Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
1234Next
Return to list New
8738
View
79
Reply

"Intan Najuwa Dah Macam Patung, Nak Angkat Nak Raba Semua Boleh"

[Copy link]

Author: Cari-Saiful       Show all posts   Read mode

Author
Post time 14-10-2019 11:03 AM | Show all posts |Read mode
Nama Intan Najuwa naik lagi! Sebelum ini, ramai mengutuk bila dia bertunang dengan lelaki yang jauh lebih tua. Gila pangkat dan harta katanya!




  



Tak cukup dengan itu, pelakon ini dihentam lagi bila bermesra, siap main dukung-dukung lagi dengan Idris Khan.



BACA: "Kesian Tunang Dia!" - Idris Khan Dukung Intan Najuwa, Tangan Pegang Mana Tu?




Terbaru, Intan menjadi bahan bualan sebab berpeluk dengan Zul Ariffin atas kapal.




Foto: IG




Difahamkanm gambar tersebut dimuat naik untuk mempromosikan drama berjudul Seteah Ku Dimiliki yang ditayangkan di TV3.


Ramai tak puas hati dengan Intan yang seolah-olah 'murah'. Senang disentuh oleh mana-mana lelaki.




  



"Kesian dengan bakal suami, dapat saki baki je."

"Dia ni dah macam patung, nak angkat nak raba semua boleh," antara komen yang ditinggalkan.








Bagaimanapun, Intan dilihat tidak mengambil endah dengan kritikan dan langsung tidak membalas sebarang komen.


Mungkin ini adalah salah satu cara untuk menarik perhatian penonton untuk menonton drama.




  



Buat penat sahaja 'melalak', Intan sikit pun tak ambil peduli. - CARI
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2019 11:07 AM | Show all posts
btunang ngan rich man, tp murahnye dia
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2019 11:13 AM | Show all posts
lantak dia lah
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2019 11:13 AM | Show all posts
gmbr 1st tu ... i nak pegi beli kasut design camtulah, berkenan
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2019 11:15 AM From the mobile phone | Show all posts
Korg tak perasan ke artis semua nya sama kan..."saya ikut kehendak skrip"...
Boleh dikatakn semua retis selamba badak je pegang raba sentuh ...
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2019 11:16 AM From the mobile phone | Show all posts
Haippppp!!! Zul ripin!!! Jangan macam2!!!!!
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2019 11:17 AM From the mobile phone | Show all posts
Pelakon lelaki xde feel klu ngn pelakon kanak2 ni..kerangka je yg ada...
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2019 11:27 AM From the mobile phone | Show all posts
Belakon ngn bamjul kot..biasa la tue..bamjul suka buat cm bini sndr..ikut suka nk pluk..raba..kna plak heroin ikut kehendak skrip
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2019 11:38 AM | Show all posts
ikut skip, cari rezeki kan katanyaa... tak kesah la apa cara pon.
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2019 11:39 AM From the mobile phone | Show all posts
Utk tunang yg ada duit, dia kasi murah la. Cuba kalau tunang tu takdak duit, nak pegang tangan pun dia berkeras tak nak konon "saya ada maruah"
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2019 11:43 AM | Show all posts
apa nak kisah
ada nafsu ke jantan bila sentuh sheol
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2019 11:45 AM | Show all posts
pelik la muka sheols
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2019 11:46 AM From the mobile phone | Show all posts
Pic dgn deris khan tu lagi la daring, ..siap kena angkat2,cempung2..
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2019 12:02 PM From the mobile phone | Show all posts
lynakajang: Utk tunang yg ada duit, dia kasi murah la. Cuba kalau tunang tu takdak duit, nak pegang tangan pun dia berkeras tak nak konon "saya ada maruah" ...


Hahhahahah. Ni btl! Kalo jantan xde duit, dan dan kata sy ada maruah ok. Puii sgt {:sing
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2019 12:10 PM | Show all posts
dia ni lawa. tp citer ape yg dia berlakon dgn fasha sandha tu. npk nau kurus keding mcm tak ckup makan
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2019 12:11 PM | Show all posts
Ritacomels replied at 14-10-2019 11:46 AM
Pic dgn deris khan tu lagi la daring, ..siap kena angkat2,cempung2..

peh cempung2

Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2019 12:14 PM | Show all posts
netizen apa pun tak bleh
klu tak nak ada pegang2
tengok la hal ehwal islam
halaqah tanya lah ustaz
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2019 12:40 PM From the mobile phone | Show all posts
Serius la julporn nk berlakon dgn dia ni? Come on lah.,,
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2019 12:42 PM From the mobile phone | Show all posts
Maigadddd... X sgup nk tgk dia ni blakon! Tv3,tlglah kesian kt kami ni
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2019 12:44 PM From the mobile phone | Show all posts
Alahai... yang menyibuk menghina tu bermaruah lah sangat.... **muntah**
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.116367s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list