Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
123Next
Return to list New
3801
View
52
Reply

2 Anggota Polis Dipecat Kerana Didapati "Main Tindih-Tindih" Di Bilik Pemantauan CCTV

[Copy link]

Author: CARI-HBZ       Show all posts   Read mode

Author
Post time 23-11-2020 12:36 AM | Show all posts |Read mode







Dua anggota polis telah dipecat selepas mereka didapati melakukan perbuatan tidak senonoh di bilik pemantauan kamera litar tertutup (CCTV) hospital semasa sedang bertugas.


Perbuatan dua anggota terbabit yang tidak didedahkan nama itu dirakam CCTV dalam kejadian yang berlaku di Bandar Mexico. Lebih teruk lagi, ada individu yang tidak bertanggungjawab telah menyebarkan video tidak senonoh itu di media sosial.


Video itu menunjukkan si wanita sempat memerhatikan keadaan sekeliling sekiranya perbuatan mereka sedang diperhatikan, tanpa menyedari bilik itu dilengkapi dengan kamera CCTV.


Menyedari kejadian itu telah tersebar dan mencemarkan maruah dan imej institusi polis, pihak atasan telah mengeluarkan kenyataan media.


"Berhubung dengan kejadian yang seperti ditunjukkan dalam video rakaman tersebut, tingkah laku yang ditunjukkan dua anggota terbabit tidak mencerminkan nilai-nilai institusi ini.


"egawai wanita dan lelaki berkenaan telah dipecat pada 4 Oktober lalu," kata kenyataan itu.


Sehingga kini, tidak diketahui bagaimana pengguna di media sosial dapat mengakses video tersebut. Ini juga bukan pertama kali anggota polis ditangkap melakukan perkara-perkara yang tidak sepatutnya ketika sedang bertugas. - Agensi

Rate

2

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 23-11-2020 12:40 AM From the mobile phone | Show all posts
Main tindih2?..video mana video.. Hahaha
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2020 12:44 AM From the mobile phone | Show all posts
Cctv zaman 90an..
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2020 12:56 AM | Show all posts
main tikam2 ke ni...
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2020 01:01 AM | Show all posts
tgh keje pun sempat lg
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2020 01:04 AM From the mobile phone | Show all posts
Mcm mana boleh tak tau ada cctv
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2020 01:06 AM | Show all posts
Macam-macam hal mereka ni
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2020 01:13 AM | Show all posts

aik dekat mexico negara mat saleh kongkek pun kira tak senonoh ke.bukan bagi depa normal?
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2020 01:40 AM From the mobile phone | Show all posts
tgk gambar mcm jenis kertu je dua2 ni, bdn unfit je. so buang karan je nk tgk. klu bdn mcm miss mexico ke, mcm la usurpadora yg twin tu ke, laki cm armando yo soy betty la fea ke (zmn dorg muda) , selera la nk tgk
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2020 01:45 AM From the mobile phone | Show all posts
Apa tu main tindih2 ? #noob
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2020 01:47 AM From the mobile phone | Show all posts
So cctv bilik cctv sape yg blh access?
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2020 02:14 AM From the mobile phone | Show all posts
Kantoi besar2an la ni{:yameteh
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2020 02:18 AM From the mobile phone | Show all posts
anakjiran replied at 23-11-2020 01:13 AM
aik dekat mexico negara mat saleh kongkek pun kira tak senonoh ke.bukan bagi depa normal?

Mexico bukan negara Mat Saleh la.
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2020 02:19 AM | Show all posts
aik sendiri jaga cctv pun tak tau ada cctv kat bilik tu...cari pasal sungguhlah
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2020 02:46 AM | Show all posts
kadang dorang tahu je bilik ada cctv... mabuk lah tu
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2020 05:54 AM From the mobile phone | Show all posts
Elok lah terus kena pecat
Pastu tersebar lagi
Kalu nak beli lauk pung orang tengok sambil gelak.je
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2020 06:58 AM From the mobile phone | Show all posts
anakjiran: aik dekat mexico negara mat saleh kongkek pun kira tak senonoh ke.bukan bagi depa normal?

Kat opis,dengan uniform lagi.tu yang mencemar imej.tapi kalau kat negara M( bukan nama sebenar) sekadar kena tukar ajjer.
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2020 07:00 AM From the mobile phone | Show all posts
Kat sana kena pecat terus
Kalau kat sini pindah balai je
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2020 07:11 AM | Show all posts
sharelinkgan
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2020 07:28 AM | Show all posts
dont shit,where you eat..
boss aku selalu pesan macam tu..
sampai sekarang aku ingat
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list