Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
9126
View
193
Reply

[Tempatan] [ Kluster Teratai ] 28 kilang Top Glove di Klang diarah tutup berperingkat

[Copy link]

Author: Syd       Show all posts   Read mode

Author
Post time 23-11-2020 05:22 PM | Show all posts |Read mode
Edited by Syd at 24-11-2020 12:26 PM

TERKINI: Hari ini sahaja sebanyak 1067 kes positif di Kilang Top Glove

Sidang khas bersetuju 28 kilang Top Glove di Klang, ditutup secara berperingkat.

@IsmailSabri60

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Author
 Author| Post time 23-11-2020 05:28 PM From the mobile phone | Show all posts
KUALA LUMPUR: Sebanyak 28 kilang pengeluar sarung tangan, Top Glove di daerah Klang akan ditutup secara berperingkat susulan peningkatan kes jangkitan COVID-19 membabitkan pekerja kilang terbabit.

Menteri Kanan (Keselamatan), Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob, berkata penutupan secara berperingkat itu akan diselaraskan oleh Jawatan Kuasa Kerja Keselamatan Negeri Selangor bersama pihak pengurusan Top Glove.

BeritaHarian

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2020 05:28 PM | Show all posts
Kat situ je dah seribu lebih kes.. Keseluruhan ntah berapa la hari ni.. Sama2 kita doakan rakyat negara kita sentiasa sihat dan selamat.
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 23-11-2020 05:29 PM | Show all posts
minah_selekeh replied at 23-11-2020 05:28 PM
Kat situ je dah seribu lebih kes.. Keseluruhan ntah berapa la hari ni.. Sama2 kita doakan rakyat neg ...

unofficial ada

1884


Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2020 05:30 PM From the mobile phone | Show all posts
@noor2...ini yg ditakuti...selangor cecah 1k ke...
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2020 05:30 PM | Show all posts

Memang hari ni dalam sejarah la..
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2020 05:30 PM From the mobile phone | Show all posts
Sungguh ironic kn...profit byk TG thn ni hujung2 kna shut down
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2020 05:32 PM From the mobile phone | Show all posts
Now public mcm tk kisah dah figure covid ni. bersepah makan and shopping berebut2 selamba ja.
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2020 05:32 PM From the mobile phone | Show all posts
Syd replied at 23-11-2020 05:29 PM
unofficial ada

1884

Ok x capai lg kpi 2k sehari...
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2020 05:32 PM From the mobile phone | Show all posts
Wow byknya time permintaan tinggi ,harga pun naik ( dulu rm8 now rm16) , jd camni plak. Ske glove deyols , now tak brani beli. Pakai brand tesco ja.
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2020 05:35 PM From the mobile phone | Show all posts
Ehhhh kan ke pkp ni sekat ekonomi mentusahkan rakyatt. Ha kenape tutop kilang tu. Biarkan merebak. Pkp ni sekqt sekqt org ni tak guna. Kan dah kena kat org yg marah pkp ni tau pulak menggelupor
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2020 05:36 PM | Show all posts
mana blastoff
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2020 05:37 PM | Show all posts
lanun_darat replied at 23-11-2020 05:35 PM
Ehhhh kan ke pkp ni sekat ekonomi mentusahkan rakyatt. Ha kenape tutop kilang tu. Biarkan merebak. P ...

Semoga yang marah2 itu dijangkiti covid19
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2020 05:37 PM From the mobile phone | Show all posts
mejaputih replied at 23-11-2020 05:30 PM
@noor2...ini yg ditakuti...selangor cecah 1k ke...


Besen telek si dak noor ini dari malam tadi air didalamnya dah bergelegak menandakan hari ini kes baru bakal melonjak....si noor ni ada warisi seni mona pendi....

Kahkahkahkahkahkah
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2020 05:37 PM | Show all posts
lepas ni normabaharu 2000 kes ke atas lettew
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2020 05:38 PM From the mobile phone | Show all posts
Deols produce n jual glove utk org pakai elak dari terkena jangkitan covid..ujung2 staff deols yg paling ramai kena covid. Ironi sungguh
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2020 05:40 PM | Show all posts
Akak mencadangkan kerajaan malaysia tidak mengenakan pkp pkpb pkpdefghjjkl lagi
kerana semua orang sudah tidak sabar mahu dijangkiti covid19
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2020 05:43 PM From the mobile phone | Show all posts
Ni yang ditakuti warga Meru n Setia Alam
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2020 05:44 PM From the mobile phone | Show all posts
hmm ok naik lg..sampai ajm pun x hbs pkp ni
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2020 05:46 PM From the mobile phone | Show all posts
stingerpie replied at 23-11-2020 05:37 PM
Besen telek si dak noor ini dari malam tadi air didalamnya dah bergelegak menandakan hari ini ke ...

Masin mulut kak noor tu tau manak
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list