Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
1234Next
Return to list New
4688
View
79
Reply

Cinta Asyik Tak Kesampaian, Emma Maembong Doa Jumpa Lelaki Bimbing Ke Jalan Baik

[Copy link]

Author: rikuren       Show all posts   Read mode

Author
Post time 14-12-2019 09:55 AM | Show all posts |Read mode
Pelakon cantik Emma Maembong menyifatkan perjalanannya sepanjang 2019 yang dilingkari pelbagai kontroversi adalah proses mematangkan diri.




Kredit Foto - Berita Harian



"Saya percaya, setiap yang berlaku pasti ada hikmahnya. Semua itu saya anggap sebagai proses pembelajaran dan paling penting, saya terus memandang hari depan.

"Dalam meniti hidup, pasti akan ada titik hitam yang kita lalui, namun ia tidak pernah membuatkan saya berhenti daripada berusaha menjadi insan lebih baik," ujarnya memetik laporan Berita Harian.




Kredit Foto - Instagram Emma Maembong



Pemilik nama sebenar Fatimah Rohani Ismail berkata, dia juga tidak kesal apabila masih solo selepas beberapa episod percintaan kecundang di tengah jalan.


Berikutan itu, Emma berdoa agar dipertemukan dengan lelaki yang dapat membimbingnya ke jalan yang baik.

Saya tidak memilih dalam berkawan, cuma ketika ini, saya dahulukan fokus untuk mencari rezeki. Saya belum puas berlakon dan berharap dapat menambah ilmu untuk memperbaiki diri dalam bidang ini, katanya.




  



Orang cantik lazimnya senang mendapat pasangan. Kalau macam Emma ni, sekali petik 10 yang datang berbaris. - CARI
Reply

Use magic Report

Post time 14-12-2019 09:59 AM | Show all posts
jenis camni tak seswai utk di buat bini

buat sakit kpale yg seswai nya di buat poya poya

touch&go kan jer
Reply

Use magic Report

Post time 14-12-2019 10:05 AM From the mobile phone | Show all posts
awak dh cukup besar utk fikir mana baik mana buruk emma oiii.. nk kata dia bukak tudung sbb lelaki tu x baik ker camna
Reply

Use magic Report

Post time 14-12-2019 10:11 AM From the mobile phone | Show all posts
Ilmu yg ko belajar kat Sekolah dulu tak leh buat garis panduan ke? Apa yg bodoh sgt.....?
Reply

Use magic Report

Post time 14-12-2019 10:15 AM From the mobile phone | Show all posts
mizkajura replied at 14-12-2019 10:11 AM
Ilmu yg ko belajar kat Sekolah dulu tak leh buat garis panduan ke? Apa yg bodoh sgt.....?

Setau mak dia home schooling..
Reply

Use magic Report

Post time 14-12-2019 10:31 AM From the mobile phone | Show all posts
dulu dgn camal adli dah elok2 xnak..heols siap jaga lagi masa sheols sakit..rugi rugi hensem tu
Reply

Use magic Report

Post time 14-12-2019 10:36 AM From the mobile phone | Show all posts
Ape susah Cari Emma oi...pencetus neraka dgn dak aih Kan banyak...
Reply

Use magic Report

Post time 14-12-2019 11:04 AM | Show all posts
ngko nak mcm mana sebenrnye.. aku syak dia ni mesti nak ahli pernigaan jgk ni.. tapi dpt semua muka tak boleh relate
Reply

Use magic Report

Post time 14-12-2019 11:19 AM From the mobile phone | Show all posts
Sape suh gelenyar sangat. Kurang kurangkan la birah tu ye dik.
Reply

Use magic Report

Post time 14-12-2019 11:28 AM From the mobile phone | Show all posts
ngn syed abg sadia tu apa cita? da puas ke?
Reply

Use magic Report

Post time 14-12-2019 11:52 AM From the mobile phone | Show all posts
makneng replied at 14-12-2019 10:15 AM
Setau mak dia home schooling..

Walaupun ada usaha puji apaknya oversea graduate, aku jumpa tak sepertinya. Jauh

Benda2 membirah ni start usia muda masa orang ambil kesempatan. Cepat2lah ikan kembong ni jadi matang, jangan asyik kenang kesurupan kau tu. Yang sudah berlaku jangan sampai mengulang. Sibuk kesiankan diri sendiri
Reply

Use magic Report

Post time 14-12-2019 12:38 PM From the mobile phone | Show all posts
Habis dulu dgn si kepam kemal deli tu tak dibimbing ke arah jln yg baik ke camne timoh?
Reply

Use magic Report

Post time 14-12-2019 01:03 PM | Show all posts
nak jadi insan baik tak payah dgn bantuan orang lain .. nak laki baik tapi diri sendiri tak ada maruah hishhh!!

Reply

Use magic Report

Post time 14-12-2019 01:15 PM From the mobile phone | Show all posts
Nak jd baik kena mula dr diri sendiri dulu..
Reply

Use magic Report

Post time 14-12-2019 01:22 PM From the mobile phone | Show all posts
Dh x couple dgn abg kbs ke
Reply

Use magic Report

Post time 14-12-2019 01:36 PM From the mobile phone | Show all posts
Kalau jumpa tu harap dengar la ya cakap suami. Kalau suami jenis "saya tak paksa dia menutup aurat, saya sentiasa sokong kerja ya dia sebagai pelakon dan tak kisah dia peluk cium sana sini demi kerjaya" lu pikir sendiri la membimbing je tak sebab ramai je artis2 cakap itu kriteria yang dicari dalam suami tapi nan-hado pon.
Reply

Use magic Report

Post time 14-12-2019 02:03 PM From the mobile phone | Show all posts
Sapa je yg x pernah couple dgn emma ni?
Playgirl sgt
Reply

Use magic Report

Post time 14-12-2019 02:27 PM | Show all posts

masa muda la nak enjoy puas puas,
yg dikatakan "jalan baik" akan datang sendiri bila tiba masanya,
tak perlu risau
Reply

Use magic Report

Post time 14-12-2019 04:14 PM | Show all posts
sama samalah kita berdoa agar diberikan taufik dan hidayah.
Reply

Use magic Report

Post time 14-12-2019 04:37 PM | Show all posts
Andyscenes replied at 14-12-2019 03:28 AM
ngn syed abg sadia tu apa cita? da puas ke?

masih kawan lagi.. aritu lepas kluar hospital siap terus pegi karokey lagi dgn abg sadia tu
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.127318s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list