CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 10416|Reply: 15

“Jom Buat…” – Diajak Bermalam Di Hotel Mewah, Mesej Perbualan Han Seohee & Ahn Hyoseop Tular

  [Copy link]
Post time 7-2-2024 11:21 AM | Show all posts |Read mode






Mesej perbualan antara Ahn Hyo-seop dan Han Seo-hee telah tular di dalam komuniti atas talian di Korea.


Mesej perbualan yang tular itu telah mengejutkan ramai apatah lagi kerana status Ahn Hyo-seop sebagai antara pelakon lelaki terkenal dan banyak membintangi pelbagai drama popular. Manakala, Han Seo-hee pula telah terlibat dalam pelbagai skandal serta kontroversi dadah.


Di mana dalam perbualan tersebut, Han Seo-hee telah mengajak Ahn Hyo-seop untuk menghabiskan malam bersama di sebuah hotel mewah yang terletak di Gangnam, Korea.


Dalam masa yang sama, timbul kekecohan di kalangan peminat terutamanya selepas mereka mendapati bahawa Han Seo-hee telah membuat hantaran gambar bilik hotel tersebut di media sosialnya pada tarikh yang sama seperti mesej yang dihantar itu.


Malah, hantaran asal mengenai perbualan ini juga telah dipadam daripada komuniti atas talian tersebut.








Antara komen netizen mengenai perbualan ini ialah,


"Jangan cakap yang mereka ni merupakan pasangan s*ks?"


"Berapa banyak selebriti yang wanita ini nak jatuhkan?"


"Wow, imej Ahn Hyo-seop akan jadi kotor selepas ni."


"Ianya lagi mencurigakan selepas hantaran itu dipadam, syarikat Ahn Hyo-seop mesti sedang serabut."


"Kalau betul la khabar angin, mereka tak perlu pun padam hantaran itu".




Apa pendapat korang?




Sumber : Kimchidaily.my
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 7-2-2024 04:07 PM | Show all posts
ala biasa je pun
Reply

Use magic Report

Post time 7-2-2024 04:55 PM From the mobile phone | Show all posts
So bio lah kalau deyol nk ngeseks pum. Pemenat2 retis korea ni
Reply

Use magic Report

Post time 7-2-2024 07:18 PM | Show all posts
nak heran apa orang melayu pun ramai ngesek walau belum kawen...siap my daddy is comeback katanya
Reply

Use magic Report

Post time 8-2-2024 12:50 AM From the mobile phone | Show all posts
apedehal: So bio lah kalau deyol nk nges ...
apedehal: So bio lah kalau deyol nk nges ...

X kisah nk mengesek tp bkn dgn han seo hee. Han seo hee ni klu bc citer dia, pelik jgk mcm mana still ada hubungan dgn artis2. padahal dia ex-trainee idol yg x menjadi. Pokok citer bkn artis/idol . Tp dia dpt jatuhkan reputasi TOP big bang. Skg ni Ahn Hyo Seop. Misteri jgk, wlu x jd idol tp networking dgn artis still mantap.
Reply

Use magic Report

Post time 8-2-2024 10:29 AM From the mobile phone | Show all posts
ini yang penah ngan TOP tu ke. yang jadi pengedar tu?
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 8-2-2024 07:37 PM From the mobile phone | Show all posts
Memang sengaja target mangsa
Reply

Use magic Report

Post time 9-2-2024 07:55 PM | Show all posts

Ikr? Dorg non Muslim, sma mcm kes EXO Chen, gf dh pregnant, bru nak ajk khwin
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 9-2-2024 07:56 PM | Show all posts
apedehal replied at 7-2-2024 04:55 PM
So bio lah kalau deyol nk ngeseks pum. Pemenat2 retis korea ni

Sbb netz sna suka control hidup artis2 favorite dorg, bgi iol lantaklah, dorg non Muslim
Reply

Use magic Report

Post time 9-2-2024 07:56 PM | Show all posts
chacon replied at 7-2-2024 07:18 PM
nak heran apa orang melayu pun ramai ngesek walau belum kawen...siap my daddy is comeback katanya

Mmg bnyk pun
Reply

Use magic Report

Post time 9-2-2024 08:27 PM From the mobile phone | Show all posts
Perempuan ni psycho betul.
Mana idol yg tiba2 ada masalah pelik2 tu, orang akan kait nama dia.
Reply

Use magic Report

Post time 14-2-2024 09:56 AM | Show all posts
minah ni anak chaebol kan? ke slh ek?
mmg benteng kuat ke ape ek dia.. mcm rmai dah kait dgn dia.. TOP, BI, wonho.. shonwu.. tp mcm dia lek jek.. even dah kne 4thn penjara..
dia ni x reti nak aman2 ke ape idup tu.
Reply

Use magic Report

Post time 16-2-2024 10:54 AM | Show all posts
kena saman kan dgn ahn hyo seop minah ni
Reply

Use magic Report

Post time 25-2-2024 05:52 AM From the mobile phone | Show all posts
kookiechip replied at 9-2-2024 08:27 PM
Perempuan ni psycho betul.
Mana idol yg tiba2 ada masalah pelik2 tu, orang akan kait nama dia.

Kira dia ni mcm fara salleh versi kpop fara tu pon jatuhkan retis2 jgk tp yg xberapa famous sgt
Reply

Use magic Report

Post time 25-2-2024 11:20 AM | Show all posts
noryla replied at 14-2-2024 09:56 AM
minah ni anak chaebol kan? ke slh ek?
mmg benteng kuat ke ape ek dia.. mcm rmai dah kait dgn dia.. T ...

tak kowt. Time scandal dulu katanya kerja receptionist kat Tenpro Bar. Tenpro = 10 percent. Gelaran utk eskot kelas atasan katanya. Customer pun vip/ orka.
Reply

Use magic Report

Post time 26-2-2024 10:41 PM From the mobile phone | Show all posts
Dia ni pun dikaitkan jugak dengan mendiang lee sun kyun kan.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

20-5-2024 01:16 PM GMT+8 , Processed in 0.081597 second(s), 41 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list