Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
23300
View
264
Reply

"Ya, Saya Sudah Bercerai Dan Bukan Kerana Orang Ketiga, Tapi..." - Natasha Hudson

[Copy link]

Author: Cari-Azza       Show all posts   Read mode

Author
Post time 8-10-2019 12:24 PM | Show all posts |Read mode





Akhirnya..
Setelah pelbagai spekulasi bertebaran di media sosial, akhirnya selebriti jelita Natasha Hudson mengesahkan sudah pun bercerai dengan Noor Nashriq Sekanor, namun tidak memaklumkan tarikh perpisahan yang tepat.



Perkahwinan keempat yang baru menginjak setahun itu terpaksa ditamatkan kerana sebab-sebab peribadi namun Natasya menolak gosip liar yang menyatakan ianya kerana orang ketiga. Berikut merupakan kenyataan Natasha menerusi Hangat.com:

"Ya, saya dah bercerai baru-baru ini, sudah meneruskan kehidupan dengan baik sekali dan

sangat bahagia kembali hidup sendirian tanpa suami. Cukuplah untuk bersedih buat masa ini.

Tiada lagi hubungan antara kami buat masa ini."


Kredit foto: IG





Menurut Natasha atau nama sebenarnya Natasha Liana Hudson, 37 ini, segala yang berlaku adalah ketentuan Allah. Dia sangat gembira dan tenang meneruskan kehidupan dengan baik setelah kembali solo. Malahan, kini dia lebih sibuk pada perniagaan serta meluangkan masa lebih kepada anak-anak, keluarga dan rakan-rakan.

"Buat masa ini, saya sibuk mengembara untuk menguruskan perniagaan saya meluangkan masa untuk diri sendiri.

Saya hanya perlukan energi positif dan lebih fokus untuk diri saya sekarang."


Kredit foto: IG




Natasya juga menegaskan tidak mahu memanjangkan perkara ini. Cuma ianya adalah pengajaran terbaik buat dirinya tentang erti cinta.


"Cuma ini satu pengajaran. Cinta bukan segala-galanya jika tiada kejujuran dan keikhlasan.

Jangan sesekali mempergunakan agama."




Kemelut rumah tangga Natasha mula dihidu Cari.com.my selepas dia sudah memadam gambar bekas suaminya di laman Instagram serta gambar-gambarnya bersama sahabat lamanya, di Amerika Syarikat.



Buah hati Natasha





Wah! Tersirat betul jawapan Natasha kan? Walaupun selepas bercerai kali keempat, sikap positif Natasha ketika menghadapi ujian sebegini harus diberi pujian. Semoga Natasha menemui erti cinta dan kebahagiaan sama ada solo atau pun nanti bertemu seorang lelaki. - CARI

Reply

Use magic Report

Post time 8-10-2019 12:27 PM | Show all posts
lawo2 pn kena tinggal..
Reply

Use magic Report

Post time 8-10-2019 12:30 PM | Show all posts
jauh benor berubah imejnya.
Takpe lah nk buat mcm mn..meols pun bukan setazah.
All the best for your life lah. Jangan fokus nk berlaki lagi, tak sesuai hidup berkelamin gamaknya.
Reply

Use magic Report

Post time 8-10-2019 12:35 PM From the mobile phone | Show all posts
Anak dah ada. Duit dah ada. Beli dild je lah. Tak payah kawin2 lagi. Kalau nak pun, cari jenis lembam, innocent, lurus pembaris.
Reply

Use magic Report

Post time 8-10-2019 12:39 PM | Show all posts
Mfzg89 replied at 8-10-2019 12:27 PM
lawo2 pn kena tinggal..

aku rasa dia yg tinggalkan laki/ minta cerai
sebab lawa lah....ada saja yg beratur nak masuk meminang






Reply

Use magic Report

Post time 8-10-2019 12:42 PM | Show all posts
aduh lah.....ni nk ckp jodoh di tgn Dia..

no komen......all de best to u sis..

Reply

Use magic Report

Post time 8-10-2019 12:47 PM From the mobile phone | Show all posts
wow..bcerai lagi...hurm..
Reply

Use magic Report

Post time 8-10-2019 12:51 PM | Show all posts
yg anak2 tu sape apak dia?better balik ke ex shuben aka apak budak2 tu la balik..ni bebetul murah jodoh
Reply

Use magic Report

Post time 8-10-2019 12:55 PM | Show all posts
Dah nampak rambut sikit dah tu...
Reply

Use magic Report

Post time 8-10-2019 12:59 PM | Show all posts
Mudah kawin.. mudah cerai
Reply

Use magic Report

Post time 8-10-2019 01:02 PM | Show all posts
laki yg keempat da   ni musti idola kak nab
Reply

Use magic Report

Post time 8-10-2019 01:03 PM | Show all posts
Lps ni fokus jaga anak2 jelah
Reply

Use magic Report

Post time 8-10-2019 01:07 PM | Show all posts
org cntik senang jerk dpt jodoh
selagi x jumpa mr right ..bleh mencuba nasib lg
Reply

Use magic Report

Post time 8-10-2019 01:19 PM | Show all posts
sembang kuat-kuat siapa nak pecaya acik? simpan saja kisah untuk diri sendiri.
Reply

Use magic Report

Post time 8-10-2019 01:19 PM From the mobile phone | Show all posts
Anak brp.. Semua pompuan ke.. Tak payah kahwin lah.. Anak pompuan tu jaga baik baik.. Ada pak tiri pun bahaya.. Hidup solo lagi best.. X pening.. Beli je yg bergetar tu
Reply

Use magic Report

Post time 8-10-2019 01:20 PM | Show all posts
cerai lg

anak2 semua ppuan plk tu
fikir2 kan lah
Reply

Use magic Report

Post time 8-10-2019 01:25 PM From the mobile phone | Show all posts
Kesian yach anak2 semua perempuan. Harap2 still baik la dgn ex husbands. Nnt anak2 da besar & nak kahwin kena ada wali.
Reply

Use magic Report

Post time 8-10-2019 01:26 PM | Show all posts
haritu bkn ke dia yang berniqab tutup habis idung2 mulut semua tu..

yg ni mcm lain beno imej nye..
Reply

Use magic Report

Post time 8-10-2019 01:33 PM From the mobile phone | Show all posts
ape masalah dia ...
Reply

Use magic Report

Post time 8-10-2019 01:34 PM From the mobile phone | Show all posts
Xpala.. Selagi x caras laki orang ikut suka la..
Untung2 lepas ni dapat tangkap VVVIP ke.. Kerabat ke.. Good luck ya
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.112255s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list