Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
123Next
Return to list New
5111
View
44
Reply

Reen Rahim Tetap Seksi, Dah Lali Dengan Kecaman

[Copy link]

Author: CARI-MRO       Show all posts   Read mode

Author
Post time 13-8-2020 04:04 PM | Show all posts |Read mode
Lapan tahun jadi pelakon, Reen Rahim dah lali dengan kecaman netizen.


Mana tidaknya dia sering dikutuk kerana berpakaian seksi dan mencolok mata.


  



  



Namun bagi Reen, dia selesa menjadi dirinya sendiri.


Pelakon ini juga bertindak menutup ruangan komen di Instagram jika perlu.


Foto: IG


"Saya sudah tiada perasaan apabila diasak netizen. Jadi, saya ambil langkah menutup ruangan komen untuk gambar tertentu daripada membiarkan komen negatif.

"Jujurnya, saya tak pernah kisah dengan komen dan kecaman. Cuma, saya tak mahu memeningkan kepala untuk hal tidak perlu. Ini cara hidup saya. Tiada guna membiarkan komen negatif menerjah dalam hidup.

"Cuma, tak semua ada kekuatan untuk menepis komen negatif. Bagaimana perasaan keluarga dan peminat yang sayangkan saya. Jadi, saya tak mahu komen buruk mengganggu emosi mereka," katanya kepada Berita Harian. -CARI

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 13-8-2020 04:07 PM From the mobile phone | Show all posts
Ade ke org nak kecam dia
Reply

Use magic Report

Post time 13-8-2020 04:07 PM From the mobile phone | Show all posts
Masih relevan ke
Reply

Use magic Report

Post time 13-8-2020 04:13 PM | Show all posts
Berani buat jadi berani tanggung. Semoga berbahagia hendaknya.
Reply

Use magic Report

Post time 13-8-2020 04:19 PM | Show all posts
kalau tak menyeksi nanti orang tak kenal..
Reply

Use magic Report

Post time 13-8-2020 04:25 PM | Show all posts
mudah mudahan dan masuk 40an nanti datang lah cahaya keinsofan macam kak ZB
Reply

Use magic Report

Post time 13-8-2020 04:25 PM From the mobile phone | Show all posts
"Cuma, tak semua ada kekuatan untuk menepis komen negatif. Bagaimana perasaan keluarga dan peminat yang sayangkan saya. Jadi, saya tak mahu komen buruk mengganggu emosi mereka,"

Sayang nyaa setelah post baru pikir perasaan keluarga dan peminat
Reply

Use magic Report

Post time 13-8-2020 04:39 PM | Show all posts
ada pulak ya peminat nak bersusah payah bersedih2 kalau artis kena kecam ya

yg tuan punya badan aman2 saja
Reply

Use magic Report

Post time 13-8-2020 04:46 PM | Show all posts
dia seksi cmne pun tetap nampak tiang tnb
Reply

Use magic Report

Post time 13-8-2020 04:46 PM From the mobile phone | Show all posts
bila tgk dia ni iols teringat citer jodoh dkt astrok dulu.. hero dia dazrin nak carik bakal wife pstu ada pertandingan or something.. heroin dia scha.. pstu ada reen rahim, amyra rosli dgn janna nick.. tiga2 ni baru debut still whorryusss kot masa tu..
Reply

Use magic Report

Post time 13-8-2020 04:46 PM From the mobile phone | Show all posts
Masih muda kn..tunjuk la selagi boleh..
Reply

Use magic Report

Post time 13-8-2020 04:48 PM From the mobile phone | Show all posts
Dia ni bakat ok gak, cuma takder aura tu buat jadi tak diingati.
Reply

Use magic Report

Post time 13-8-2020 04:59 PM From the mobile phone | Show all posts
Kawan adik akak ni.. Adalah jumpa dia.. Oklah, hormat org.. cuma ada mcm bimbo sket
Reply

Use magic Report

Post time 13-8-2020 05:03 PM From the mobile phone | Show all posts
Kalau x seksi orang pon x kenal, ok la tu masih muda lagi....kalau dah ganyut macam, jasmin hamid tu nmpak buang tebiat kalau nk seksi....
Reply

Use magic Report

Post time 13-8-2020 05:09 PM | Show all posts
Bagaimana perasaan keluarga

Ko biar betik sister?
Reply

Use magic Report

Post time 13-8-2020 05:18 PM From the mobile phone | Show all posts
rafidah2405 replied at 13-8-2020 04:59 PM
Kawan adik akak ni.. Adalah jumpa dia.. Oklah, hormat org.. cuma ada mcm bimbo sket

Lawa dia irl kan... X putih, x gelap. Sedang2 elok gitu. Tinggi pon blh thn.
Reply

Use magic Report

Post time 13-8-2020 05:29 PM From the mobile phone | Show all posts
Kecik je orgnya.. X tinggi sgt, adik akak tinggi lg.. Tp xdelah nmpk diva bila dgn kenkawan dia.. X lah putih sgt, gelap pun tidak.. Kulit mix Pakistan
Reply

Use magic Report

Post time 13-8-2020 05:36 PM From the mobile phone | Show all posts
Maknanya kalau tak seksi tu jadi orang lain? Ke caner
Reply

Use magic Report

Post time 13-8-2020 06:09 PM From the mobile phone | Show all posts
Klu x sexy x laku ye dokk..

Kt tv1 dok ulang citer lama
Si reen ni berlakon pakai tudung
Masuk hosp, pakai bj hosp tu siap pakai handsock kau..
Alimah sgt..
In realiti.....
Reply

Use magic Report

Post time 13-8-2020 06:14 PM From the mobile phone | Show all posts
muka dia mcm muka makcik lopak yg Dewi Remaja dulu2 tu...sapa ke nama ntah..
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list