Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
1234Next
Return to list New
6683
View
61
Reply

Hubungan Goyah? Elok Je Intan Najuwa Keluar Makan Dengan Tunang, Siap Gurau Senda Lagi!

[Copy link]

Author: Lilrose       Show all posts   Read mode

Author
Post time 14-11-2019 11:27 AM | Show all posts |Read mode
Baru-baru ini, kecoh Intan Najuwa dikatakan unfollow Instagram tunangnya menyebabkan ramai membuat andaian bukan-bukan mengenai pasangan itu.


Eh, tapi pasangan itu dilihat mesra seperti biasa macam tiada apa-apa yang berlaku pun?







Menurut Gempak yang memuat naik tangkap layar IG Story Intan, dia dan tunangnya, Razrul Anwar Rusli seolah-olah tidak terkesan dengan isu panas membabitkan foto mesra aktres itu dengan Zul Ariffin, baru-baru ini.


Elok je Intan keluar makan malam dan bergurau senda bersama tunang yang dikatakan sedang diet.




Kredit foto: Gempak/IG



"B, you bukan nak diet ke," sakat Intan sambil ketawa.


Intan sebelum ini mencetuskan spekulasi apabila dia 'archive' beberapa keping foto bersama tunangnya hingga ada yang mengandaikan hubungan pasangan itu sedang goyah.


BACA JUGA: Intan Najuwa Padam Gambar, Unfollow Tunang Di Instagram




Kredit foto: IG





Eh, macam-macamlah awak ni Intan. - CARI
Reply

Use magic Report

Post time 14-11-2019 11:48 AM From the mobile phone | Show all posts
Gedik aih... tunggu bila depa nk kawin
Reply

Use magic Report

Post time 14-11-2019 11:52 AM From the mobile phone | Show all posts
Luar zul ripin punya,dalam tunang punya..
Reply

Use magic Report

Post time 14-11-2019 11:57 AM From the mobile phone | Show all posts
apa2 je la
Reply

Use magic Report

Post time 14-11-2019 11:59 AM From the mobile phone | Show all posts
Ya ampun cite budak ni lagihhhh
Reply

Use magic Report

Post time 14-11-2019 11:59 AM | Show all posts
tak tahu napa.aku nyampah dengan budak ni..rasa kemut pun tak childish gini.
Reply

Use magic Report

Post time 14-11-2019 12:03 PM | Show all posts
da downgrade kereta ke chuollss?ke ri tu keta sewa jahhh yg lambo tuh?scammer ngan retis bermasalah, seswaiiiiiii berjodohan
Reply

Use magic Report

Post time 14-11-2019 12:44 PM | Show all posts
ewww... asyik2 dia. bosannn
Reply

Use magic Report

Post time 14-11-2019 12:46 PM From the mobile phone | Show all posts
Hodoh la dia ni pls laaa
Reply

Use magic Report

Post time 14-11-2019 12:52 PM | Show all posts
jadik? hakak kena wat pe ni? ngantuk.....
Reply

Use magic Report

Post time 14-11-2019 01:13 PM | Show all posts
ruhainies 2.0
Reply

Use magic Report

Post time 14-11-2019 01:15 PM | Show all posts
kenapa tak naik lambo
Reply

Use magic Report

Post time 14-11-2019 01:16 PM From the mobile phone | Show all posts
Okay, next...
Reply

Use magic Report

Post time 14-11-2019 01:22 PM From the mobile phone | Show all posts
senang pujuk kot abah korang. dengan zulripin sheols kene angkat, dengan abah sheol yang angkat
Reply

Use magic Report

Post time 14-11-2019 01:32 PM From the mobile phone | Show all posts
Penaja cite kul 7 tu mcm xde org lain nak amik. Si intan ni dgn ikat rambut camtu nye tak menarik hati aku lansung nak cuba produk tu. Hahahahaha. Bile buat rambut kepuk2 tu nampak la ok sikit walaupun bentuk muke tu kategori beshe je.
Reply

Use magic Report

Post time 14-11-2019 01:35 PM From the mobile phone | Show all posts
fushimi replied at 14-11-2019 01:15 PM
kenapa tak naik lambo

Dah hantor balik owner..
Reply

Use magic Report

Post time 14-11-2019 01:39 PM From the mobile phone | Show all posts
Entah2 hubungan dia dgn tunang lagi mesra dari Jul ripin. ...tu sebab tunang dia x kisah...

Nitizen terlebih kisah.....
Reply

Use magic Report

Post time 14-11-2019 01:50 PM | Show all posts
korang sume tertipu dengan lakonan sheols..hahaha
Reply

Use magic Report

Post time 14-11-2019 02:02 PM | Show all posts
Penat acik porem gigih nak mencaras
Reply

Use magic Report

Post time 14-11-2019 02:13 PM From the mobile phone | Show all posts
BaBah dah mampu melebarkan senyuman nya kembali ... jyeeaahh !

Julporn akan tetap setia dengan senyuman sinis nya yituuhhh , peduli hapa janji impian haku dah tertunai !  NEXT !!
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.107104s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list