Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
9033
View
200
Reply

Michael Ang Kena Santau, Keluar Bintik Hitam Di Tangan

[Copy link]

Author: top5complete       Show all posts   Read mode

Author
Post time 20-10-2019 10:40 AM | Show all posts |Read mode
Pengarah kontroversi Michael Ang mendedahkan yang dirinya telah disantau bertujuan untuk menghancurkan hidupnya. Kisah ngeri itu berlarutan selama 3 tahun dan dia baru sahaja sembuh setelah mendapatkan bantuan dengan rawatan Islam.



Foto IG




"Saya pernah kena santau, masa tu tak tahu kita kena... cuma pelik sebab bila malam pukul dua atau tiga pagi keluar bintik-bintik pada tangan dan ia hilang sebelum azan subuh, " katanya kepada mStar.


"Ada yang mencadangkan saya berubat cara tradisional dengan berjumpa dengan ustaz dan Alhamdulillah penyakit misteri itu sudah hilang. Kejadian ini berlaku kira-kira tiga atau empat tahun lalu," tambahnya.



Foto IG





Michael ang juga semakin percaya dengan dunia mistik setelah apa yang terjadi olehnya. Sebab itu dia suka membuat filem yang berkisarkan cerita santau.


Untuk pengetahuan semua, Michael Ang telah melancarkan sebuah filem bertajuk Penaklukan Syaitan yang bakal bersiaran pada pukul 9 malam di Astro Citra (131) yang menampilkan pelakon terkenal Mawar Rashid, Ben Amir, Nadya Syahera, Sharifah Shahora dan ramai lagi.-CARI
Reply

Use magic Report

Post time 20-10-2019 10:41 AM From the mobile phone | Show all posts
Santau xwujud. Ummah cawat sumpit babi jah percaya bagai dsr mentaliti hutan
Reply

Use magic Report

Post time 20-10-2019 10:47 AM From the mobile phone | Show all posts
famri7: Santau xwujud. Ummah cawat sumpit babi jah percaya bagai dsr mentaliti hutan

Awat plak dah??tak mau maki2 bro..lex la
Reply

Use magic Report

Post time 20-10-2019 10:49 AM From the mobile phone | Show all posts
Ini musti angkara jin bintik hitam....

Kah kah kah
Reply

Use magic Report

Post time 20-10-2019 11:10 AM From the mobile phone | Show all posts
Teringat arwah lecturer kena santau 3 kali.. Kali ke tiga tu arwah terus meninggal. Kali pertama kena sampai tak ingat siapa kurex. Padan kurus gila tapi berat. Muka terbakarz rambut takde, serious macam orang tua. Kali kedua pun sama tapi tak teruk.. Kali ketiga sampai meninggal. Sebelum meninggal, arwah ada bagitau "kurex kalau aku kena kali ketiga, memang aku mati"..

Selalunya orang urban ni kearah muka jawa kedesaan. Tapi bila terkena depan mata, terpacul nama Tuhan sambil meratu mintak pertolongan
Reply

Use magic Report

Post time 20-10-2019 11:21 AM | Show all posts
Kurex replied at 20-10-2019 11:10 AM
Teringat arwah lecturer kena santau 3 kali.. Kali ke tiga tu arwah terus meninggal. Kali pertama ken ...

jahatnya...sapa yg duk santau lecturer?

Reply

Use magic Report

Post time 20-10-2019 11:50 AM From the mobile phone | Show all posts
Masih ada orang yang guna ilmu hitam ni kan. Tak takut tuhan ke
Reply

Use magic Report

Post time 20-10-2019 11:55 AM From the mobile phone | Show all posts
famri7: Santau xwujud. Ummah cawat sumpit babi jah percaya bagai dsr mentaliti hutan


Kalau dah terkena batang idong sediri baru nak percaya kot.  Takyah nk mentaliti hutan sgt lahhhh!!
Reply

Use magic Report

Post time 20-10-2019 12:01 PM From the mobile phone | Show all posts
penaklukan syaitan tu filem or telefilem ?
conuse sat aku
Reply

Use magic Report

Post time 20-10-2019 12:02 PM From the mobile phone | Show all posts
famri7 replied at 20-10-2019 10:41 AM
Santau xwujud. Ummah cawat sumpit babi jah percaya bagai dsr mentaliti hutan

tak pernah kena boleh la citer macam2
sembang je kuat
Reply

Use magic Report

Post time 20-10-2019 12:04 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by adelea at 20-10-2019 12:06 PM
Kurex replied at 20-10-2019 11:10 AM
Teringat arwah lecturer kena santau 3 kali.. Kali ke tiga tu arwah terus meninggal. Kali pertama ken ...


betul tu kurexx
santau niat asal mmg nak nyahkan org tu dlm senyap

klu org di santau x sedar
mmg mati dlm senyap gitu la
yg jenis macam ni makan dlm
3-4 tahun nanti yg disantau mati gitu je

teringat arwah nizel ayub yg meninggal muda sebab di santau
Reply

Use magic Report

Post time 20-10-2019 12:07 PM | Show all posts
famri7 replied at 20-10-2019 10:41 AM
Santau xwujud. Ummah cawat sumpit babi jah percaya bagai dsr mentaliti hutan

dh kenapa nk hina org yg sumpit babi kalau itu dh kehidupan diorg? boleh tak beradab sikit ngn msg2 punya kehidupan?
Reply

Use magic Report

Post time 20-10-2019 12:09 PM | Show all posts
walaupun  skg  ni da abad ke-21..perkara2 mistik ni takkan hilang..
Reply

Use magic Report

Post time 20-10-2019 12:11 PM From the mobile phone | Show all posts
Kesian kan cyst? .katanya elohim terang2 sruh sembah dia , tp umnah cawat sumpit seladang masih percaya kuasa selain heshe...
Reply

Use magic Report

Post time 20-10-2019 12:12 PM From the mobile phone | Show all posts
famri7 replied at 20-10-2019 10:41 AM
Santau xwujud. Ummah cawat sumpit babi jah percaya bagai dsr mentaliti hutan

Ko tak caya it's up to u la hanattt tapi jangan sampai hina orang.. pfft...
Reply

Use magic Report

Post time 20-10-2019 12:14 PM | Show all posts
29zero6 replied at 20-10-2019 04:12 AM
Ko tak caya it's up to u la hanattt tapi jangan sampai hina orang.. pfft...

Samiri-Pencipta-Patung-Sapi-di-Zaman-nabi-Musa-yang-Kisahnya-Abadi-di-Dalam-Al-Quran.jpg
Reply

Use magic Report

Post time 20-10-2019 12:15 PM | Show all posts
Note: Thread has been banned by manager
Reply

Use magic Report

Post time 20-10-2019 12:16 PM | Show all posts
Ejna replied at 20-10-2019 03:55 AM
Kalau dah terkena batang idong sediri baru nak percaya kot.  Takyah nk mentaliti hutan sgt lahhh ...

images.jpg
Reply

Use magic Report

Post time 20-10-2019 12:17 PM From the mobile phone | Show all posts
famri7 replied at 20-10-2019 12:14 PM

Apa ni upacara memuja kambing golek? Memang aku suka makan kambing golek pun.. sedap
Reply

Use magic Report

Post time 20-10-2019 12:18 PM From the mobile phone | Show all posts
famri7 replied at 20-10-2019 10:41 AM
Santau xwujud. Ummah cawat sumpit babi jah percaya bagai dsr mentaliti hutan

Jgn kerana jari kita diazab satu hari nanti ye. Berhati2 menaip . Jaga adab.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.106243s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list