Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
12Next
Return to list New
1909
View
26
Reply

"Tunggu Jelah 2020 Nanti" - Nazim Othman Nak Umum Nama Kekasih Ke Tu?

[Copy link]

Author: Lilrose       Show all posts   Read mode

Author
Post time 5-12-2019 12:58 PM | Show all posts |Read mode
Eh, eh? Makin kerap bergambar bersama nampak. Betul ke ni tak ada apa-apa?



Kredit foto: IG




Pelakon Nazim Othman terus membuat peminat dan pengikut berteka-teki mengenai hubungannya dengan aktres Fatin Afeefa.


Nazim, semalam sekali lagi memuat naik gambar mereka berdua dan seperti biasa ruangan komen dipenuhi tanda tanya.




  



Tidak kurang juga yang menyakat mengatakan sudah 'terbau-bau nasi minyak'.


Namun, apa yang menjadi perhatian apabila aktor itu menjawab santai komen seorang pengguna yang teruja nak tahu gerangan sebenar kekasih pujaan hati Nazim.


"Tunggu je la 2020," balasnya.




Kredit foto: IG




Aik, nak umumkan apa-apa ke tu? Bikin penasaran saja Nazim nilah!


Jangan dah puas tepis dakwaan bercinta dengan Fatin, tup tup, 2020 nanti buat pengumuman nak berkahwin dengan aktres itu pula sudahlah. - CARI
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2019 01:02 PM From the mobile phone | Show all posts
Kekasih tu jantina yg mana
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2019 01:05 PM | Show all posts
laki ke pompuan kekasih tu???
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2019 01:14 PM | Show all posts
Ada iras Fatin Afefa laaa..opps
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2019 01:16 PM From the mobile phone | Show all posts

Bila baca berita tentang janda ni.. Eh.. Eh.. Duda ni
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2019 01:22 PM From the mobile phone | Show all posts
Nk kluar lagu baru kot . Kah5
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2019 01:27 PM From the mobile phone | Show all posts
roslan shah single lagi. ko taknak kah?
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2019 01:31 PM From the mobile phone | Show all posts
nazimah sedaya upaya nak cover sexuality  yg ke arah jantan tu
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2019 01:57 PM | Show all posts
Bosan la ko ni nyah
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2019 02:00 PM From the mobile phone | Show all posts
Xsuka betol sejenis manusia xreti guna kerusi
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2019 02:04 PM | Show all posts
Kurex replied at 5-12-2019 05:31 AM
nazimah sedaya upaya nak cover sexuality  yg ke arah jantan tu

jangan la cakap camtu.. jom nazimah, kita dating nak?
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2019 02:05 PM From the mobile phone | Show all posts
Coverina masing2
Patin masih jd skendel laki india tu
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2019 02:06 PM From the mobile phone | Show all posts
Themilo replied at 5-12-2019 02:04 PM
jangan la cakap camtu.. jom nazimah, kita dating nak?

tapi nazimah botem..
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2019 02:07 PM | Show all posts

alaaaa, sesekali berlessy dengan heshe, asalkan sedap di mata meols..
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2019 02:19 PM From the mobile phone | Show all posts
Hari tu google bella dally terkejut najib rupanya sheolls ex wife nazimah... i tak sangka mazimah pernah kahwin huhu
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2019 02:24 PM From the mobile phone | Show all posts
Kurexrina le tu..btw jari dia kedut mcm org tua
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2019 02:26 PM | Show all posts
btl ke dia gay? mcm nampak dia jalan dgn sorng awek kat the curve.. cantik juga awek tu
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2019 02:37 PM | Show all posts
kuat propa lah dia ni
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2019 03:39 PM From the mobile phone | Show all posts
Boomibulat replied at 5-12-2019 02:24 PM
Kurexrina le tu..btw jari dia kedut mcm org tua

macam uols jugak la.. cover
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2019 03:46 PM From the mobile phone | Show all posts
Go both ways kot... Haagitchew
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.110569s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list