Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
12Next
Return to list New
2365
View
24
Reply

Man Raja Lawak Ganti Tempat Abam Dalam Korupsi Dewan Semandung, Mampukah?

[Copy link]

Author: top5complete       Show all posts   Read mode

Author
Post time 14-2-2020 06:54 PM | Show all posts |Read mode
Suasana tidak lagi sama dalam Maharaja Lawak dan banyak perkara yang akan berubah setelah pemergian Arwah Abam Bocey. Semalam telah dibincangkan tentang pengganti watak Abam dalam teater komedi, Korupsi Dewan Semandung.


Foto: Google



Pihak penerbit dan produksi telah bersepakat untuk memilih Man untuk menggantikan tempat Allahyarham Abam. Walaupun menghadapi kesukaran dalam membuat keputusan, mereka percaya Man Maharaja Lawak mampu untuk menyandang tugasan itu tanpa sebarang masalah memandangkan dia mempunyai bakat yang tersendiri dan watak itu juga sesuai dengan karakternya.



Foto: Google




Memetik laporan mStar, Khir Rahman percaya mereka membuat keputusan yang betul.


"Sebelum memilih pengganti, kita melihat beberapa faktor yang sesuai dengan penonton, kita akui Abam ada keistimewaan sendiri, jadi kita perlu cari seseorang yang setara atau yang boleh mengatasi Abam.


Foto: Berita Harian



"Setelah perbincangan dan menyenaraikan tiga nama, akhirnya kami memilih Man Raja Lawak atau Man Puteh," katanya kepada mStar.



"Kami percaya Man akan dapat menggantikan arwah Abam di pentas itu nanti. Man telah melalui evolusi dari awal pembabitan sebagai pelawak sehinggalah terbaru memenangi Maharaja Lawak Mega 2019 Januari 2019," tambahnya lagi.



Foto: mStar



Semoga teater ini berjalan dengan jayanya. Untuk pengetahuan semua, teater komedi seram, Korupsi Dewan Semandung akan dipentaskan di Istana Budaya pada 28 hinggi 29 Febuari dan 1 Mac. Jom ramai-ramai memeriahkan pementasan Korupsi Dewan Semandung. - CARI
Reply

Use magic Report

Post time 15-2-2020 09:08 AM From the mobile phone | Show all posts
Boleh la nak ganti..tapi tak sama oiiii dgn yg dah pergi....
Dan berpada2 lh dalam melawak tu..
Alfatihah ( dgn bacaan) utk abam
Reply

Use magic Report

Post time 15-2-2020 11:30 AM From the mobile phone | Show all posts
Ogy dulu pernah ada isu dgn abam kan masa program bintang mencai bintang..
Reply

Use magic Report

Post time 15-2-2020 12:33 PM From the mobile phone | Show all posts
RatuDunia94 replied at 15-2-2020 11:30 AM
Ogy dulu pernah ada isu dgn abam kan masa program bintang mencai bintang..

Isu apa ye? Tp elok plak abam ikutkan akan berlakon teater ni kan.
Lagipun menda dah lama kan masing2 dah move on la tu.

Forumer cari pun sblm ni ade yg bising bila abam bgtau tgh plan nak tambah ank lagi. Tp bila abam ninggal semua pakat teriok belaka plak.
Reply

Use magic Report

Post time 15-2-2020 12:39 PM From the mobile phone | Show all posts
Tulis tarikh 28 februari sehingga 1 mac je tak boleh ke? Siapa la yang tulis artikel ni. Adoi.

Reply

Use magic Report

Post time 15-2-2020 01:20 PM From the mobile phone | Show all posts
Okla man amik job tu..tp kenapa bukan pass pada ali? Erm..
Reply

Use magic Report

Post time 15-2-2020 01:24 PM From the mobile phone | Show all posts
Alaaaa jeki si man lah tu... lg pun kehidupan man lps menang dholu suam2 kuku jehhh... manusia jaman skrg klu org tu masih ada nyawa d dunia nie... tak d hiraukan pun.. tp bl dah masuk 6 kaki ke bwh br lah korek2 sume citer ttg org tu... time tu pun dah tak guna bsedih duka segala hokeyyyy
Reply

Use magic Report

Post time 15-2-2020 04:43 PM From the mobile phone | Show all posts
GegarVaganja replied at 15-2-2020 12:39 PM
Tulis tarikh 28 februari sehingga 1 mac je tak boleh ke? Siapa la yang tulis artikel ni. Adoi.

:c ...

Terpaksa I skrol atas semula nk tgk cara penulisan tarikh tu.. uhukkss
Reply

Use magic Report

Post time 15-2-2020 05:05 PM From the mobile phone | Show all posts
Man ni pun iols tengok haritu dia lari atas pentas pun penat tercungap, harap2 jaga la kesihatan dia.
Reply

Use magic Report

Post time 15-2-2020 09:54 PM From the mobile phone | Show all posts
dudaberhias: Man ni pun iols tengok haritu dia lari atas pentas pun penat tercungap, harap2 jaga la kesihatan dia.


harap @dudaberhias buat cpr dekat man kalau berlaku apa2 nanti
Reply

Use magic Report

Post time 15-2-2020 10:03 PM | Show all posts
Kurex replied at 15-2-2020 09:54 PM
harap @dudaberhias buat cpr dekat man kalau berlaku apa2 nanti

choiiii... uolsss la buat CPR... bukan ke uolsss kata uolsss rembes dekat kopek man tu pecs dia besar uolss kata... sado and sasa
Reply

Use magic Report

Post time 15-2-2020 11:04 PM From the mobile phone | Show all posts
dudaberhias replied at 15-2-2020 10:03 PM
choiiii... uolsss la buat CPR... bukan ke uolsss kata uolsss rembes dekat kopek man tu  pecs dia ...

fitnohhhhhhhhh itu dosa
Reply

Use magic Report

Post time 16-2-2020 07:31 AM From the mobile phone | Show all posts
Ladybird910 replied at 15-2-2020 01:20 PM
Okla man amik job tu..tp kenapa bukan pass pada ali? Erm..

watak ni utk yg badan besar kot..
Reply

Use magic Report

Post time 16-2-2020 09:51 AM From the mobile phone | Show all posts
fadz84 replied at 15-2-2020 08:43 AM
Terpaksa I skrol atas semula nk tgk cara penulisan tarikh tu.. uhukkss

Hahaha.....sama dengan iols...
Reply

Use magic Report

Post time 16-2-2020 09:56 AM From the mobile phone | Show all posts
Cassieopeia replied at 16-2-2020 07:31 AM
watak ni utk yg badan besar kot..

Ali pon besar juga..lbh kurang man.yg kurus kempeng mcm cicak tu lg sorg
Reply

Use magic Report

Post time 16-2-2020 11:19 AM | Show all posts
oo nama dia Man rupanya..
ada juga tengok di tv tapi tak tau namanya..

bila dia berlawak rasanya muka dia yang lawak..
Reply

Use magic Report

Post time 16-2-2020 03:38 PM From the mobile phone | Show all posts
GegarVaganja: Tulis tarikh 28 februari sehingga 1 mac je tak boleh ke? Siapa la yang tulis artikel ni. Adoi.

Macam tak biasa pulak..
Kebanyakkan warga kerja cari ni bukannya pandai

Reply

Use magic Report

Post time 16-2-2020 08:08 PM From the mobile phone | Show all posts
Man ni pn skg cm gigih berdiet..dh mula nk jaga kesihatan kot
Reply

Use magic Report

Post time 16-2-2020 08:34 PM | Show all posts
best ke teater ni .....dr maza pun ada
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2020 09:43 AM From the mobile phone | Show all posts
Cassieopeia replied at 16-2-2020 07:31 AM
watak ni utk yg badan besar kot..

Ai pun rasa benda yg sama...
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.131802s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list