CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

12Next
Return to list New
View: 3195|Reply: 21

Berkongsi Gambar Comolot, Dulu Susah Nak Mengorat Noreen!

  [Copy link]
Post time 21-10-2022 02:44 PM | Show all posts |Read mode
Edited by Racurve at 21-10-2022 07:09 AM

“Walaupun Dulu You Susah Nak Mengurat I Tapi…” - Romantisnya! Norreen Iman Kongsi Foto Mesra Dengan Suami!

Perkongsian beberapa keping foto mesra pelakon Norreen Iman bersama suaminya, Razzi Razak di laman Instagram menarik perhatian netizen di laman sosial.

Menerusi perkongsian tersebut, Norreen meluahkan rasa sayang terhadap Razzi selain mendedahkan bukan mudah suaminya untuk memikat hatinya.

“Tak ada apa yang boleh gambarkan banyak mana yang saya cinta awak baba. Walaupun dulu you susah nak mengurat I tapi...

“Kembang pula ayat-ayat novel ini haha. Nanti ah sambung,” katanya.

Foto-foto mesra yang dikongsikan itu diambil ketika pasangan suami isteri tersebut menikmati percutian di Resorts World Cruises.

Seperti yang dijangka, Norreen turut memuat naik foto dia bercumbuan dengan suami namun dikaburkan.

Bagaimanapun, pelakon drama siri Rindu Awak Separuh Nyawa ini memilih untuk tidak membuka ruang komen di perkongsian tersebut.

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


 Author| Post time 21-10-2022 02:45 PM | Show all posts
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 21-10-2022 02:45 PM | Show all posts
  
Reply

Use magic Report

Post time 21-10-2022 02:46 PM From the mobile phone | Show all posts
@Racurve  dia ni artis eh?????????
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 21-10-2022 02:49 PM | Show all posts
Kurex replied at 21-10-2022 06:46 AM
@Racurve  dia ni artis eh?????????
Bagaimanapun, pelakon drama siri Rindu Awak Separuh Nyawa ini memilih untuk tidak membuka ruang komen di perkongsian tersebut.

                                                                                                         
Reply

Use magic Report

Post time 21-10-2022 02:50 PM From the mobile phone | Show all posts
Racurve replied at 21-10-2022 02:49 PM
...

Baru 1 babak, terus jadi artis eh?????
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 21-10-2022 02:53 PM | Show all posts
Sorryyyy....meols tak kenal heshe ni tapi tek dia selambak!
Reply

Use magic Report

Post time 21-10-2022 03:48 PM | Show all posts
Lavender_Violet replied at 21-10-2022 02:53 PM
Sorryyyy....meols tak kenal heshe ni tapi tek dia selambak!

eh u dia viral la kat obersi termakan babi
banyak forumer guna istilah noreen utk kata ganti nama ahhhh malas la nak cerita hahahhaaaaaaaaaaa
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 21-10-2022 03:49 PM | Show all posts
nguapan skala 10
Reply

Use magic Report

Post time 21-10-2022 03:50 PM From the mobile phone | Show all posts
Sumpah aku geli nengok village idiots yang makan vavi ni.
Reply

Use magic Report

Post time 21-10-2022 03:51 PM From the mobile phone | Show all posts
Meluat npe la org mcmni leh femes di zmn skg
Reply

Use magic Report

Post time 21-10-2022 03:54 PM | Show all posts
noreen aka pelahap babee macamtu pun susah ko nak ngorat dik??? sedihnya hidup kau...
Reply

Use magic Report

Post time 21-10-2022 03:56 PM From the mobile phone | Show all posts
Geliiiii tgk gmbr bercium tu
Reply

Use magic Report

Post time 21-10-2022 04:19 PM | Show all posts
jijik betul dia ni..bukan sbb tak lawa dan gemok..tapi sbb dia nampak pengotor dan pemalas..anak2 pun kepam je
Reply

Use magic Report

Post time 21-10-2022 04:51 PM | Show all posts
ntah sape2 laaa si kepump nih ..
Reply

Use magic Report

Post time 21-10-2022 04:59 PM | Show all posts
pembacagosip replied at 21-10-2022 03:48 PM
eh u dia viral la kat obersi termakan babi
banyak forumer guna istilah noreen utk kata ganti nama  ...

Ohhh.....dia ni ke yg termkn babee kt overc tu?
Yes2...yg tu iols ingat
Alahai......x selera ok tengok dia ni
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 21-10-2022 05:16 PM | Show all posts
kl acik marion ngn nasa tu bercium berahi gak tgk haha tp yang ni....
Reply

Use magic Report

Post time 21-10-2022 05:20 PM | Show all posts
Reply

Use magic Report

Post time 21-10-2022 05:25 PM From the mobile phone | Show all posts
Bnyk air ni
Reply

Use magic Report

Post time 21-10-2022 05:26 PM | Show all posts
manusia yang hidup macam sampah gini pun korang nak up benang. ntahhapehape
Reply

Use magic Report

Post time 21-10-2022 05:27 PM | Show all posts
Laki bini kepam. Tak dapek nak baiki keturunan dari segi rhoperrr...
Reply

Use magic Report

Post time 21-10-2022 05:37 PM From the mobile phone | Show all posts
xnak komen tapi
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

13-4-2024 07:48 PM GMT+8 , Processed in 0.093537 second(s), 55 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list