Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
24986
View
215
Reply


Terpalit Isu Pondan, Cleopatra A.k.a Pelakon Anna Dean Kini Maju Selangkah Ke Dunia Politik (UPDATE : CLEO SALAM MENGGODA YB SYED KE TU? VIDEO PAGE 5)

[Copy link]

Author: Sang_Pencinta       Show all posts   Read mode

Author
Post time 24-10-2019 10:57 AM | Show all posts |Read mode
Edited by Sang_Pencinta at 25-10-2019 08:21 AM

Tak sangka kerana viral isu disangka pondan, seorang wanita yang dikenali sebagai Cleopatra atau Cleo kini maju selangkah lagi ke dunia politik.




Kredit foto: IG





Semuanya bermula apabila wanita tersebut bersama pasukannya mengadakan lawatan kerja ke pejabat YB Syed Saddiq Syed Abdul Rahman, Menteri Belia dan Sukan.




Kredit foto: IG







Sebuah blog politik kemudiannya cuba mempergunakan video lawatan tersebut untuk mengaitkan YB Syed dengan golongan LGBTQ dan memulakan gosip kononnya Cleo adalah PA kepada menteri tersebut dan mempunyai jantina transgender.




Kredit foto: IG





Kebenaran kemudian terbukti apabila YB Syed Saddiq sendiri menjernihkan suasana dengan menjelaskan bahawa Cleo ialah seorang wanita sejati,  ibu tunggal beranak dua dan bukannya PA beliau.


Tidak cukup dengan itu, gambar-gambar Cleo dari Instagramnya dan kenyataan daripada bekas suaminya mengesahkan lagi kebenaran tersebut.




Tapi siapakah sebenarnya Cleopatra? Ini sedikit CSI mengenai beliau.




Kredit foto: Carian Google



Kredit foto: Carian Google





Menurut Sinar Harian, nama sebenar beliau ialah Nur Fathiah Syazwana Shaharuddin, 25, dan pernah menggunakan nama popular Anna Dean ketika mencuba bidang seni lakon suatu ketika dahulu.


Beliau kemudiannya berkahwin dengan jutawan forex, Datuk Mohd Nasir Yaacob, 46, yang ditemuinya ketika menghadiri sebuah kelas Forex.


Gosip tidak sahih di alam maya mengatakan Datuk Nasir sanggup menceraikan isterinya yang baru bersalin ketika itu semata-mata ingin bersama dengan Anna.





Kredit foto: Rotikaya





Mereka dikurniakan dua orang cahayamata dan perkahwinan mereka berlangsung meriah dan mendapat liputan meluas termasuk Utusan dan TV3 sebelum bercerai beberapa tahun kemudian.


Sewaktu penglibatan singkatnya, Datin Anna Dean sempat berlakon sebuah drama, Dunia Generasi Baru di samping Ben Amir, Zahirah Macwilson, Fadlan Hazim, Kaka, Natasha Ellyza dan Erwin Dawson yang ditayangkan di TV3.




Kredit foto: Carian Google

Kredit foto: Carian Google

Kredit foto: Carian Google



Kredit Foto: Carian Google







Kini dipercayai terlibat dengan perniagaan e-sport, nama Cleo tiba-tiba memuncak naik semalaman berikutan gambar-gambar perbincangannya dengan YB Syed hebat diperkatakan di media social.




Kredit foto: IG







Mengambil peluang daripada panasnya nama beliau, Cleo kini mula menunjukkan minat dalam dunia politik. Beliau yang dulunya tidak pernah bercakap mengenai politik mula memuatnaik status berupa kata-kata sokongan kepada YB Syed Saddiq.


Tidak cukup dengan itu, beliau turut mendedahkan keanggotaannya dalam sebuah parti politik.


'Terima kasih kepada Kak Nikki kerana menerima kedatangan saya dalam Parti BERSATU, Cawangan Segambut' katanya lagi.




Kredit foto: IG





Selain itu, status-status dalam Instagramnya juga mula 'berbau' seperti kata-kata ahli politik.

'Contribution for rakyat. Not position. Having a position but not contributing to rakyat is just pointless' katanya dalm satu jawaban kepada follower.

'Fokus kepada isu rakyat, bukan politik fitnah dan gossip' tambahnya.


'Please teruskan sharing your thoughts here with me. I am taking notes of each of the comments here and will work on it' katanya persis ahli politik berpengalaman.



Kredit foto: IG



Adakah tanda-tanda ini menunjukkan bermulanya penglibatan mantan pelakon ini dalam dunia politik?
Kita nantikan. - CARI
Reply

Use magic Report

Post time 24-10-2019 11:01 AM | Show all posts
euwwwwwwwww
Reply

Use magic Report

Post time 24-10-2019 11:01 AM From the mobile phone | Show all posts
Salah bod ke
Reply

Use magic Report

Post time 24-10-2019 11:09 AM | Show all posts
oh kakjan ghupenyaa. i know where she heading to kuikuikui
Reply

Use magic Report

Post time 24-10-2019 11:09 AM From the mobile phone | Show all posts
Cuba nasib ke apa ni...
Reply

Use magic Report

Post time 24-10-2019 11:10 AM | Show all posts
plastik nyer muka...mcm sajat
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 24-10-2019 11:11 AM | Show all posts
Cantiklah muka dia

Cuma agak keplastikan sikit

Mungkin over buat surgery??
Reply

Use magic Report

Post time 24-10-2019 11:24 AM From the mobile phone | Show all posts
Artis kalau masuk dunia politik ni.. Jangan la caya.. Contohnya siti, sila majed, perangdina, ecah..  
Reply

Use magic Report

Post time 24-10-2019 11:25 AM | Show all posts
wowwwwww ni kira ahli politik paling cantik ke apa? sori pada i dia tak cantik mana tapi banyak alter sbb byk duit
Reply

Use magic Report

Post time 24-10-2019 11:27 AM | Show all posts
cantik tp nampak sgt plastiknya
Reply

Use magic Report

Post time 24-10-2019 11:44 AM | Show all posts
kalau sheols bertanding iols tak vote.bimbo much kelihatan. apa qualification sheols ada?
Reply

Use magic Report

Post time 24-10-2019 11:48 AM | Show all posts
nak projek punye psl

kena sanggup jadik macai


langit tak slalu nya cerah

khuatir rebah jer nnti gomen sepenggal jer nih
Reply

Use magic Report

Post time 24-10-2019 11:49 AM From the mobile phone | Show all posts
Sesuai lah org bimbo masuk parti bimbo..lepas tu  m mati sok, parti ni mesti masuk sekali ke liang lahad.
Reply

Use magic Report

Post time 24-10-2019 11:50 AM From the mobile phone | Show all posts
X lawo di mata aku, menakutkan ada la. Ada iras2 pompuan saiko dgn muka kejungnya
Reply

Use magic Report

Post time 24-10-2019 11:50 AM From the mobile phone | Show all posts
Umur baru 25 ? Nampak mcm dah 35..
Reply

Use magic Report

Post time 24-10-2019 11:53 AM | Show all posts
made from plastic?
Reply

Use magic Report

Post time 24-10-2019 11:53 AM | Show all posts
dari awal tengok umur laki bini i dah agak mesti bini muda or pencaras..
nyata i tak salah
Reply

Use magic Report

Post time 24-10-2019 11:57 AM | Show all posts
krik krik krik
Reply

Use magic Report

Post time 24-10-2019 11:59 AM From the mobile phone | Show all posts
so MO yg sama nak guna kat menteri? nasib baik bujang lagi so lantak kau la. tgk kat ig anak kedua baru je beranak tahun lepas.. nak upgrade punya pasal kah?
Reply

Use magic Report

Post time 24-10-2019 12:01 PM From the mobile phone | Show all posts
Kenapa harus pose dgn muka cmtu sekali
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.111919s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list