CariDotMy

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

12
Return to list New
Author: chewan

[Edisi Fizik] Bintang Kian Berkurangan

[Copy link]
Post time 24-8-2013 11:36 PM | Show all posts
aku lepak sini sebab aku bosan kat bod isu semasa.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 12-9-2013 10:58 AM | Show all posts
buruj ade lagi tak?
Reply

Use magic Report

Post time 15-9-2013 11:34 AM | Show all posts
buruj mmg ada lagi...selagi bintang yang menghasilkan formasi buruj tu ada lagi....
Reply

Use magic Report

Post time 27-9-2013 07:46 PM | Show all posts
bintang yang ada 3 tunjuk arah kaabah tu dah lama x nampak...lepas tu kan ada satu kumpulan bintang bentuk bulatan beesaaaaaarrrrrr sangat...tu pun dah lama x nampak...

aku pernah nampak tuju-tuju jatuh ke arah gunung ledang. Masa tu subuh dalam 5 lebih kot...mak aku cakap orang tua2 kata itu tandanya ada harta karun kat kawasan tu...entahler betul ke tak...tapi memang excited sangat masa nampak tuu...slow motion je pergerakannya...
Reply

Use magic Report

12
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT


Forum Hot Topic
Update :Jenazah Nur Farah Kartini selamat dikebumikan di Pekan.Bersemadilah semoga keadilan dapat ditebus
YgBenarUpdate :Jenazah Nur Farah Kartini selama
Views : 217475 Replies : 3931
Point Kumpul Tachang
evatasoPoint Kumpul Tachang
Views : 31674 Replies : 214
Uji Minda :)
yoanaUji Minda :)
Views : 92243 Replies : 874
Puteri Sultan Brunei,Pengiran Anak Puteri Ameerah Wardatul Bolkiah curi tumpuan netizen
YgBenarPuteri Sultan Brunei,Pengiran Anak Puter
Views : 808 Replies : 0
My Sweet Mobster (2024) – JTBC
heythere123My Sweet Mobster (2024) – JTBC
Views : 20460 Replies : 339
Ketua COVID-19 Di AS Dr. Anthony Fauci  Mengaku Peraturan Penjarakan Sosial 6 kaki ‘Hanya Rekaan, Tanpa Bukti Saintifik’.Anda terpedaya?
YgBenarKetua COVID-19 Di AS Dr. Anthony Fauci
Views : 29797 Replies : 237
K-VARIETY SHOW
RahahK-VARIETY SHOW
Views : 228021 Replies : 1342
“Saya menceraikan anda, saya menceraikan anda, dan saya menceraikan anda,”  Puteri Kerajaan Dubai Tenang Umum Ceraikan Suami Melalui Instagram
YgBenar“Saya menceraikan anda, saya menceraika
Views : 50052 Replies : 49
Kena lagi episod 3:Netizen terkesima grafik atlet Malaysia yang akan ke Olimpik Paris seolah muka 'wanted'
YgBenarKena lagi episod 3:Netizen terkesima gra
Views : 15187 Replies : 14
[JTBC/Netflix 2024] MISS NIGHT & DAY - Jung Eun Ji, Lee Jung Eun, Choi Jin Hyuk
Rahah[JTBC/Netflix 2024] MISS NIGHT & DAY - J
Views : 3764 Replies : 30

 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

21-7-2024 12:28 AM GMT+8 , Processed in 0.071280 second(s), 25 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list