Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
Search
57283
View
2258
Reply

[V2]borak sampai muntah kat sini

[Copy link]

Author: cluesan       Show all posts   Read mode

Post time 10-3-2009 08:15 AM | Show all posts
Originally posted by hilawatie at 9-3-2009 13:10
aku copy jer apa yg ko ckp kt board lain.saja aku nk tgok otak ko...ingat ker tak..


hehe..aku tak kat petronas nya kan..
Reply

Use magic Report

Post time 10-3-2009 08:16 AM | Show all posts
Originally posted by hilawatie at 9-3-2009 23:34
wei td aku pg terengganu..pkul 9.35 pagi aku pandang satu benda pelik kt tepi jalan ..atas skit dari mesra mall.aku tgok spt satu tubuh dgn pakain serba hitam rambut panjang ..cara pemakainnya sp ...


hehehe...seram..
Reply

Use magic Report

Post time 10-3-2009 10:51 AM | Show all posts
salam .... :handshake:

pekabor ? jom sembang sambil minum :tea: :tea:
Reply

Use magic Report

Post time 10-3-2009 11:21 AM | Show all posts

Balas #76 nzhass79\ catat

aku memang nampak ...sebiji pahlawan ..lepas aku tgok tu..tiba2 jer dlm hati aku kata ,
kemasnya dia punya pakain..yg aku pelik aku tgh laju..tp macam mane aku boleh ingat di punya bentuk..siap nampak rambut,atas kepala ada lilitan tali hitam,kt pinggang ada lilitan tali hitam..smua hitam..dri sgi cara memang pahlawan la..entahla mungkin aku tersilap kot..sb aku sndiri tk boleh pikir apa benda..lg pun benda tu tak begerak.
Reply

Use magic Report

Post time 10-3-2009 11:27 AM | Show all posts

Balas #79 pressor\ catat

aik .aku yg nampak tk seram,..ko pulak yg seram.
Reply

Use magic Report

Post time 10-3-2009 11:39 AM | Show all posts

Reply #81 hilawatie's post

itu maknanya ko nyer memori dah upgrade yang terkini ... RAMBUS 1000 MGhz/s ...
Buffer size infinity .... syukurlah pada ilahi kerana ko anugerahkan ingatan yang hebat .. Tahniah !!
Reply

Use magic Report

Post time 10-3-2009 11:41 AM | Show all posts

Reply #82 hilawatie's post

tak pun mende yang ko nampak itu lebih kepada ilusi optik ko ... mungkin semalam ko terlebih sangat tengok citer bruce lee .. tak pun tengok wong fei hong nyer wayang gambar kot ... kendian masa ko tidur terbawa2 dalam mimpi ... kendian ko biler bangkit pagi masih belum refresh lagik ... so masa ko mandu tuh mungkin gelombang hotak ko masih dalam tidur lagi kendian neuro hotak ko antar signal menda merapu2 base on mimpi ko pasal wong fei hong malam tadi .... adoi ... penat aku merapu ...
Reply

Use magic Report

Post time 10-3-2009 11:56 AM | Show all posts
ni aku nk cerita ..kisah benar.dulu aku tinggal umah sewa yg tuanya pera hantu raya.betul atau tidak teserahla pd jiran kt situ.sb diorang citer pd aku
aku 4 org smuanya ckp besar dan memasing nk tunjuk jantan..member aku sekor tu bdak kelantan pling ckp besar..dia kata klu nampak hantu kt dalam umah tu,dia nk ikat dan mintak no ekor masa tu aku diam jer,malas nk layan.
setelah nk sampai stahun..yg aku rasa pelik hanya pd tuan umah sewa aku.ko tau tak pakcik ni tak pernah pakai selipar..aku tgok kaki dia tahan lasakla.. aduh hai org dulu2 memang ganazla.
Reply

Use magic Report

Post time 10-3-2009 12:05 PM | Show all posts

Balas #84 quedac1\ catat

sbnrnya org tk nampak memang..bercakap sama cm ko cakap..tp boleh terima apa yg ko cakap..mungkin ada btulnya baik lupakan jer kisah tu klu aku bercerita klu tkda bukti mane ada org pcya yer tak..wei jom ah sembang
Reply

Use magic Report

Post time 10-3-2009 12:59 PM | Show all posts

Reply #81 hilawatie's post

eh jap.... kat ne ko nampak neh??? hiway ke??
Reply

Use magic Report

Post time 10-3-2009 01:01 PM | Show all posts

Balas #93 nzhass79\ catat

tak silap aku kt rantau petronas..
Reply

Use magic Report

Post time 10-3-2009 01:07 PM | Show all posts
ko pun 2x5
Reply

Use magic Report

Post time 10-3-2009 01:09 PM | Show all posts

Reply #94 hilawatie's post

mmg kawasan2 situ byk kan mende tu,,
org umah aku pernah cite mende2 gini kat petronas tu
Reply

Use magic Report

Post time 10-3-2009 01:13 PM | Show all posts

Balas #101 nzhass79\ catat

jd betula apa yg aku nampak erk...
hass dh makan ker
Reply

Use magic Report

Post time 10-3-2009 01:20 PM | Show all posts

Reply #102 hilawatie's post

BETUL la tu....kekadang masa kita tgk tu kita tak sangka tau kita tgk mende pelik
sedangkan kalo ikut logik akal, waktu2 camtu mana ada yang dok jenjalan amik angin
saje laaa tu....

makan balik karang ar.... satgi kalo amik lunch, mula la balik umah dh tak brapa ada mood nk masak....

ko dh lunch ke???
Reply

Use magic Report

Post time 10-3-2009 01:27 PM | Show all posts

Balas #103 nzhass79\ catat

ye la hass ..sbnya masa aku tgok tu ...tk plak aku hairan,lepas skit jer baru perasaan hairan tu timbul...

boleh tahan perut ko erk...apa2 pun pgla makan dulu.bru porum ngan aku..
aku lapar jgk..mungkin kul 2 lebih aku cari kdaila..
Reply

Use magic Report

Post time 10-3-2009 01:29 PM | Show all posts

Reply #104 hilawatie's post

pg tadi aku dh makan nasi goreng.... n lunch aku alas ngan kuih ..
ni kawan aku bg lak kopok lekor.....
aku dh biasa camni.... so tak kisah sgt...

kol 2 ada lg ke lauk???
Reply

Use magic Report

Post time 10-3-2009 01:41 PM | Show all posts

Balas #105 nzhass79\ catat

aku selalu makan nasi paprik tgh hari..hass aku semalam kna gigit nyamukla..risaula aku tkut nyamuk denggi..tak leh tdo aku smalam...
hass aku nk tanya ko ni satu perkara.:
apa yg hass cari ats dunia ni...sb ko taula hass aku rasakan benda yg aku buat setiap hari,benda yg sama.cth pg keja ptg balik keja..boringla hass
Reply

Use magic Report

Post time 10-3-2009 01:49 PM | Show all posts
afternoon ....
manyak nya spammer ...
Reply

Use magic Report

Post time 10-3-2009 01:50 PM | Show all posts

Reply #111 hilawatie's post

ada demam tak ....
kalo takder demam .... cam ner plk leh kene denggi ...

per pon kalau ko risau ... pi lah check darah ....

soklan tu macam soklan masa tazkirah plk ....
Reply

Use magic Report

Post time 10-3-2009 01:51 PM | Show all posts

Reply #111 hilawatie's post

tu laaaa...lenkali tido tu pasang ar kelambu.... takpon bg nyamuk tu makan beger ke ape..kasik dia kenyang,...pastu bg makan ubat batuk....sure ngan ko ko, ngan nyamuk ko pon membongkang....

yup... gud question.... aku pernah terpk mende ni smlm.. untuk ape aku idop...

dn bg aku, aku hidup atas dunia ni untuk roomate aku yg 2 orang tu...
tu tujuan utama aku idop... n dh tentu yang aku cari adalah mende2 yg aku leh wat roomate aku jd orang berguna 1 hari nanti... leh doakan aku ketika aku dh takde kat dunia nih... sbb cari duit, duit abis....
Reply

Use magic Report

Post time 10-3-2009 01:52 PM | Show all posts

Reply #114 nzhass79's post

ibu mithali ....
Reply

Use magic Report

Post time 10-3-2009 01:54 PM | Show all posts

Reply #115 Jesse_Mccartney's post

ko nk jd anak aku tak???

wey, teky cari ko kat AC nu
Reply

Use magic Report

Post time 10-3-2009 01:56 PM | Show all posts

Reply #116 nzhass79's post

  ...
apehal teky carik aku ...
ramai sgt awek2 kat ctu ... ... malu r ...

jadi anak ... ..TQ ....
Ambik pressor da ... dia kecik lg ...

Reply

Use magic Report

Post time 10-3-2009 01:57 PM | Show all posts

Balas #114 nzhass79\ catat

ko dah bersedia jd tua ker
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.046752s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list