JAWATAN KOSONG! Jadi penulis freelance kami dan berpeluang menang hadiah wang tunai berjumlah RM300! Klik sini > CARI Warrior
Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis
Search
229128
View
671
Reply

Komik & Majalah Malaysia:Ujang,Gempak etc.

[Copy link]

Author: JUSTcircle       Show all posts   Read mode

Post time 28-10-2004 09:12 AM | Show all posts
aKU,dia dan Volkswagen tuh ader lagik tak..citer tu yg paling aku respek dalam ujang
Reply

Use magic Report

Post time 28-10-2004 04:24 PM | Show all posts
Originally posted by JUSTcircle at 27-10-2004 06:37 PM:
cd dier kartun usop sontoriaan nyer citerla.. 2 episod..satu pasal nak wat persembahan merdeka.. satu pasal meriam buluh.. oklah..aku suker ayat bebudak tuh best!!!! kartun? korg pun tau still lemah lagi..maklumler kartun msia..

hang lekuk mmg best..aku mmg suker giler... dukunyer otak mmg geliga nak rosakkan sejarah malaya.. ekekeke tapi aku tetap suker..lelagi part org cannibal nak mkn dorg..si lekuk ni tipu kater diorg ader aids.. mmg lawakla.. x jadi org2 asli tu nak makan.. hahahah..koleksi dier aku tak taula..kaolo ade aku pun nak beli satu...

pasal abe tuh, aku baru ingat..betullah aper yg ko cakap..dier jumpa laki yg muker samer pakcik dier..then,layan dia ngan baik gak!!!! sedih tol citer tuh!! but ending dier puas hatila..



semalam ada aku tengok kat kedai majalah ujang tu
malas ler nak beli :lol
nanti2 ler aku pinjam ngan member ajelah
aku sekarang minat tgk vcd jer ujang jer
kalu nak baca majalah tu malas dah

vcd paling best Kartini...memang sempoi giler
sedih beb..ko dah tengok blom?

citer abe tu sayang btol takde kat pasaran
kalu tak leh baca ngan layan jiwang balik :lol

hang lekuk pun aku masih tunggu koleksi dia keluar
memang rasanya akan dapat sambutan kalu dipasarkan psl citer tu memang sempoi n kelakar
Reply

Use magic Report

Post time 28-10-2004 04:28 PM | Show all posts
Originally posted by MetalFire at 28-10-2004 09:12 AM:
aKU,dia dan Volkswagen tuh ader lagik tak..citer tu yg paling aku respek dalam ujang


dulu ada keluar koleksi
aku dah beli no 1-3
tapi no4 sampai hari nie tak keluar2 lagi
tensen btol tunggu
aku agak2 dah lebih 6 bulan dari koleksi no3 dipasarkan
Reply

Use magic Report

Post time 29-10-2004 02:34 PM | Show all posts
aku nak Digestkan thread nih pastu nak buat pembaharuan sikit pasal thread nih.semua demi kepentingan comics,magazine malaysia cam gempak and ujang.so...korang setuju tak
Reply

Use magic Report

Post time 29-10-2004 03:01 PM | Show all posts
Aku dulu suka baca siri Bersama Selamanya hasil karya Gayour.
Reply

Use magic Report

Post time 29-10-2004 03:04 PM | Show all posts
Siapa bole lupa ayat trademark dia:

"Kill,kill,kill!!Die,die,die!!"

:lol

[ Last edited by shadowmoon on 29-10-2004 at 03:10 PM ]
Reply

Use magic Report

Post time 29-10-2004 03:20 PM | Show all posts
kehkeh tuh Bersama Selamanya.tapi Selangkah ke alam misteri tu ader lagi tak
Reply

Use magic Report

Post time 29-10-2004 05:13 PM | Show all posts
Originally posted by MetalFire at 29-10-2004 02:34 PM:
aku nak Digestkan thread nih pastu nak buat pembaharuan sikit pasal thread nih.semua demi kepentingan comics,magazine malaysia cam gempak and ujang.so...korang setuju tak


:setuju:
Reply

Use magic Report

Post time 29-10-2004 05:14 PM | Show all posts
Originally posted by shadowmoon at 29-10-2004 03:01 PM:
Aku dulu suka baca siri Bersama Selamanya hasil karya Gayour.


aku paling suka awek Gayour tu...perghhh..cun siot :mll:
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 29-10-2004 09:43 PM | Show all posts
Originally posted by MetalFire at 29-10-2004 02:34 PM:
aku nak Digestkan thread nih pastu nak buat pembaharuan sikit pasal thread nih.semua demi kepentingan comics,magazine malaysia cam gempak and ujang.so...korang setuju tak

aku mestilah :setuju: sesangat sbb aku yang bangkitkan ujang nih!!!
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 29-10-2004 09:48 PM | Show all posts
Originally posted by buDak_gaTaL at 28-10-2004 04:24 PM:



semalam ada aku tengok kat kedai majalah ujang tu
malas ler nak beli :lol
nanti2 ler aku pinjam ngan member ajelah
aku sekarang minat tgk vcd jer ujang jer
kalu nak baca majalah tu malas  ...

eh, ader ker vcd kartini? org ker kartun? kalo kartun biar benar? mesti best sbb kartini tu cun..

bersama selamanya tuh..awek amarla yg cun..bukannya gayour metalfire.. gatour tu kan pelukis dia... aku dah bacer habis dah koleksi citer tuh..

yg selangkah ker alam misteri pun ader gak koleksi.. pun habis gak...

hang lekuk jer aku x jumper2 lagi.... workshop aku dah jumpa... abe belum!!!!kartini aku dah jumpa gak... pendekar gunung terkelendat belum!!!
Reply

Use magic Report

Post time 29-10-2004 11:59 PM | Show all posts
setuju...setuju...hehe lol
Reply

Use magic Report

Post time 30-10-2004 03:08 PM | Show all posts
oooo..baru ingat amar nama hero tu...iyelah,lama dah tak baca
sekarang nie mcm2 kena pikir..psl awek lagi...:lol

kartini tu ko dah beli ker koleksi?
aku tengok vcd kartini tu pun pasal krew ujang ada buat tayangan di tempat aku'
masyuk btol citer tu
tapi kalu tak silap lepas tu lagi skali aku ada tgk lagi
tapi luper dah samada aku tgk vcd ke tak
Reply

Use magic Report

Post time 30-10-2004 03:09 PM | Show all posts
Originally posted by MetalFire at 29-10-2004 02:34 PM:
aku nak Digestkan thread nih pastu nak buat pembaharuan sikit pasal thread nih.semua demi kepentingan comics,magazine malaysia cam gempak and ujang.so...korang setuju tak


okeh..anggap jer semua setuju :pray:
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 30-10-2004 11:46 PM | Show all posts
Originally posted by buDak_gaTaL at 30-10-2004 03:08 PM:
oooo..baru ingat amar nama hero tu...iyelah,lama dah tak baca
sekarang nie mcm2 kena pikir..psl awek lagi...:lol

kartini tu ko dah beli ker koleksi?
aku tengok vcd kartini tu pun pasal krew uj ...

siapa pelakon citer vcd tuh?
krew ujang gak ker? x kan diorg lawak2 berlakon blues kartini tuh?
mana nak dapa cd tu ha?
Reply

Use magic Report

Post time 31-10-2004 03:08 PM | Show all posts
ntah le,lupe dah
bukan citer orang berlakon,kartun
sebab tu best..nanti kalu aku teringat aku bagitau ko okeh
Reply

Use magic Report

Post time 31-10-2004 03:18 PM | Show all posts
tumpang baca...
Reply

Use magic Report

Post time 3-11-2004 04:25 PM | Show all posts
eh,aku rasa memang takdelah vcd nie
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 3-11-2004 06:34 PM | Show all posts
ni yg x best nih.... aku nak tgk gak la...
Reply

Use magic Report

Post time 4-11-2004 05:07 PM | Show all posts
:lol cian,ko tulis ler surat kat Pak Cik Din mintak anak2 buah dia keluarkan vcd
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 5-11-2004 03:10 AM | Show all posts
nanti aku try..tu pun kalo aku rajinlah...
Reply

Use magic Report

Post time 5-11-2004 03:42 PM | Show all posts
ko malas pun buat2 rajin ler
kasik kipas besar skit pakcik din tu :lol
Reply

Use magic Report

Post time 5-11-2004 08:01 PM | Show all posts
hang lekuk..
best..
Reply

Use magic Report

Post time 6-11-2004 10:51 AM | Show all posts
Originally posted by livingstone at 5-11-2004 08:01 PM:
hang lekuk..
best..


:setuju:
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 6-11-2004 03:11 PM | Show all posts
mmg best pun..lelagi tang kepala besi dier tuh!!! hang tuah yg slalu buli dia pun dah x leh lekuk kepala dia lagi....

bumper raya dah kuar!!!!! td aku baru beli.. heheheh!!!!
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.044744s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list