Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
12Next
Return to list New
3240
View
31
Reply

Sungguh Meragukan! Naim Daniel, Iman Troye Ada Apa-apa Ke?

[Copy link]

Author: CARI-MAL       Show all posts   Read mode

Author
Post time 8-4-2021 03:12 PM | Show all posts |Read mode
Sebelum ini, penyanyi Naim Daniel pernah dikaitkan mempunyai hubungan istimewa dengan beberapa pelakon dan penyanyi baru termasuk Iman Troye.


Namun, Naim dan Iman menafikan dakwaan tersebut serta mengakui bahawa mereka hanya seperti adik dan abang sahaja.




Kredit foto: IG Naim




Terbaru, nama kedua-dua penyanyi muda ini sekali lagi menjadi bualan hangat netizen selepas Naim memuat naik gambar memaparkan susuk tubuh lelaki dan wanita sedang berjalan beriringan.


Meskipun tidak kelihatan wajah di sebalik gambar tersebut, netizen yakin itu adalah gambar Naim dan Iman berdasarkan cara pemakaian mereka.


Malah, Naim juga ada tag nama akaun Instagram Imantroye di tangannya.


Apa yang lebih mencuri tumpuan ramai adalah kapsyen Naim iaitu emoji berbentuk hati berwarna putih. Tidak terhenti di situ, kebanyakan netizen mula cemburu apabila melihat penyanyi lagu Teman itu telah meninggalkan emoji hati berwarna merah di ruangan komen Instagram Naim.




Kredit foto: IG Naim




Hal ini secara tidak langsung menguatkan lagi spekulasi bahawa kedua-dua penyanyi muda ini sedang bermain cinta. Walaupun begitu, tiada sebarang kenyataan dikeluarkan kedua-dua mereka.


Menjengah ke ruangan komen, ramai peminat terutamanya kaum hawa patah hati melihat penyanyi kesayangan mereka sudah berpunya.


Tapi, betul ke mereka dilamun cinta atau sekadar rakan industri saja?




Sumber: OHBulan
Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 8-4-2021 04:31 PM From the mobile phone | Show all posts
Nak gosip apa ni? Ni benang sampah level es-hen jizklongklong je
Reply

Use magic Report

Post time 8-4-2021 04:34 PM | Show all posts
Iols sedang menahan mulut dan jari jemari dari mencarut
Reply

Use magic Report

Post time 8-4-2021 04:57 PM From the mobile phone | Show all posts
Mungkin gimik single baru sahaja
Reply

Use magic Report

Post time 8-4-2021 05:28 PM From the mobile phone | Show all posts
Kalau ye pon, sesuai sangat. Sama 'cantik' sama 'kacak'.
Reply

Use magic Report

Post time 8-4-2021 06:42 PM From the mobile phone | Show all posts
Mati iols ingat iman troye ni laki. Kah
Reply

Use magic Report

Post time 8-4-2021 07:45 PM From the mobile phone | Show all posts
Gimik je tu.. Hari tu nampak kt igs fikry Ibrahim, bila fikry konon nk gorat si iman ni, boleh lak iman ckp dia bawah umur LG..
Reply

Use magic Report

Post time 8-4-2021 08:07 PM From the mobile phone | Show all posts
I pnh tgok trek selebriti iman ni prank naim. Nampak mcm iman ni y gedik over najm layan mcm adik je. Xtao la sbb naim ni da tao dye kne prank so dia buat2 cool ke apa kan
Reply

Use magic Report

Post time 8-4-2021 08:12 PM From the mobile phone | Show all posts
Iklan shope raya kan budak ni...asyukkk
Reply

Use magic Report

Post time 8-4-2021 08:14 PM From the mobile phone | Show all posts
Lantak kau la dik
Pasangan terpaling bbnu
Reply

Use magic Report

Post time 8-4-2021 08:18 PM From the mobile phone | Show all posts
Ada org kesah ka pun
Reply

Use magic Report

Post time 8-4-2021 08:20 PM From the mobile phone | Show all posts
Tag each other bukan perkara 'special' atau baru esp retis??apa hal gosip gini??
Reply

Use magic Report

Post time 8-4-2021 10:25 PM From the mobile phone | Show all posts
Semua utk hype jurr. Nak attention jer.. Pastu promo la update masing2. Tp mmg acik tgk iman ni mcm gedik2 sgt ke naim. Jadahnye hbungan adik abg. Ni kat skolah mesti byk adik angkat, abg angkat. Geli tekak aku org cmni. Phui!
Reply

Use magic Report

Post time 8-4-2021 11:12 PM From the mobile phone | Show all posts
Ai tgok ig budak iman ni bru 18 kot.muda naw.ptut gedik2 bbnu sgt
Reply

Use magic Report

Post time 8-4-2021 11:16 PM From the mobile phone | Show all posts
Gedik nya lahai bbnu
Reply

Use magic Report

Post time 9-4-2021 12:19 AM From the mobile phone | Show all posts
Mcm mana nak sebut nama troye ni? Buat aku teringat emma teteye je
Reply

Use magic Report

Post time 9-4-2021 01:24 AM From the mobile phone | Show all posts
Iman troye ni datang dari mana ttibe nama dia je bersepah.? {:nose
Reply

Use magic Report

Post time 9-4-2021 02:27 AM | Show all posts
anastasia7 replied at 9-4-2021 12:19 AM
Mcm mana nak sebut nama troye ni? Buat aku teringat emma teteye je

sebutannya "troy" chuols..

dua2 ni mengharapkan netizen ngeship le tew..  di kalangan bbnu bole la nak ngeship korang..acik2 forum kowser nak amik pot

Reply

Use magic Report

Post time 9-4-2021 03:15 AM From the mobile phone | Show all posts
anastasia7 replied at 9-4-2021 12:19 AM
Mcm mana nak sebut nama troye ni? Buat aku teringat emma teteye je

Sbut je "Troi". Klau uol check kat Google, Troye Sivan yg akn kluar, an openly gay singer from Aussie.
Reply

Use magic Report

Post time 9-4-2021 09:57 AM From the mobile phone | Show all posts
bbnu  yg support2 pn dri kalangan bdk2 bbnu la
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list