Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
2657
View
2
Reply

naK ideA mencANtikan kaSUt@boot yg rosak =)

[Copy link]

Author: Duta lover       Show all posts   Read mode

Author
Post time 12-3-2010 07:00 PM | Show all posts |Read mode
hai korang
1st tym bertandang kat cni..
honestly aku mmg sorang yg tak kreatif
very str8 to the point

masalahnya..
aku sedih sbb but aku br beli rosak kene gigit arnab
aku da gne marker nak samakan tone warna..

n nak mintak jasa baik@ pandangan korang smua untk modify but aku ni
mebi dgn tambah bid ke...

ni but aku tu
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 12-3-2010 07:01 PM | Show all posts
skang ni aku dah letak marker....
so kaler2 kelabu tu smua dah jadi cokelat
cuma nk idea coverkan kecacatan tu ...

kalau kite susun bid nampak cacat tak
n apa corak yg sesuai...
arap korang sudi tolong =)
Reply

Use magic Report

Post time 13-3-2010 06:45 AM | Show all posts
mmm...takde expert bot disini.
kalau dulu2 lehla buat ala2 bros letak besi depan tu
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.079862s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list