Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
5326
View
89
Reply

"Sudah Lama Mahu Masuk Pusat Pemulihan Tapi...." - Mamat Exist

[Copy link]

Author: top5complete       Show all posts   Read mode

Author
Post time 16-9-2019 08:34 AM | Show all posts |Read mode
Mamat Exists, 41, telah dibebaskan daripada tahanan reman dengan jaminan polis kira-kira jam 4.30 petang Selasa lalu berkenaan dengan kes penyalahgunaan dadah.




Memetik laporan Gempak sudah setahun Mamat Exist mahu mendapatkan rawatan pemulihan. Namun disebabkan tiada dorongan dan sokongan orang di sekeliling dia terpaksa melupakan hasratnya. Dia juga mengakui tersalah pilih rakan sehingga terjebak dalam najis dadah.


"Saya dah berubah sejak setahun lalu dan menyimpan hasrat untuk masuk pusat pemulihan, namun waktu itu tiada dorongan kuat diterima. Sekarang ini selepas saya mendapat dorongan yang kuat daripada kawan-kawan dan keluarga, saya akan mendapatkan rawatan sebaik sahaja konsert kami selesai nanti.

"Selepas ini, saya kena berhati-hati dalam memilih kawan supaya dapat kembali ke pangkal jalan dan tidak lagi terjebat dengan kesalahan yang sama lagi selepas ini.





Mamat juga meminta agar orang ramai mendoakan dirinya bagi mengubah kehidupan ke arah lebih baik.


"Apapun, saya berharap agar orang ramai dapat mendoakan saya dan sekali lagi saya memohon maaf pada semua peminat yang menyokong saya sehingga sekarang," katanya kepada Gempak.


Polis telah menahan penyanyi itu pada Ahad malam dan dibebaskan daripada tahanan reman dengan jaminan polis sekitar pukul 4.30 petang Selasa. Dia ditahan apabila pihak polis menemui serbuk putih disyaki dadah di dalam dompet penyanyi berkenaan. - CARI
Reply

Use magic Report

Post time 16-9-2019 08:55 AM From the mobile phone | Show all posts
Sampai bila nk harap org sekeliling?
Sampai AJM?
Reply

Use magic Report

Post time 16-9-2019 09:02 AM From the mobile phone | Show all posts
Kalu dah umur 40 plus perangai sama je rasanya susah dah nak berubah. Haihla...
Reply

Use magic Report

Post time 16-9-2019 09:15 AM From the mobile phone | Show all posts
adoiiii.. dah mendadih berapa tahun pn x reti pilih kawan lg?
Reply

Use magic Report

Post time 16-9-2019 09:48 AM From the mobile phone | Show all posts
Argh, gigih nk org tlg. Nk berubah kena sendiri yg kuat. Org lain cma bole nasihat je.
Tgok je la, habis konsert sendiri melapor diri kt pusat serenti atau x
Reply

Use magic Report

Post time 16-9-2019 09:51 AM From the mobile phone | Show all posts
Dh dpt duit lepas konser esok2 mula lahhh
Reply

Use magic Report

Post time 16-9-2019 09:57 AM From the mobile phone | Show all posts
Selalu salahkan kawan hmm
Reply

Use magic Report

Post time 16-9-2019 10:10 AM From the mobile phone | Show all posts
Kalau ang nak masuk.. Dah lama ang daftar diri masuk.. Ni ang sendiri tak ada keinginan.. Bagi alasan nak cover  diri sangat ang tu.
Reply

Use magic Report

Post time 16-9-2019 10:17 AM From the mobile phone | Show all posts
Kalo umor 17 silap pilih kawan ok la...umor patiah yg 30 an salah pilih kawan netizen still husnudzon....ko dah 41 salah pilih kawan lgi mohon pu Abu talkinkan
Reply

Use magic Report

Post time 16-9-2019 10:20 AM From the mobile phone | Show all posts
Ko hisap dadah ko salahkn org lain...sok ni ko rogol org ko salahkn jiran ko pulak..
Umo dh 40 dah tua bangka pun tak blh fikir masa depan sendiri...eh baik ko gi gali lubang kubur ko sendiri pastu masuk dlm tu kambus srndiri..
Reply

Use magic Report

Post time 16-9-2019 10:21 AM From the mobile phone | Show all posts
Adoi la mamat, anak2 dah besar pun sian la kt anak2 tu
Reply

Use magic Report

Post time 16-9-2019 10:27 AM From the mobile phone | Show all posts
Iols tengok video PC ni.. bandmate yang lain muka masing-masing masam mencuka. Mamat pulak dengan hisap chewing gum n badan menggigil. Iols rasa dia tengah lawan rasa gian masa pc ni
Reply

Use magic Report

Post time 16-9-2019 10:28 AM | Show all posts
Edited by BicaraHatiku at 16-9-2019 11:36 AM

Kawan2 yg sekaki "main air batu" ni bagi aku lah bukan penyebab utama tapi disebabkan duit. Duit ibarat nadi kepada penagih. Selagi ada duit, selagi tu susah nak berhenti. Ditambah dengan ketagihan...susah la. Semuanya atas diri masing-masing la. Kalau member tak join, ko sedut gak sorang-sorang sebab ko dah gian. Antara nak dan taknak je bro. Yang lain tu cuma alasan rhetorik atau taktik manipulasi tarik simpati je.
Reply

Use magic Report

Post time 16-9-2019 10:42 AM From the mobile phone | Show all posts
Sudah2 la temberang tu mamat.
Reply

Use magic Report

Post time 16-9-2019 10:50 AM | Show all posts
masih nak salahkan orang keliling..
Reply

Use magic Report

Post time 16-9-2019 10:56 AM From the mobile phone | Show all posts
Alasan... Mcmna plk boleh 'tersalah' pilih kawan?? Dari dulu asyik tersalah pilih je. Sendiri cari penyakit
Reply

Use magic Report

Post time 16-9-2019 11:10 AM | Show all posts
alololo.... menyusahkan orang jer la ko ni mamat...
dapat duit... mendadihhh....
konon takde sokongan ler... abis tu ko ingat keluarga ko suka ker ko mendadih....
pooyoooo sgt...
Reply

Use magic Report

Post time 16-9-2019 11:17 AM From the mobile phone | Show all posts
Tekya pun camni kan
Tak abis2 salahkan org sekeliling
Dah tua kot, boleh pikir baik buruk
Reply

Use magic Report

Post time 16-9-2019 11:20 AM From the mobile phone | Show all posts
BicaraHatiku replied at 16-9-2019 10:28 AM
Kawan2 yg sekaki "main air batu" ni bagi aku lah bukan penyebab utama tapi disebabkan duit. Duit iba ...

Betul tu. Memang sebab pasal ada duit. Sebab ada orang yg baru keluar pusat pon ckp mcm ni. Dia kata dugaan dia bila dia ada duit. Bila ada duit je dia teringat nak gian balik
Reply

Use magic Report

Post time 16-9-2019 11:21 AM From the mobile phone | Show all posts
Dia yg ngisap pastu salahkan org Tak sokong Masuk pusat...
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.121523s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list