Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
12Next
Return to list New
2373
View
29
Reply

"Tengah Sibuk Dengan PRK Port Dickson Masa Tu, " Anwar Nafi Cabul Bekas Staf

[Copy link]

Author: hussaini4675       Show all posts   Read mode

Author
Post time 7-12-2019 06:53 AM | Show all posts |Read mode
Anwar Ibrahim. Kredit foto: Facebook


Presiden PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim menafikan bahawa beliau terlibat dalam salah laku seksual seperti yang didakwa oleh Muhammed Yusoff Rawther yang kini tular melalui media massa dan media sosial.


Beliau menjelaskan, dakwaan yang dibuat oleh Muhammad Yusoff itu adalah fitnah tak berasas.


"ada tarikh yang didakwa, saya sedang giat menjalankan kempen sempena Pilihan Raya Kecil (PRK) Port Dickson serta menghadiri Majlis Memperingati Ulang Tahun Kelahiran Mahatma Gandhi ke-150 di Kuala Lumpur dan kembali semula ke Port Dickson untuk memenuhi jadual kempen," katanya dalam kenyataan media yang diedarkan pada 5 Disember.


Ahli Parlimen Port Dickson itu menambah, Setiausaha Sulitnya, Shukri Saad akan membuat laporan polis berhubung dakwaan tersebut.


Muhammed Yusoff Rawther. Kredit foto: Facebook


Selain itu, peguam Anwar, Ramkarpal Singh juga akan mengemukakan surat tuntutan kepada Muhammed Yusoff.


"Keluarga Muhammad Yusoff Rawther melalui Mohideen Abdul Kader turut mengeluarkan kenyataan mengutuk tindakan yang dilakukan olehnya selepas lebih setahun kejadian yang didakwa," jelasnya.


Anwar turut mendakwa, tindakan Muhammed Yusoff itu adalah muslihat menjatuhkan imejnya menjelang Kongres Nasional Keadilan ke-14 dan proses peralihan kuasa pimpinan negara.


Apa agaknya yang dibincangkan oleh Anwar dan Datuk Seri Azmin Ali? Kredit foto: Facebook


Sama-sama kita nantikan apakah episod seterusnya dalam drama politik negara yang semakin panas ketika ini. - CARI
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2019 10:02 AM From the mobile phone | Show all posts
Dah boleh ramal dan skrip yg sama.
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2019 10:54 AM From the mobile phone | Show all posts
Tak kan taste bam non bertukar dari spesis licin jambu kepada spesis berbulu?
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2019 11:26 AM From the mobile phone | Show all posts
bang non punya selera yg jambu clean.. tak sangka kan bang non selera kerala jugak
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2019 11:28 AM From the mobile phone | Show all posts
Kurex: bang non punya selera yg jambu clean.. tak sangka kan bang non selera kerala jugak


Dia suka perisa geli2 kot
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2019 02:41 PM | Show all posts
hawat da setahun baru laa ni maw repot
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2019 03:57 PM From the mobile phone | Show all posts
Victorioussss replied at 7-12-2019 02:54 AM
Tak kan taste bam non bertukar dari spesis licin jambu kepada spesis berbulu?

Xkanlah nak makan nasi lemak tiap hari gituuu
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2019 04:02 PM | Show all posts
Victorioussss replied at 7-12-2019 10:54 AM
Tak kan taste bam non bertukar dari spesis licin jambu kepada spesis berbulu?

habih..dr munawaq tu? hang tak ingat ka? dia suka pukistan....wakakakakakakakkaka




Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2019 04:09 PM | Show all posts
JohnnySins replied at 7-12-2019 04:02 PM
habih..dr munawaq tu? hang tak ingat ka? dia suka pukistan....wakakakakakakakkaka

jenih2 macam ni rasa lain kot noo.. dalam, grip kemut keliling lagi ketat kot..
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2019 04:48 PM | Show all posts
najib888 replied at 7-12-2019 04:09 PM
jenih2 macam ni rasa lain kot noo.. dalam, grip kemut keliling lagi ketat kot..

mana la kita nak tau bro....kita tak buat perbuatan terkutuk tu...wakakakakakaakkakakakakaka
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2019 05:43 PM From the mobile phone | Show all posts
Seram betul dengan bakal PM ni..moga2 tak jadi PM..
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2019 06:40 PM | Show all posts
ape
lelaki melayu zmn skrg ni lembik2 belaka ke ape?

kene kaco, atau cakap can i fak u , terus menggelupur serah dubur cm sepol ka?


pehal tk gune peluang belasah,balas, terajang cm kes2 lain tu?

wat malu jadi laki la korg
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2019 06:56 PM From the mobile phone | Show all posts
batmana replied at 7-12-2019 06:40 PM
ape
lelaki melayu zmn skrg ni lembik2 belaka ke ape?


Dia melawan lew..x baca report ke
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2019 07:01 PM From the mobile phone | Show all posts
Jemin dulu pun time prk kan? Mende zina ni mmg lg mudah time prk or perhimpunan sbb mangsa2 ramai. Pilih saja yg sanggup.
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2019 07:22 PM From the mobile phone | Show all posts
kalo btol pon xkan nk ngaku
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2019 07:23 PM From the mobile phone | Show all posts
Jiddin replied at 7-12-2019 07:01 PM
Jemin dulu pun time prk kan? Mende zina ni mmg lg mudah time prk or perhimpunan sbb mangsa2 ramai. P ...

penah bace twit x lame dlu,,org2 atasan parti politik nie pantang tgk staff laki baru yg jambu msti x nyempat2 nk try
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2019 07:42 PM | Show all posts
Ramai je yang buat, cuma kantoi tak kantoi je...
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2019 07:58 PM From the mobile phone | Show all posts
blekkep replied at 7-12-2019 07:23 PM
penah bace twit x lame dlu,,org2 atasan parti politik nie pantang tgk staff laki baru yg jambu mst ...

Parti politik mana tu sis?
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2019 08:15 PM From the mobile phone | Show all posts
Serious lahhhh bang non
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2019 08:32 PM From the mobile phone | Show all posts
apam replied at 7-12-2019 07:58 PM
Parti politik mana tu sis?

haaa tuh lar aiols lupe nk korek2 twit tu mase tu...aiols bace gitu2 jer...budak2 mude yg twit tu...pastuh ade lar reply2 kwn2 heshe gak yg mengiyakan ape heshe ckp...

heshe ade mention gak x silap mane2 parti pon same jer katenye
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.358257s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list