Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
3273
View
89
Reply

Remaja Mati Ditembak Bapa Lepas Kantoi Gay

[Copy link]

Author: CARI-MAL       Show all posts   Read mode

Author
Post time 15-11-2019 11:31 AM | Show all posts |Read mode
Remaja lelaki ditembak mati bapa sendiri selepas hubungan sejenis atau homoseks diamalkannya diketahui suspek.


Memetik The Sun, Wendell Melton, 53, ditahan polis selepas membunuh anaknya, Giovanni Melton, 14, di apartment mangsa di Henderson, Nevada.


Giovanni dikatakan tinggal bersendirian di apartmentnya.





Kredit foto: The Sun




Sebelum kejadian pada Khamis, berlaku pertengkaran antara dua beranak itu apabila suspek mengetahui mangsa memiliki teman lelaki, kata polis kepada KSNV.


Ibu angkat Giovanni, Sonia Jones mendakwa Wendell sangat marah apabila mengetahui bahawa anaknya seorang gay.

"Saya percaya, dia (Wendell) lebih rela anaknya mati daripada menjadi seorang gay," katanya.




Kredit foto: The Sun




Pihak berkuasa yang tiba di lokasi selepas menerima panggilan daripada orang awam mendapati mangsa dalam keadaan kritikal.


Mangsa kemudian dikejarkan ke hospital St Rose Dominican sebelum disahkan doktor meninggal dunia.




Kredit foto: The Sun




Berikutan kejadian, Wendell didakwa melakukan pembunuhan secara terbuka, melakukan penderaan terhadap mangsa bawah umur dan memiliki senjata api secara haram. - CARI
Reply

Use magic Report

Post time 15-11-2019 11:48 AM | Show all posts
berkurang sorang ummah lemari..
Reply

Use magic Report

Post time 15-11-2019 11:49 AM | Show all posts
ini....
bapak yg bagus...
Reply

Use magic Report

Post time 15-11-2019 12:19 PM From the mobile phone | Show all posts
tengok gambar pun dah tau gayah
Reply

Use magic Report

Post time 15-11-2019 12:24 PM | Show all posts
Kurex replied at 15-11-2019 12:19 PM
tengok gambar pun dah tau gayah

ayah kurek tau tak kurek gay?
Reply

Use magic Report

Post time 15-11-2019 12:27 PM From the mobile phone | Show all posts
c===8 replied at 15-11-2019 12:24 PM
ayah kurek tau tak kurek gay?

tau rasanya..  sedara pun tau
Reply

Use magic Report

Post time 15-11-2019 12:27 PM From the mobile phone | Show all posts
Kurex replied at 15-11-2019 12:27 PM
tau rasanya..  sedara pun tau

Dahsyatnya..... mcm mana uols announce?
Reply

Use magic Report

Post time 15-11-2019 12:38 PM | Show all posts
Kurex replied at 15-11-2019 12:27 PM
tau rasanya..  sedara pun tau

fuyoooooo... hiudp kurex!
Reply

Use magic Report

Post time 15-11-2019 12:51 PM From the mobile phone | Show all posts
Bagusnya... penentang tegar gay
Reply

Use magic Report

Post time 15-11-2019 01:04 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by adelea at 15-11-2019 01:15 PM

apa yg bapakya buat tu dah betul
klu ikutkan gay and lesbian ni mmg kena bunuh
sbb benda ni akan bawak wanak penyakit yg besar.
Dari segi agama, sains , pengaruh kepada masyarakat , lgbt ni buat macam mana pun tetap salah

tapi tu la , ramai yg takde kesedaran
masih nak sokong lgbt ni semua


tak paham aku
Reply

Use magic Report

Post time 15-11-2019 01:48 PM | Show all posts
Umur 14 tahun tinggal di apartment sendiri??
Reply

Use magic Report

Post time 15-11-2019 02:28 PM | Show all posts
mungkin anaknya pondan. tapi tak menyerlah lagi.
kalu pondan mungkin bapaknya tak sampai nak bunuh.
Reply

Use magic Report

Post time 15-11-2019 02:47 PM From the mobile phone | Show all posts
I tengok chinese drama The Untamed best sangat...tp subliminal gay. Bila baca novel baru  confirmed
Reply

Use magic Report

Post time 15-11-2019 03:02 PM From the mobile phone | Show all posts
Bagus bapak dia. Semoga ramai lg bapak mcm ni.
Reply

Use magic Report

Post time 15-11-2019 03:03 PM From the mobile phone | Show all posts
Habislah bertambah2 opress lah gayah sedunia juga gayah twidder
Reply

Use magic Report

Post time 15-11-2019 04:15 PM From the mobile phone | Show all posts
Count_Romanov replied at 15-11-2019 03:02 PM
Bagus bapak dia. Semoga ramai lg bapak mcm ni.

Bapak yg bgus takkn biarkn anak umor 14tahun hidup sendirian....sepatutnya doa jd kswan anak
Reply

Use magic Report

Post time 15-11-2019 06:18 PM From the mobile phone | Show all posts
Kesian budak ni...
Reply

Use magic Report

Post time 15-11-2019 07:49 PM | Show all posts
marah betul bapa dia ni sampai sanggup bunuh anaknya gay...tgk gambar, mmg boleh tau dia gay...
Reply

Use magic Report

Post time 15-11-2019 08:28 PM | Show all posts
Reply

Use magic Report

Post time 15-11-2019 08:44 PM From the mobile phone | Show all posts
adelea replied at 15-11-2019 01:04 PM
apa yg bapakya buat tu dah betul
klu ikutkan gay and lesbian ni mmg kena bunuh
sbb benda ni akan ...

Betul sesangat tu sis.. makin menggalakkan pulak sekarang ni... walaupun wat acah2 lawak...  tak takut share saham kerr.. ?
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.114398s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list