Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
30307
View
566
Reply

"Jangan Buat, Tulang Bayi Belum Kuat" - Dr Sheikh Muszaphar Bagi Nasihat, Hairul Azreen Padam Komen?

[Copy link]

Author: Cari-Saiful       Show all posts   Read mode

Author
Post time 14-10-2019 12:45 PM | Show all posts |Read mode
Hairul Azreen memang terkenal dengan aksi-aksi lasak, tak kisahlah dalam filem atau di luar.


Sampai ke anak-anak pun dia buat aksi macam-macam. Sebelum ini dengan Yusuf Iskandar, kali ini dengan Alisa Aisyah yang baru berusia empat bulan.




  



Video yang dimuat naik di Instagram baru-baru ini memaparkan aksi Alisa berdiri di atas tapak tangan Hairul.


Ramai yang kagum dengan kebolehan Alisa berdiri tegak dan memuji-muji kekuatan kaki bayi tersebut.


Bagaimanapun, ada satu komen daripada Dr Sheikh Muszaphar yang menarik perhatian ramai.




Foto: Twitter




Katanya, aksi tersebut adalah terlalu awal untuk kanak-kanak berusia seawal empat bulan. Otot dan tulang mereka belum kuat lagi.


Paparan skrin komen tersebut telah dimuat naik oleh pengguna di Twitter.




Foto: IG




Bagaimanapun, bila menjengah di Instagram, komen yang dinyatakan tidak wujud. Mungkin telah dipadam oleh Hairul sendiri?


Ada yang kata Hairul memang suka buat aksi begini untuk raih 'likes'.




Foto: Twitter




Apapun, mungkin Dr Sheikh Muszaphar berniat baik dalam memberikan peringatan dan nasihat.


Hanis Zalikha bolehlah beri nasihat sikit pada suami yang mungkin kadang-kadang lupa atau lalai ya. - CARI
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2019 12:47 PM From the mobile phone | Show all posts
Aaagitcheww takleh terima komen
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2019 12:50 PM From the mobile phone | Show all posts
Sanggup delete komen daripada delete gambar
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2019 12:52 PM | Show all posts
Dia memang suka wat cam ni kat anak dia...sorang lagi kawan dia si mat redha ka apa nama tah.... haiyoooo sgt2 bahaya laa... anything can happen within seconds...
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2019 12:53 PM | Show all posts
yg komen tu Dr.. tp si hairul ni rasa heols lebih bijak dari Dr Sheikh Muszaphar..
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2019 12:53 PM | Show all posts
jenis bodoh tak boleh di ajar dan cerdik takleh nak tumpang kaedahnya.
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2019 12:55 PM From the mobile phone | Show all posts
Alhamdulillah ada cerdik pandai berani menegur dengan penuh adab...
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2019 12:57 PM From the mobile phone | Show all posts
Bila la dapat ditimang kekrul...
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2019 12:59 PM From the mobile phone | Show all posts
Kaya pun x gune
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2019 12:59 PM From the mobile phone | Show all posts
Hairul ni mmg poyo banyak... tkut jd ape2 je kat anak2...
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2019 01:01 PM From the mobile phone | Show all posts
Bila orang tegur untuk kebaikan tu ambik la.
Ni tak dipadam nya komen Dr tu.
Mesti ayang u yang suruh kan.hehe
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2019 01:02 PM From the mobile phone | Show all posts
Die paham ke idak doc tu komen
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2019 01:08 PM From the mobile phone | Show all posts
Bila mak bapak anggap anak2 sebagai trofi dan bukan sebagai amanah
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2019 01:08 PM From the mobile phone | Show all posts
Semoga hairul x mnta dr bersumpah kata perbuatan tu bahaya..
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2019 01:10 PM From the mobile phone | Show all posts
Laki kesayangan kek nis.. Kaki baby lum kuat.. Beban soh diri.. Eeeee...
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2019 01:11 PM From the mobile phone | Show all posts
Kalo Dr SMS komen guna bahasa melayu, mungkin dia faham kot. tapi kalo tak faham, mengapa dipadam
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2019 01:11 PM | Show all posts
Hairul tak paham kot apa yg Dr Angkasawan tu tulis, tu yg dia delete.
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2019 01:11 PM From the mobile phone | Show all posts
Org tua pun selalu pesan jgn bagi baby berdiri awal2. HA nie sejenis attention seeker. Ntah apa faedahnya bg baby diri atas palm gitu pun tak tahu. Trying so hard to look rare.
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2019 01:11 PM From the mobile phone | Show all posts
Ehhh bukan ke pasangan ni parents contoh utk bbnu.....  The best parenting ever from them....  Mana mungkin apa yg dia buat itu merbahaya...  Dr.  ni salah ni.....  
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2019 01:12 PM | Show all posts
Keknis pun sama, dia yang amibe video sambil gelak-gelak. Dah berapa kali nak amok video aksi stunt gini. Loklak sefamily.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.110805s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list