Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
Search
69920
View
302
Reply

Pusar atas kepala ade barape?

[Copy link]

Author: rurouni_khairul       Show all posts   Read mode

Author
 Author| Post time 30-4-2007 09:36 AM | Show all posts
Originally posted by GRINDSAKHTANIC at 28-4-2007 07:30 PM

AHAHAHAHA....HARAKAH.....
rupanya ko nih jantan ekkk.....ahaaa...tak mau aku carik awek kuat nafsu nih...kang maksiat lebih jer...


ff: Kadang2 best gak tengok awek putih melepak banyak tahi lalat nie...
Reply

Use magic Report

Post time 30-4-2007 12:44 PM | Show all posts
ada aku ada 2 pusar..
tapi nampak dia cam independent...senang la bela...
Reply

Use magic Report

Post time 30-4-2007 05:14 PM | Show all posts
Originally posted by rurouni_khairul at 30-4-2007 09:34 AM
Ko ade kenal orang seperti dalam deskripsi Wei Loon ke?




kau ada???
Reply

Use magic Report

Post time 30-4-2007 07:42 PM | Show all posts
dulu masa kecik aku ade 1 pusar kat belah kanan belakang,,,
sekarang dah besar dah takde pusar plak,,,
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 30-4-2007 08:00 PM | Show all posts

Reply #103 wei_loon5063's post

Aku ade 3 pusar...
Reply

Use magic Report

Post time 30-4-2007 08:07 PM | Show all posts

Reply #105 rurouni_khairul's post

Oohh.........
betul ke tiga ni??

ada kawan saya satu....

depan dahi dia ada satu pusar.. pusar itu bagai bunga depan kepala dia......
Reply

Use magic Report

Post time 30-4-2007 08:12 PM | Show all posts
Originally posted by falcon_9009 at 29-4-2007 03:05 PM


apa itu yg dinamakan "ular"...???

maksudnya,dia boleh bertukar kulit macam orochimaru dalam siri manga NARUTO.....
Reply

Use magic Report

Post time 1-5-2007 12:34 AM | Show all posts

Reply #100 rurouni_khairul's post

...........

kenal gak... dier tu.. orang yg dinamakan "ular" tu ler...
Reply

Use magic Report

Post time 1-5-2007 12:36 AM | Show all posts
Originally posted by wei_loon5063 at 30-4-2007 08:07 PM
Oohh.........
betul ke tiga ni??

ada kawan saya satu....

depan dahi dia ada satu pusar.. pusar itu bagai bunga depan kepala dia......


ader x sesapa yg penah jupe orang yg pusar nyer ada 6.. kat depan 1... atas 2.. tepi (atas sket dai tinger) ada 2.. belakang 1... sesapa ader jupe PM haku.. klu bleh sertakan nama no. IC dan gambor nyer sekali.. aku nk bagi rejoice kat dier...
Reply

Use magic Report

Post time 1-5-2007 12:39 AM | Show all posts
Originally posted by GRINDSAKHTANIC at 30-4-2007 08:12 PM

maksudnya,dia boleh bertukar kulit macam orochimaru dalam siri manga NARUTO.....


kulit yg lama tu dier sidai kat mana yer..?? ku nk gi curi.. nanti bleh wat filem "ULAR 3".. mane tau kot2 bleh challenge ngan "SPIDERMAN 3"
Reply

Use magic Report

Post time 1-5-2007 12:41 PM | Show all posts
nanti laaa......mana tau boleh buat filem trilogy "pak ali ditelan raja ular daun" ker....
Reply

Use magic Report

Post time 1-5-2007 06:25 PM | Show all posts
Originally posted by wei_loon5063 at 28-4-2007 06:48 PM



dalam budaya cina.......

dua pusar tandanya orang itu nakal..... atau jahat kecik.....
dari apa yang saya perhatikan dari orang yang ada 2 pusar memang nakal

satu lagi....

ekor tikus... ular... ...



so, aku ni ular lah nih?
aku ader ekor tikus...

aku ular species aper?
tikus jenis aper aku kena ngap..?
Reply

Use magic Report

Post time 2-5-2007 12:52 AM | Show all posts
ko ular... tp ader ekor tikus...

cuba check balik... kot2 separuh badan ko ular separuh lagi tikus.. cun gak..!! kepala ular tp ekornyer cam tikus gituuu...
Reply

Use magic Report

Post time 2-5-2007 11:26 AM | Show all posts
Originally posted by sya_sugar_sugar at 1-5-2007 06:25 PM



so, aku ni ular lah nih?
aku ader ekor tikus...

aku ular species aper?
tikus jenis aper aku kena ngap..?

aku rasa ko nih jenis ular anaconda kot??
Reply

Use magic Report

Post time 2-5-2007 12:56 PM | Show all posts
Originally posted by falcon_9009 at 1-5-2007 12:34 AM
...........

kenal gak... dier tu.. orang yg dinamakan "ular" tu ler...



VVvvvvrrrrrrroooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooommmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Reply

Use magic Report

Post time 3-5-2007 10:04 AM | Show all posts

Reply #114 GRINDSAKHTANIC's post

anaconda versi manusia.. muka cam "gula-gula" loli pop gituuu...
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 10-5-2007 12:58 PM | Show all posts
Aku diberitahu oleh seorang apek yang orang pusar tiga atas kepala nie ade 'ong'...ongkos kot?
Reply

Use magic Report

Post time 10-5-2007 03:31 PM | Show all posts
aku ada 2 pusar...

anak aku pon ada dua pusar...

hubby aku... aku lupa lah! tak penah nampak pon pusar dia (sebab dia tinggi sangat kot sebab tu aku tak nampak )
Reply

Use magic Report

ummi_nuur This user has been deleted
Post time 10-5-2007 09:34 PM | Show all posts

Reply #117 rurouni_khairul's post

caya sgt ar ckp apek lalok tuu...

sat...

kalau dia ckp ko pendek umur... sah, ko xcaya mentah2 ek...
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 14-5-2007 12:54 PM | Show all posts

Reply #119 ummi_nuur's post

Aku takdelah percaya sangat...tapi ade gak bangga sket2...
Reply

Use magic Report

Post time 16-5-2007 10:13 AM | Show all posts
tapi mmg kompom...sape yg pusar dua mmg degil and nakal....tak dpt nak dinafikan lagi...
tapi yg bab2 kawen ke penagih dadah ke...itu sendirian berhad la kan...tepuk dada tanya iman..
Reply

Use magic Report

Post time 22-5-2007 03:36 PM | Show all posts
Originally posted by demonicboy at 1-4-2007 11:10 PM
kejadian pusar ni masih lagi satu misteri....aku nak carik kat wikipedia tapi tak tau bhs english dier...



hair whorl
Reply

Use magic Report

Post time 23-5-2007 12:58 AM | Show all posts
Originally posted by rurouni_khairul at 10-5-2007 12:58 PM
Aku diberitahu oleh seorang apek yang orang pusar tiga atas kepala nie ade 'ong'...ongkos kot?


Ada satu buku tentang yang segala aksi dan benda di badan kau ada maksud tersirat.

Kalau tau face reading ini, kau akan tau sikit sebanyak tentang sikap orang itu sebelum kenal dia.

Auspicious: Above the eyebrow level;
long earlobes; flat against head; wide door.
Inauspicious:
Small earlobes;
leaning forward; narrow door.
A summary of the eyebrows:
Auspicious: Dark, thick, long;
smooth and orderly; high above eyes.
Inauspicious: Sparse, thin, pale,
short; chaotic; close to eyes.
A summary of the nose:
Auspicious:
High, straight bridge; big, round
tip; full, fleshy wings; invisible nostrils.
Inauspicious:
Low, crooked, hooked or bumpy bridge;
pointed or upturned tip; thin wings; visible nostrils.
A summary of the mouth:
Auspicious: Rosy colored; thick, broad squared
shape; symmetrically balanced; lips closed.
Inauspicious:
White, dark colored; thin; a small
shape; symmetrically unbalanced; lips opened.
A summary of the chin:
Auspicious: Full, fleshy, broad & long.
Inauspicious:
Thin, short, pointed or
receded, dimpled or broken.
A summary of the eyes:
Auspicious: Large size; wide-set;
dark pupils with silvery whites.
Inauspicious:
Small; close-set;
small pupils and discolored whites.
Ong? Apa yang ong sangat? apa kau dapat dah? awek?
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 23-5-2007 01:11 AM | Show all posts

Reply #123 wei_loon5063's post

So far, awek la achievement aku paling tinggi setakat nie...
Reply

Use magic Report

Post time 23-5-2007 09:49 AM | Show all posts

Reply #1 rurouni_khairul's post

anak buah aku ada 1 pusar jek tapi pusingan rambut tuh ada 2 satu pusing kiri satu pusing kanan.....
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.070663s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list