Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
56101
View
640
Reply

TERATAK SEMBANG

[Copy link]

Author: jellypuff       Show all posts   Read mode

Post time 10-4-2009 10:57 PM | Show all posts
Assalamualaikummmmmmmmmmm


ada sesapa rindu kite?? hehe

kite dah ada di kedah ni...ejeje perjalanan jauh dari kelantan ke kedah...ikut asben OST seminggu....last minute dia ajak....huh!!!!
Reply

Use magic Report

Post time 10-4-2009 11:00 PM | Show all posts
Originally posted by GabriellaMendez at 10-4-2009 08:10 PM



kitorang ni sesi 'tebus dosa' la jelly... ahahaha **ni musti pjan akan komen ni** ikikikiki


nak komen apa pulak...saya pun nak joint sama nih...hahahaha nak gak tebus benda yg dah hilang nih
Reply

Use magic Report

Post time 11-4-2009 09:08 AM | Show all posts
Originally posted by jellypuff at 10-4-2009 18:32
ayo lah budak2 dua orang ni..jelly tinggal kan sekojap yo..dah 3 page dah..


kak jelly....
B ngan nina tengah marathon ni....

Reply

Use magic Report

Post time 11-4-2009 09:10 AM | Show all posts
Originally posted by GabriellaMendez at 10-4-2009 20:06



kah kah kah... sudu ngan stapler tu x meriah ker nina?


takat sudu ngan stapler tu tiap2 ari nina hadap B....
Reply

Use magic Report

Post time 11-4-2009 09:11 AM | Show all posts
Originally posted by GabriellaMendez at 10-4-2009 20:08



iyala rasanya.  sbb dulu penah x keje dekat stawon jugak la..  masa tu memula kawen.. selang dua bulan jew x keje, pastu meghoyan paksa hubby pegi beli kucing kat spca... kekekekek... pastu ...


kunun2 nk jadi isteri mithali lah tu....
Reply

Use magic Report

Post time 11-4-2009 09:12 AM | Show all posts
Originally posted by GabriellaMendez at 10-4-2009 20:09



slamat ari nie Nina.  diorang sumer agak dah tau B nak baca surah, langsung x jadi ambush.. mungkin diorang kata "lenkali je la.. "  akakakaka


wakakakah......lawak lah B....mesti derang tuka stategi..
Reply

Use magic Report

Post time 11-4-2009 09:15 AM | Show all posts
Assalamualaikum........

siapa ada pagi ni??? sejuknye di sini.....................selsema + batuk tak kebah2 dah seminggu nih....
Reply

Use magic Report

Post time 11-4-2009 09:24 AM | Show all posts
Originally posted by pjan at 10-4-2009 22:57
Assalamualaikummmmmmmmmmm


ada sesapa rindu kite?? hehe

kite dah ada di kedah ni...ejeje perjalanan jauh dari kelantan ke kedah...ikut asben OST seminggu....last minute dia ajak....huh!!!!


waalaikumsalam......
best jenjalan kan....nina pn nk jenjalan ni...tp dekat je nk ke Melaka....
Reply

Use magic Report

Post time 11-4-2009 09:26 AM | Show all posts
Originally posted by pjan at 11-4-2009 09:15
Assalamualaikum........

siapa ada pagi ni??? sejuknye di sini.....................selsema + batuk tak kebah2 dah seminggu nih....


waalaikumsalam pjan...
tak sihat pn jenjalan ya...hish! hish!
siannya lamanye selsema...ke ada 'sumthing'
Reply

Use magic Report

Post time 11-4-2009 09:28 AM | Show all posts
Originally posted by Nurina at 11-4-2009 09:24 AM


waalaikumsalam......
best jenjalan kan....nina pn nk jenjalan ni...tp dekat je nk ke Melaka....   



semalam dlm perjalanan tak enjoy sangat.....dari rumah saya tak sempat makan....ingatkan boleh la makan semasa di Jeli....tapikan hari Jumaat, kedai makan yg kami nak singgah tu tutup...huk huk.....kami makan ada satu persinggahan sebelum sampai pulau Banding....tapi, perut saya dah sebu.....masuk angin...kepala pun dah pusing...badan dah rasa seram sejuk...mungkin pagi tu dah letih kemas rumah.....tak sempat pun nk makan, asben ajak last minit...sabo je lah...

lepas je makan..apa lagik.......anak saya kata, saya demam..heheh termuntah la balik makanan tu...ejejeje.......lepas tu br rasa lega...nasib la si kenit tu faham kut situasi saya..dia pun baik je tido sendiri dlm kereta.....ejejeje
Reply

Use magic Report

Post time 11-4-2009 09:30 AM | Show all posts
Originally posted by Nurina at 11-4-2009 09:26 AM


waalaikumsalam pjan...
tak sihat pn jenjalan ya...hish! hish!
siannya lamanye selsema...ke ada 'sumthing'   


no no....tak ada sumthing nye......ejejeje............akak tak rela nyah!!! belum bersedia.....nak ilek ilek dulu..wakakak


mmg penyakit berjangkit.....kelantan kejap ujan, kejap panas....terus berjangkit dari anak-anak kena selsema...dorang kena sekejap je...kira saya ni last person.....lambat baik pula.....


nurina, bab berjalan ni..........kalau demam jenis terbaring seminggu pun......sebut je nak berjalan,tiba2 je baik terus ada daya berjalan tu....hahah
Reply

Use magic Report

Post time 11-4-2009 09:35 AM | Show all posts
kak nurina.............


kite baru baca di topik kad tu.............akak bahserkan 'akak' pada alin eh...........maaf ye buk.......ngak tahu.........kakak rupenye dirimu kepada diriku yg kerdil ini................

maklum la, lama line internet tak clear, jarang dpt masuk sini..........lupe dah identiti masing2nye..........maafin diriku ini ye kak.............
Reply

Use magic Report

Post time 11-4-2009 09:48 AM | Show all posts
Originally posted by pjan at 11-4-2009 09:28



semalam dlm perjalanan tak enjoy sangat.....dari rumah saya tak sempat makan....ingatkan boleh la makan semasa di Jeli....tapikan hari Jumaat, kedai makan yg kami nak singgah tu tutup...huk ...


siannya.....
x best arrr jenjalan time badan x sihat ni....
nina klu x amik b'fast, tengahari x makan
pastu mesti K.O..
nak2 nina ada gastrik plak tu
lagi berkali2 ganda...
Reply

Use magic Report

Post time 11-4-2009 09:50 AM | Show all posts
Originally posted by pjan at 11-4-2009 09:30


no no....tak ada sumthing nye......ejejeje............akak tak rela nyah!!! belum bersedia.....nak ilek ilek dulu..wakakak


mmg penyakit berjangkit.....kelantan kejap ujan, kejap pa ...


klu ada sumthing pun apa salahnya....
nnt klu x mau jaga...anta kat KL
nina sedia membantu.....

haha...itu sakit gada2 namanya....
tp keng kadang nina pun ada gak cm tu
Reply

Use magic Report

Post time 11-4-2009 09:52 AM | Show all posts
Originally posted by pjan at 11-4-2009 09:35
kak nurina.............


kite baru baca di topik kad tu.............akak bahserkan 'akak' pada alin eh...........maaf ye buk.......ngak tahu.........kakak rupenye dirimu kepada diriku yg ...


mak aiiiii...tuo dah den raso...
x pe x pe... dirimu di maafkan...
apalah sangatkan....akak, adik, akak, adik....
sama jer pjan....
janji kita tetap serasi bersama  
Reply

Use magic Report

Post time 11-4-2009 09:57 AM | Show all posts
Originally posted by Nurina at 11-4-2009 09:48 AM


siannya.....
x best arrr jenjalan time badan x sihat ni....
nina klu x amik b'fast, tengahari x makan
pastu mesti K.O..
nak2 nina ada gastrik plak tu
lagi berkali2 ganda...


kadang2 saya ok je..........mungkin penat sangat kut.............lagipun cuaca pun panas terik...hapa lagik, macam mabuk mengandung sekejap...hahah
Reply

Use magic Report

Post time 11-4-2009 09:58 AM | Show all posts
Originally posted by Nurina at 11-4-2009 09:50 AM


klu ada sumthing pun apa salahnya....
nnt klu x mau jaga...anta kat KL
nina sedia membantu.....

haha...itu sakit gada2 namanya....
tp keng kadang nina pun ada gak cm tu   


hehe tak rela la pulak memberi anak kepada orang..............sayang weih...........9 bulan bawak tu...........


ish, dok terpikir cemana la org skang sanggup buang anak...............nauzubillah................
Reply

Use magic Report

Post time 11-4-2009 10:00 AM | Show all posts
Originally posted by Nurina at 11-4-2009 09:52 AM


mak aiiiii...tuo dah den raso...
x pe x pe... dirimu di maafkan...
apalah sangatkan....akak, adik, akak, adik....
sama jer pjan....
janji kita tetap serasi bersama     


hehe tak pe la ni ye..................

berapa sebenonyer umurnye? nak juge menyelidik...............

ada sesetengah org tak kisah...macam kawan saya sorang tu.........dia suke ber'aku' 'kau' gitu...lebih mesra mcm adik beradik katanye....tak pe la..

ada org, sensitip...............hehe
Reply

Use magic Report

Post time 11-4-2009 10:02 AM | Show all posts
saya ni sambil2 baca kisah seram

http://mforum4.cari.com.my/viewt ... age%3D1&page=13


ejejeejeee
Reply

Use magic Report

Post time 11-4-2009 10:08 AM | Show all posts
Originally posted by pjan at 10-4-2009 22:57
Assalamualaikummmmmmmmmmm


ada sesapa rindu kite?? hehe

kite dah ada di kedah ni...ejeje perjalanan jauh dari kelantan ke kedah...ikut asben OST seminggu....last minute dia ajak....huh!!!!



syoknya jenjalan.... seminggu eh pjan?
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.535207s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list