Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
123Next
Return to list New
5246
View
55
Reply

Tunang Intan Najua Nafi Putus, "Siapa Bawa Cerita Tak Betul Ni?"

[Copy link]

Author: Cari-Azza       Show all posts   Read mode

Author
Post time 16-1-2020 05:41 PM | Show all posts |Read mode





"Siapalah bawa cerita. Tiada masalah saya dan tunang dan tiada sebab untuk saya beritahu perkara yang tidak benar."



Tunang kepada pelakon kontroversi, Intan Najua, Razrul Anwar Rosli, 38 menafikan spekulasi bahawa pertunangannya dengan pelakon itu telah berakhir.


Kepada portal mStar, Razrul menjelaskan yang mereka masih baik hingga kini.


Ig




Ianya adalah rentetan emel yang diterima portal tersebut mengesahkan Intan menyekat akaun Instagram tunangnya.


Malah mungkin juga perbezaan usia 16 tahun antara punca hubungan mereka bermasalah.


Menerusi IG pelakon itu, Intan masih menyimpan sekeping gambar bersama tunangnya tetapi dalam masa sama tidak mengikuti akaun Razrul.


Ig




Sebelum ini, masing-masing dilihat 'unfollow' akaun IG dipercayai kerana gambar mesra Intan bersama pelakon Idris Khan dan Zul Arifin tahun lalu.


Ig

Ig




Mereka yang bertunang 18 Ogos tahun lalu memang banyak diduga ya. Sebab itu lah orang tua-tua ada berkata dugaan masa bertunang ni lain macam. Ada artis yang sampai putus tunang gara-gara tidak tahan dugaan. Jadi, harapnya Intan akan lebih matang dan akan ke jinjang pelamin nanti ya. - CARI
Reply

Use magic Report

Post time 16-1-2020 05:58 PM From the mobile phone | Show all posts
pelakon yg tak berkaliber, tak ada gred, pelakon tak berbakat dan bakalan sendu tak lama lagi. yg terpaksa jadi murah untuk kekal relevan. pelakon yg entah apa2, tak cantik, dan murah. pelakon takde gred yg terpaksa jaja cerita tunang untuk kekal dikenali walaupun dah tak relevan. pelakon tibaiunta yang bakat entah kemana. pelakon yang akan tenggelam tak lama lagi dalam masa terdekat
Reply

Use magic Report

Post time 16-1-2020 06:00 PM From the mobile phone | Show all posts
Kurex replied at 16-1-2020 05:58 PM
pelakon yg tak berkaliber, tak ada gred, pelakon tak berbakat dan bakalan sendu tak lama lagi. yg te ...

Lagi kurex? Sikit sgt carutan tu hahaaaa
Reply

Use magic Report

Post time 16-1-2020 06:10 PM From the mobile phone | Show all posts
Xabis lagi ke kisah tunang najwa ni.. cpt2 la kawen n bersara dek...
Reply

Use magic Report

Post time 16-1-2020 07:24 PM From the mobile phone | Show all posts
PR team hang lah yg up cerita supaya uolls stay relevan.. tanpa gosip murahan hangpa berdua sendurina jah
Reply

Use magic Report

Post time 16-1-2020 07:46 PM | Show all posts
tp selalunya lah kan.tak mengaku dgr2 jadi betul pl kan..tp hrp2
tak lah kan..
Reply

Use magic Report

Post time 16-1-2020 08:01 PM From the mobile phone | Show all posts
Kalau x betul ok l.takut selalunya in denial...
Rasa tunang dia udah2 la bg kenyataan..siapa yg retis ni?
Reply

Use magic Report

Post time 16-1-2020 08:07 PM From the mobile phone | Show all posts
Hok aloh gmbar dgn aiskrim tu pun...
Reply

Use magic Report

Post time 16-1-2020 08:51 PM From the mobile phone | Show all posts
Ada org bawak cerita ke? Tatau pong.
Reply

Use magic Report

Post time 16-1-2020 09:09 PM From the mobile phone | Show all posts
Kenapa? Dia kena tuduh paedo ke? Macam atuk ngan cucu
Reply

Use magic Report

Post time 16-1-2020 09:19 PM From the mobile phone | Show all posts
Budak2 bercinta
Skali majuk, skali unfollow, skali majuk, skali unfollow
Reply

Use magic Report

Post time 16-1-2020 09:45 PM | Show all posts
dia ni muka macam suka sedap je.
Reply

Use magic Report

Post time 16-1-2020 10:13 PM From the mobile phone | Show all posts
Kecik kurus je intan ni.
Reply

Use magic Report

Post time 16-1-2020 10:46 PM | Show all posts
mula2 tuduh takut jadi penyebab betul2 putus tunang. kesian je kang....netijen ni
Reply

Use magic Report

Post time 16-1-2020 10:53 PM From the mobile phone | Show all posts
ikanmasin replied at 16-1-2020 07:46 PM
tp selalunya lah kan.tak mengaku dgr2 jadi betul pl kan..tp hrp2
tak lah kan..

Aku pulak harap2 jadi betol la putus tunang. Sebab meluat aku tgk asik klua cerita sama je kat benang cari.

Semoga ada betina yg rampas tunang kau najua.
Reply

Use magic Report

Post time 16-1-2020 10:56 PM From the mobile phone | Show all posts
Eh dah lupa pasal minah ni up
Balik pasal tunang..
Reply

Use magic Report

Post time 16-1-2020 11:57 PM From the mobile phone | Show all posts
Kalau putus tunang tak dpt lg lah g event private coach gucci dan etc
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2020 12:27 AM | Show all posts
ashilalat replied at 16-1-2020 10:53 PM
Aku pulak harap2 jadi betol la putus tunang. Sebab meluat aku tgk asik klua cerita sama je kat ben ...

sabar byk2
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2020 12:29 AM From the mobile phone | Show all posts
Tunang dia ni mesti style daddy2... suka manjakan sugar baby
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2020 09:12 AM From the mobile phone | Show all posts
yuckkkk......
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.113438s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list