Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
1148
View
10
Reply

[Video] Video original sebelum parodi

[Copy link]

Author: Jitu    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Author
Post time 10-8-2020 12:28 AM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
El Risitas seorang pelakon dan pelawak




Juan Joya Borja atau lebih dikenali sebagai El Risitas. Dilahirkan di Seville, Sepanyol pada 5 April 1956.

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Author
 Author| Post time 10-8-2020 12:31 AM From the mobile phone | Show all posts
thread dia dah ada ke cari xjumpa lak

ada sapa2 blh tahan ketawa ke dengar dia ni gelak ?
aku mmg surrender lah
Reply

Use magic Report

Post time 10-8-2020 12:48 AM From the mobile phone | Show all posts
Dia gelak tu.. Kita terus join berjemaah gelak dgn dia.
Reply

Use magic Report

Post time 10-8-2020 08:09 AM | Show all posts
turut tergelak skali walau x paham..
Reply

Use magic Report

Post time 10-8-2020 08:40 AM | Show all posts
kalau paham lg best...ni tak paham pun berdekah gelak
Reply

Use magic Report

Post time 10-8-2020 11:03 AM | Show all posts
ingatkan video ni dari turkey

Reply

Use magic Report

Post time 13-8-2020 01:49 AM | Show all posts
kuat pakcik tue gelak
Reply

Use magic Report

Post time 13-8-2020 10:20 AM | Show all posts
kwn2 please citer semula.
himun nak dgr juga apa kisah yg disampaikan tu.
mcm menarik je. sorry, tak berapa faham

Reply

Use magic Report

Post time 13-8-2020 12:39 PM | Show all posts
gelak dia buat kita ketawa sekali. agaknya the host pun sama
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 13-8-2020 10:20 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by Jitu at 13-8-2020 10:22 PM
himun_hino replied at 13-8-2020 10:20 AM
kwn2 please citer semula.
himun nak dgr juga apa kisah yg disampaikan tu.
mcm menarik je. sorry, ...


dlm video kat atas El Risitas ni bercerita pengalaman dia masa keje pencuci pinggan dlm rancangan RATONES COLORAOS
pada satu malam ni dia kena basuh sejenis kuali yg disebut PAELLERAS
kegunaan kuali ni utk memasak PAELLA DISH (sejenis hidangan berasaskan nasi)
jd Risitas masa tu dia dah penat dah lewat malam jd nak mudah dia gi ikat semua kuali tu ada dlm 20 paelleras tinggal rendam dlm air laut (tempat keje dia ni dekat ngan laut)
pg besoknya bos dia kejut si Risitas suruh ambik paelleras ni sbb nnt nak masak paella
Risitas ni gi tengok sume paelleras dah hilang sbb air pasang
patutnya kena ganti tp Risitas ni cabut

dia cite sambil gelak
cite dia biasa je cuma yg xtahannya cara dia gelak
daripada video kat atas ni yg byk org ambik bt parodi blh search kat youtube
yg versi parodi mcm2 cite langsung xsama dah ngan cite asal tp mmg lawaklah

RFO-1400x919-ClassicPaella-a00aa895-f133-4f2b-a009-d17eb65c34a5-0-1400x919.jpg
Paella dish

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 23-8-2020 02:27 AM From the mobile phone | Show all posts
Jitu replied at 13-8-2020 10:20 PM
dlm video kat atas El Risitas ni bercerita pengalaman dia masa keje pencuci pinggan dlm rancanga ...

I don't find it funny at all

Gigihnya tgk smpi hbs dgn synopsis bagai
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list