Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
6689
View
195
Reply

[Tempatan] PENTING adanya dashcam. Cina kereta Audi , pembuli jalan raya ditahan polis di Johor

[Copy link]

Author: R2D2       Show all posts   Read mode

Author
Post time 11-11-2019 10:19 AM | Show all posts |Read mode



Pembuli jalan raya ditahan polis di Johor
Bernama -
11 November 2019



Lelaki yang ditahan polis dipercayai terlibat dalam kes buli jalan raya terhadap seorang pemandu wanita di Jalan Johor Jaya Jumaat lepas.

JOHOR BAHRU  C Seorang lelaki ditahan polis dipercayai terlibat dalam kes buli jalan raya terhadap seorang pemandu wanita dalam kejadian yang berlaku di Jalan Johor Jaya Jumaat lepas.

Ketua Polis Daerah Seri Alam Supt Ismail Dollah berkata, bertindak atas maklumat, pembuli berumur 27 tahun itu berjaya ditahan kira-kira 12 tengah hari semalam di Permas Jaya untuk membantu siasatan.

Satu laporan polis diterima IPD (Ibu Pejabat Polis Daerah) Seri Alam Jumaat lalu oleh seorang perempuan berusia 26 tahun di Balai Polis Johor Jaya menyatakan kira-kira 8.30 pagi semasa mangsa memandu di Jalan Johor Jaya, keretanya telah dipotong oleh sebuah kereta lain dari sebelah kiri lalu berhenti di hadapan kereta mangsa.

Seorang lelaki bertindak turun dari kereta dan datang ke arah mangsa lalu memarahi dan memaki mangsa selain mengambil gambar mangsa mengunakan telefon bimbitnya, katanya dalam satu kenyataan di sini hari ini.

Lelaki berkenaan kini ditahan di bawah Seksyen 506/509 Kanun keseksaan untuk membantu siasatan.

Terdahulu, tular di laman sosial Facebook sebuah video berdurasi empat minit 28 saat memaparkan pemandu kereta mewah jenis Audi bertindak menghalang kereta seorang wanita di tengah jalan raya dan memarahi dan memaki wanita tersebut.

Turut kedengaran dalam video itu wanita berkenaan yang dipercayai sedang mengandung menangis kerana ketakutan.

Lelaki itu kemudiannya mengambil gambar mangsa sebelum menunjukkan isyarat lucah dan beredar.

BERNAMA

Rate

2

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 11-11-2019 10:24 AM | Show all posts
padan muka..cash la kat cina yg kenkonon berkuasa...
Reply

Use magic Report

Post time 11-11-2019 10:26 AM From the mobile phone | Show all posts
Apa isu sampai berenti2
Reply

Use magic Report

Post time 11-11-2019 10:27 AM From the mobile phone | Show all posts
Makin melampau samseng2 cina ni..apala nak jadi malaysia baru konon tapi masyarakatnya  ke arah zaman komunis dulu..
Reply

Use magic Report

Post time 11-11-2019 10:28 AM From the mobile phone | Show all posts
One word Babi
Reply

Use magic Report

Post time 11-11-2019 10:35 AM | Show all posts
apa punca dia yg brader ni marah sgt..?
Reply

Use magic Report

Post time 11-11-2019 10:35 AM From the mobile phone | Show all posts
Mesti dlm tu meroyan tak bersalah.. Dia lupa kot la ni zaman dashcam.. Dulu boleh acah2 play victim
Reply

Use magic Report

Post time 11-11-2019 10:37 AM | Show all posts
Padan muka lu..Dasarrr!!
Reply

Use magic Report

Post time 11-11-2019 10:40 AM | Show all posts
tgh apply kad oku tu
Reply

Use magic Report

Post time 11-11-2019 10:41 AM From the mobile phone | Show all posts
Bagi ja sapa2 yang nk jadi samseng ni laluan. ...X yah lawan2. .

Kesian pula adik ni nangis ketakutan ..tiada pula siapa berhenti tolong
Reply

Use magic Report

Post time 11-11-2019 10:44 AM | Show all posts
mohon ke dalam lah ye. samseng sangat. vavi = vass
Reply

Use magic Report

Post time 11-11-2019 10:54 AM | Show all posts
palmolive replied at 11-11-2019 10:35 AM
apa punca dia yg brader ni marah sgt..?

mangsa tak bagi laluan dia nak masuk lane secara mengejut kot.  pada aku cina jenis rasis dan terlebih makan babi spt ni elok mampus saja... jgn bagi muka langsung.  mentang2 dap jadi kerajaan, kau ingat boleh berleluasa lah kot.  kita kena followup apa kesudahan cina celaka ni.  
Reply

Use magic Report

Post time 11-11-2019 10:54 AM From the mobile phone | Show all posts
Edited by karlnurani at 11-11-2019 10:55 AM

bangsa johor...mana ada cina.. kah kah kah..last yg meratap bangsa melayu jgk...dasar in denial...yang untung bangsa apa?
Reply

Use magic Report

Post time 11-11-2019 10:54 AM From the mobile phone | Show all posts
Mujurla de bukti. Salah ke betul bawak2 la bersabar ye
Reply

Use magic Report

Post time 11-11-2019 10:57 AM From the mobile phone | Show all posts
Perangai camhanat. Padan muka kena tangkap.
Reply

Use magic Report

Post time 11-11-2019 10:58 AM | Show all posts
zorrro_03 replied at 11-11-2019 10:54 AM
mangsa tak bagi laluan dia nak masuk lane secara mengejut kot.  pada aku cina jenis rasis dan terl ...

aku nak tau gak apa punca dia..
Reply

Use magic Report

Post time 11-11-2019 10:59 AM From the mobile phone | Show all posts
majistret, tolong bagi hukuman paling berat ke pembuli ni please, makin menjadi2 kes buli jalan raya dari bangsa johor ni kah kah kah..ini adalah sebab enforcement di pandang lemah..di ayam2 kan jer lah...
Reply

Use magic Report

Post time 11-11-2019 11:00 AM From the mobile phone | Show all posts
Kenapa dengan cina India zaman Malaysia Baru ni hah?  Bila driver Melayu jer nak buli nye. Haritu sampai langgar mati kat bangi. Arwah Adib bomba di pukul sampai mati. Kurang ajar betul.
Reply

Use magic Report

Post time 11-11-2019 11:04 AM | Show all posts
Bangsa Cina agaknya dia merasakan undang2 melindungi perilaku mereka kot zaman PH ni  
Reply

Use magic Report

Post time 11-11-2019 11:12 AM | Show all posts
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.138674s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list