yang bakalan mencaras boyfriend sheols

penat dia sorok chuols doa macam ni
Reply

Use magic Report

Post time 22-8-2019 01:10 PM | Show all posts
muka kat ig sendiri dengan muka kat pic orang
Reply

Use magic Report

Post time 22-8-2019 01:12 PM From the mobile phone | Show all posts
coco replied at 22-8-2019 12:53 PM
muka laki dia sama kategori ngan laki elfira loy,  menantu zila jalil,  laki nina iskandar, laki pza ...

seriously laki nina iskandar? penolong pengarah tu? ke you maksudkan laki nina nadira pengacara hlive tu?
Reply

Use magic Report

Post time 22-8-2019 01:13 PM | Show all posts
biasa jeh pon ...beriya2 dok sorok...choiii
Reply

Use magic Report

Post time 22-8-2019 01:16 PM From the mobile phone | Show all posts
Mengada ngadanya nak sorok2..
Reply

Use magic Report

Post time 22-8-2019 01:20 PM From the mobile phone | Show all posts
Butik ape laki dia ni
Reply

Use magic Report

Post time 22-8-2019 01:24 PM | Show all posts
macam muka bakalan fafau yang tak jadi pun ade
Reply

Use magic Report

Post time 22-8-2019 01:27 PM From the mobile phone | Show all posts
asek2 cerita boifren keja buka kejap tutup. takde gossip hot ke ini macam cencaru bening
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.112778s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list