CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 25060|Reply: 182

[Tempatan] Yang di-Pertuan Agong, Sultan Ibrahim kurniakan PMX kenderaan baharu jenama Mercedes

  [Copy link]
Post time 1-3-2024 08:50 AM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
Edited by YgBenar at 1-3-2024 08:51 AM




PETALING JAYA: Perdana Menteri, Datuk Seri Anwar Ibrahim hari ini dilihat menggunakan kenderaan baharu jenama Mercedes di Parlimen hari ini. Anwar dilihat menaiki kereta Mercedes berwarna hitam dengan nombor pendaftaran VEV 1158. Hasil semakan Utusan Malaysia dengan beberapa sumber mengesahkan kenderaan yang digunakan Perdana Menteri itu didaftarkan atas nama Yang di-Pertuan Agong, Sultan Ibrahim Sultan

www.utusan.com.my/nasional/2024/02/kelibat-pm-guna


This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 1-3-2024 09:27 AM | Show all posts
Tak ada siapa nak belikan baju yang lebih sesuai untuk pmx jadi tak lah dia pakai baju seperti orang bangla aja.
Reply

Use magic Report

Post time 1-3-2024 09:31 AM From the mobile phone | Show all posts
PANAS! PANAS! PANAS...

Reply

Use magic Report

Post time 1-3-2024 09:38 AM From the mobile phone | Show all posts
Kerajaan liberal baru dapat. Kerajaan Islei dah lama guna. Malu lah wahai PMX pada walaun2 pejuang bangsa/agama terpaling tu..
Reply

Use magic Report

Post time 1-3-2024 09:48 AM | Show all posts
Reply

Use magic Report

Post time 1-3-2024 09:48 AM From the mobile phone | Show all posts
FOTHER-MUCKER replied at 1-3-2024 09:27 AM
Tak ada siapa nak belikan baju yang lebih sesuai untuk pmx jadi tak lah dia pakai baju seperti orang ...

Cc Jovian Mandagie
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 1-3-2024 10:05 AM From the mobile phone | Show all posts
Malu apaaaaa… naik jew.

Handbag Kak Mah 3 bijik dah harga sebuah banglow. Setakat Mercedees Kak Mah gelak2 sambil tersengol-sengol jewwww! Begitu lah kehidupan Ratu Bijan yg dipoja-poja oleh pencacai yg kerinduan lagi kebuloran dedak!

This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report

Post time 1-3-2024 10:14 AM From the mobile phone | Show all posts
Dah la Kerja haukk tp kemain pakai keta baru. .tun m dulu just pakai keta buatan proton je tp kerja tiptop..rakyat kat bawah kemain tersiksa dgn kenaikan cukai sana sani. Yang kat atas tgh sdp bermewah..bodoh punya madanon
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 1-3-2024 10:16 AM From the mobile phone | Show all posts
Ini ade makna...
Reply

Use magic Report

Post time 1-3-2024 10:19 AM From the mobile phone | Show all posts
Nurdianah replied at 1-3-2024 10:05 AM
Malu apaaaaa… naik jew.

Handbag Kak Mah 3 bijik dah harga sebuah banglow. Setakat Mercedees Kak M ...

Sebijik rega beg kak mah pun boleh beli 2-3 bijik mercedes s class.. hahahaah

Birkin croc skin or himalayan crocs with diamond encrusted palladium hardware cost above 600k - 1.2 mil..
Reply

Use magic Report

Post time 1-3-2024 10:29 AM From the mobile phone | Show all posts
Baguih na teruih dpt mercedez baru
Reply

Use magic Report

Post time 1-3-2024 10:42 AM From the mobile phone | Show all posts
green~tea replied at 1-3-2024 10:19 AM
Sebijik rega beg kak mah pun boleh beli 2-3 bijik mercedes s class.. hahahaah

Birkin croc skin or ...

Question....level atau tarap kakmah nak tangkap satu birkin kena tunggu hari gaji macam ko keww? Prinsip managing Cash flow .

#tanyaje...

Kahkahkahkahkahkahkah
Reply

Use magic Report

Post time 1-3-2024 10:49 AM From the mobile phone | Show all posts
FOTHER-MUCKER replied at 1-3-2024 09:27 AM
Tak ada siapa nak belikan baju yang lebih sesuai untuk pmx jadi tak lah dia pakai baju seperti orang ...

Tak perasan plak baju yg dia pakai, kalau anak dia izzah tu perasan la suka pakai pakai tudung bawal kain lembik sgt awning susah nk dibentuk.

Teringat pak mael mengejutkan betul rupanya suka pakai baju2 berjenama
Sblm ni tak perasan pun jd PM baru perasan
Reply

Use magic Report

Post time 1-3-2024 11:04 AM From the mobile phone | Show all posts
Nuart tu ada berlambak keta mewah tp dibagi lagi keta mewah. Sedangkan rakyat tgh struggle nak bayar cukai baru yg dibuat oleh nuart. Lagi bagus ko bagi dekat org yg memerlukan dari bagi dkt nuart tu dlm bentuk bantuan cash . Harga sebijik mercedes dah berapa dah sejutaa lebih ka
Reply

Use magic Report

Post time 1-3-2024 11:25 AM From the mobile phone | Show all posts
MissYouSayang replied at 1-3-2024 11:04 AM
Nuart tu ada berlambak keta mewah tp dibagi lagi keta mewah. Sedangkan rakyat tgh struggle nak bayar ...

Kecemburuan sosial ke bila Anwar dihadiahkn merc. Nama pun hadiah, terima aje lah. Banyak soal pulak.
Reply

Use magic Report

Post time 1-3-2024 11:26 AM | Show all posts
boleh ke penjawat awam terima hadiah?
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 1-3-2024 12:06 PM From the mobile phone | Show all posts
First day 8% terus tukar kereta baharu woweeeee!! Cara perolehan pun sangat kreatif... Daripada YDPA katanya hehehhee....
Reply

Use magic Report

Post time 1-3-2024 12:10 PM From the mobile phone | Show all posts
Bukan ke penjawat awam TIDAK BOLEH terima hadiah?
Reply

Use magic Report

Post time 1-3-2024 12:12 PM From the mobile phone | Show all posts
Pengecualian hanya pada liwatnon dari terima hadiah?

Memang luar tabie

Undang2 negeri Kunoha sana
Reply

Use magic Report

Post time 1-3-2024 12:14 PM From the mobile phone | Show all posts
Baik ada makna tuuuu
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

19-4-2024 08:03 AM GMT+8 , Processed in 0.094422 second(s), 49 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list