Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
16760
View
134
Reply

Afifah Nasir Tayang Kekasih Baharu, Mana Wan Ariff?

[Copy link]

Author: Cari-Saiful    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Author
Post time 17-2-2020 04:12 PM | Show all posts |Read mode
Jom kita throwback kisah Afifah Nasir yang pernah dituduh sebagai orang ketiga dalam rumah tangga Aliff Aziz dan Bella Astillah tahun 2017 dulu.


Bila Afifah kena tuduh, ramai yang mengecamnya sebagai seorang wanita murahan sebab siap berpegangan tangan dengan Aliff berjalan ke bilik karaoke.


Tapi teman lelaki Afifah, Wan Ariff tetap mempertahankan aktres itu dan terus menyayanginya walaupun dengan pelbagai kontroversi yang melanda.




Afifah Nasir  dan Wan Ariff, Foto: IG


Tapi baru-baru ini ramai yang terkejut bila adik kepada Anzalna Nasir ini memuat naik gambar lelaki lain dan bukan Wan Ariff!


Foto: IG


Kapsyennya, "Hanya dengan satu pandangan, untuk berada di tempat kita sekarang.

"Terima kasih kerana buang benda lain hanya untuk memastikan awak dapat menghabiskan sepanjang hati pada hari lahir saya, memanjakan saya."


  



  



Di ruangan komen ramai yang tertanya-tanya siapakah gerangan jejaka tersebut.


Dah putuskah dengan Wan Ariff, seorang kekasih yang sanggup melawan dunia semata-mata untuk mempertahankan teman wanitanya?


Setakat ini masih belum ada penjelasan dari aktres ini. Nantikan sahaja. -CARI
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2020 04:21 PM From the mobile phone | Show all posts
Ingatkn cinta mati dgn wan ariff tu..
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2020 04:26 PM From the mobile phone | Show all posts
Dah lama break kan.
Pakwe baru lagi hensem n educated.
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2020 04:31 PM | Show all posts
one word only, booo wan ariff..
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2020 04:31 PM From the mobile phone | Show all posts
Tetap ler muka desa... kakak2 muka woww
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2020 04:36 PM | Show all posts
Anak jerung
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2020 04:36 PM From the mobile phone | Show all posts
manis muka bfbbarubdia.. semoga bf baru pipah ternampak kurex lalu diantinggalkan pipah utk kurex
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2020 04:37 PM From the mobile phone | Show all posts
Dlm adik badik die.. Die plg xbp nak lawo kot..
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2020 04:38 PM | Show all posts
oo baru tau da clash dgn adudu.
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2020 04:40 PM From the mobile phone | Show all posts
ala syed adi yg ensem duk ovesea ni ke couole ngn afifah.. dulu littlemisskhan  selalu like pic syed adi ni... myb lps LMK da kawin syed adi ngn afifahla kot. tk sangka sangat.syed adi ni sesuau ngn LMK
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2020 04:43 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by mimie2luv at 17-2-2020 04:45 PM

Tasty juga her new beau
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2020 04:43 PM From the mobile phone | Show all posts
mzsnam replied at 17-2-2020 04:40 PM
ala syed adi yg ensem duk ovesea ni ke couole ngn afifah.. dulu littlemisskhan  selalu like pic syed ...

LMK sah kawen mehh ?
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2020 04:49 PM From the mobile phone | Show all posts
mzsnam replied at 17-2-2020 04:40 PM
ala syed adi yg ensem duk ovesea ni ke couole ngn afifah.. dulu littlemisskhan  selalu like pic syed ...

Dengan glomac? But she's still young kot. I ingat nak menuju puncak dulu baru settle down.
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2020 04:49 PM From the mobile phone | Show all posts
Handsome,body hot!
IMG_20200217_164816.jpg
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2020 04:53 PM | Show all posts
mzsnam replied at 17-2-2020 04:40 PM
ala syed adi yg ensem duk ovesea ni ke couole ngn afifah.. dulu littlemisskhan  selalu like pic syed ...

LMK dah kawin?
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2020 04:57 PM | Show all posts
muka cam hanak hanak ikan je

pipah tu lawo je tapi muka tua

kalau dah jodoh congrats untuk pipah

janji anak jerung



Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2020 04:58 PM From the mobile phone | Show all posts
Muka maznah sgt..
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2020 05:00 PM | Show all posts
tak ensem mana pun , tapi pompuan tu pun takdelah lawo mana , kalau orang kampung memang sah tak lawo ..
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2020 05:05 PM From the mobile phone | Show all posts
Yang lawa betul walaupun tak mekap, Mia. Budak pipah ni muka kampung abis
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2020 05:07 PM | Show all posts
Kurex replied at 17-2-2020 04:36 PM
manis muka bfbbarubdia.. semoga bf baru pipah ternampak kurex lalu diantinggalkan pipah utk kurex

cam gini pun leh taste ke kurex
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list