Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
9740
View
172
Reply

"Awak Dibayar Untuk Serang Saya Ke" - Aishah Berang Didakwa Angkuh

[Copy link]

Author: CARI-MAL       Show all posts   Read mode

Author
Post time 23-11-2020 11:45 AM | Show all posts |Read mode
Penyanyi Aishah meluahkan rasa berang apabila terdapat pihak mendakwa dirinya sebagai individu yang mempunyai masalah sifat keperibadian angkuh.


Perkara itu dikongsikan Aishah menerusi satu hantaran di Instagram dengan memuat naik paparan mesej peribadi (DM) yang diterimanya daripada netizen.




Kredit foto: IG Aishah





Mesej tersebut diterimanya selepas menggantikan penyanyi Datuk Seri Siti Nurhaliza ketika membawakan lagu Aku Bidadari Syurgamu dalam sebuah program nyanyian baru-baru ini.


Begitupun, Aishah kemudian menyifatkan tuduhan tersebut sebagai tidak berasas.

"Wow, hebatnya awak jatuh hukum pada saya. Awak betul-betul kenal saya ke?

"Memang rancang untuk 'attack' (serang) ye atau kena bayar?? Jangan selindung-selindung dik, mari jumpa saya. Itupun kalau awak beranilah. Apa barang setakat DM saja nak kutuk saya," katanya.


Jelas Aishah, dia bukanlah seorang yang angkuh, sebaliknya hanya seorang individu yang mempunyai pendirian tersendiri.

"Jangan jadi pengecut, baling batu sembunyi tangan. Tunjuk gambar muka anda yang sebenar supaya pengikut saya boleh kenal awak," katanya.




Kredit foto: IG Aishah




Sebelum ini, Aishah menerima pelbagai maklum balas mengenai nyanyiannya sewaktu membawakan lagu nyanyian asal Datuk Seri Siti Nurhaliza.




Sumber: Gempak

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 23-11-2020 11:47 AM From the mobile phone | Show all posts
Ai awal sgt ke ni?xde komen haaa..
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2020 11:49 AM From the mobile phone | Show all posts
aku hairan betul, yang netizen pun apa bendalah bising sangat siapa ganti tokti nyanyi lagu ABSM tu... lagu tu bukannya bagus mana pun.
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2020 11:57 AM | Show all posts
sokmogitu replied at 23-11-2020 11:49 AM
aku hairan betul, yang netizen pun apa bendalah bising sangat siapa ganti tokti nyanyi lagu ABSM tu. ...

berani ko cakap lagu tu tak bagus mana? ko tak tau ke lagu tu kiriman dari Tuhan?
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2020 11:58 AM | Show all posts
alamak, awal sangat ni.,,mmg dah lama aku cari benang camni...tp kt forum ni ramai bekap nek esah ni...so, maybe tak semenarik twitter
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2020 11:59 AM | Show all posts
ni lah jadinye bila ada penyanyi lain ganti tokti...rengsa betul la peminat2 tokti pun

ai minat tokti gak, tp xdela nak hencap sesape yg ganti tokti. masing2 ada suara masing2 kot. kesian kat artis2 lain, bila tokti nyanyi lagu and lagu tu masuk ajl dah jd satu mslh pulak nak cari pengganti utk nyanyi...better duk diam kt rumah jela tokti, xyah nyanyi...or kalau nak nyanyi gak bgtau siap2 lagu tu xyah antar pencalonan mm...

Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2020 12:02 PM From the mobile phone | Show all posts
Makin sampah peminat penyanyi bernombor ni
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2020 12:03 PM | Show all posts
sapa serang dia tu...motip sgt...aishah mmg bawak kurang lagu ABS tu...tp agak2a nak attack..nasib aishah sudi nyanyi..kalu nabila razali je sudi how?
Aishah dah cuba yg terbaik...x rasa zoners yg attack...entah2 fan mitch donat x mungkin fan liza hanim yg baik...masalahnya mitch donat yg rejek nak nyanyi kan? so gi la hencap mitch.
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2020 12:04 PM | Show all posts
itu la habuan yg kau dapat bila buat social media.. siapa suruh buat kalau tak bersedia nak terima kecaman.. ingat ni zaman 80an ke? dulu boleh la kau rasa kau wangi jek konon 'artis'.. yang sebenarnya dulu kau tak taw apa org bercakap pasal kau.. sebab tak sampai ke kau.. skrg ni adanya social media.. semua bulat2 sampai terus ke kau.. kau rasa terencat plak ea.. nak ajak semua bergaduh.. jiwa fighter ke jiwa kaldu makcik sorg ni..
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2020 12:05 PM From the mobile phone | Show all posts
At least Aisyah dulu meletop kebabooom kat New Zealand, penyanyi kesayangan ko hado? Arrogance dia comes with the territory, giteww
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2020 12:10 PM | Show all posts
AJL ni nyanyi sedap ke tidak smpai terkuar taik telinga pun..kalau lagu tu bagus tetap boleh menang.

lagi pun nek Cah ni penah juga juara AJL.Tp tak tau la awat nek Cah nyanyi malam tu teruk juga bunyi nya.
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2020 12:12 PM | Show all posts
harisbee replied at 23-11-2020 12:03 PM
sapa serang dia tu...motip sgt...aishah mmg bawak kurang lagu ABS tu...tp agak2a nak attack..nasib a ...

mujurla misha rejek, kalau x jenuhla kena kecam jugak...
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2020 12:12 PM From the mobile phone | Show all posts
iols da dgr lagu ni.. xdela sedap sgt pun.. ni mesti bbnu terkesan dgn drama ni.. pasal tu meroyan
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2020 12:16 PM From the mobile phone | Show all posts
Sepatutnya Aishah x payah layan pun. Mmg la ada yg kutuk, tapi ramai je yg puji & hormat. Itu risiko bila dia setuju nak jadi penyanyi ganti artis popular untuk lagu popular.

Tapi i x rasa yg mengutuk dia tu Zoners semua. Lagu tu ramai peminat dan boleh jadi fans artis lain yg rengsa artis mereka tak dipilih.
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2020 12:16 PM | Show all posts
sokmogitu replied at 23-11-2020 11:49 AM
aku hairan betul, yang netizen pun apa bendalah bising sangat siapa ganti tokti nyanyi lagu ABSM tu. ...

betul tu. saya sokong statement ini
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2020 12:18 PM From the mobile phone | Show all posts
Aishah ni dh kenapa? Xkemana pun uol bgaduh dgn netizen wpn berada di pihak benar pn. Belajarlah pekakkan telinga mcm ctdk tu. Bila u bring up benda2 mcm ni kt laman sosial? U sbg org tua akan stress lg. Silence sometimes can be more deafening omputeh ckp. Itu lagi berbisa utk lawan haters nerakazen ni kak ecah oii.
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2020 12:21 PM From the mobile phone | Show all posts
AppropriateNick replied at 23-11-2020 11:57 AM
berani ko cakap lagu tu tak bagus mana? ko tak tau ke lagu tu kiriman dari Tuhan?

haruslah lagu tu meletop2 tgk la view nk kondem pun..dr budak hingga org tua dok nyanyi lagu tu jer..tk sedap tu utk yg anti jer maklum la artis yg korang minat suam2 kuku jer ops...
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2020 12:22 PM | Show all posts
to aisyah, bolayan kan je lah apa netizen nak cakap. u diminta utk nyanyi lagu siti, so just do your part. kalau org kata tak sedap ke sumbang ke, biarkanlah. takkan u nyanyi tapi nak kena buat suara sebijik cam siti?

to netizen, dah takde kerja sangat eh?

Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2020 12:24 PM From the mobile phone | Show all posts
scrocth replied at 23-11-2020 12:18 PM
Aishah ni dh kenapa? Xkemana pun uol bgaduh dgn netizen wpn berada di pihak benar pn. Belajarlah pek ...

Tokti mmg juara menghadapi cercaan netizen yach.. Jarang nampak merentan & meroyan kalau dikutuk ke apa. Sesekali tu ada, tapi mostly dia buat xtau jah.
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2020 12:25 PM | Show all posts
apa yg angkuhnya aishah sampai netizen nak kecam....boleh pulak aishah melayan
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list