Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
3050
View
93
Reply

Tidak Serik Untuk Berkahwin Lagi! Kalau Boleh Radhi OAG Nak Yang Berpurdah

[Copy link]

Author: Sarirsa       Show all posts   Read mode

Author
Post time 20-9-2019 10:05 AM | Show all posts |Read mode
Umum mengetahui bahawa Radhi OAG telah dua berkahwin namun perkahwinannya tidak mampu dipertahankan.


Isteri pertamanya Nur Shazlin telah diceraikan pada tahun 2010 dan mereka mempunyai seorang anak lelaki berusia 14 tahun iaitu Muhammad Rifdhi Muslim. Penceraian keduanya bersama Nur Syahira berlaku pada Mac lalu dan dikurniakan sepasang cahaya mata, Nur Aisyah, 4, dan Muhammad, 3.


Walaupun perkahwinannya asyik gagal, lelaki itu tidak serik untuk berkahwin lagi, lapor Gempak yang menemuinya pada sidang akhbar Malam Amal Pengasih.



Kredit foto: Blog



"Sebenarnya untuk jatuh cinta lagi bukan suatu perkara yang mudah. Namun jika ditakdirkan saya berkahwin sekali lagi kalau boleh saya mahu yang lebih baik dan kuat pegangan agama serta berpurdah.

"Saya tahu bukan mudah nak cari wanita berpurdah pada masa kini, tapi kalau boleh saya memang nak wanita berpurdah sebab saya tak nak dedahkan dia kepada umum.


"Tapi apa-apa pun yang penting, saya harap jika saya berkahwin lagi, ia akan berkekalan sehingga ke akhir hayat. Saya tak nak perkara sama berulang lagi," katanya kepada Gempak.



Wow! Siap ada kriteria pilihan lagi. Walaupun sebelum ini ada ura-ura dia mahu kembali rujuk dengan isterinya tapi mungkin hajatnya itu tidak kesampaian.


Harap Radhi berjumpa jodoh yang sesuai selepas ini -CARI
Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2019 10:13 AM From the mobile phone | Show all posts
Engko pergi masuk pusat pemulihan dulu baru kahwin lgi kesian anak org kena aniaya hoh
Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2019 10:14 AM From the mobile phone | Show all posts
Ang la kena berubah.. Ni asyik lalok saja.. Sapa nak.
Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2019 10:15 AM From the mobile phone | Show all posts
kasi ilang kacip dulu.taste tak agak2
Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2019 10:21 AM | Show all posts
ni br betul kelakorr.....hahahhahhahhhhaa..xhagak2..perangai buruk, pas tu nk yg perfect2....bnyk chantekkk
Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2019 10:26 AM From the mobile phone | Show all posts
Hamboiii...bkn main ciri2 bakal isteri hang nk tu Radhi..
Selagi hang xberubah,xsoh wt nanya kt ank org la..
Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2019 10:28 AM From the mobile phone | Show all posts
Semoga radhi oag ni dapat apa yg dia nak.. Yg pasti bukan kurex
Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2019 10:28 AM | Show all posts
fynn jamal
Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2019 10:32 AM From the mobile phone | Show all posts
Ko memang tak serik
Tapi siapa yang sanggup menjadi calon tu pikir la panjang dalam
Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2019 10:34 AM | Show all posts
make sure hang tak lalok dulu baru ckp psl nak kawen lg. choi! buat rosak anak dara org jer. eh mrh iols lelaki spesis ni
Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2019 10:34 AM | Show all posts
nak jadi imam
tup2 nak suruh wife bimbing

hanatt
ke nak suruh bini payung dadah?
Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2019 10:35 AM From the mobile phone | Show all posts
Tak hagak2 statement pon, tak pandang kiri kanan dulu ka? Pi masuk pusat pemulihan dulu naa
Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2019 10:48 AM | Show all posts
dok asyik lalokkk mendadih je ingt ada pompuan muslimah ke nak kt ko...choyyy..
Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2019 10:50 AM | Show all posts
tapi heran nohhhh ada je makpak bagi anak depa kawin dgn pendadih, tak halang kaaa..tu salem, jamaldillah, radhi ni pun 2kali kawin dah kan-
Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2019 10:56 AM | Show all posts
iols nak aminnkan jahhhh
Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2019 11:00 AM | Show all posts
hakak nak berkata kejam dulu sebelum tu, ciki2 diluar sana...jauhkanlah diri dari puak2 mendadih melainkan anda bercita2 nak jadi pembela bewak....

dek radhi oiiii....motip ko nak berpurdah segala sedangkan ko mendadih dek...sangat konpiden ko yer....
Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2019 11:05 AM From the mobile phone | Show all posts
Tak sadar diri betul
Mesti tgh stoned masa intebiu dgn reputz tuh
Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2019 11:06 AM | Show all posts
janganlah aniaya anak org
Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2019 11:13 AM | Show all posts
ubah diri sendiri jadi lebih baik...
insyallah dapat la pasangan yang baik juga nanti
Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2019 11:13 AM From the mobile phone | Show all posts
X mustahil akan ada golongan bepurdah sanggup terima dia... Atas dasar "manusia boleh berubah", lgpun radhi ni ada rupa jugak.. Tunggu dan lihat je ni
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.129143s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list