JAWATAN KOSONG! Jadi penulis freelance kami dan berpeluang menang hadiah wang tunai berjumlah RM300! Klik sini > CARI Warrior
Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
14626
View
116
Reply

Sapa sini berangan nak bela sekor naga?

[Copy link]

Author: tyrande_81       Show all posts   Read mode

Post time 14-8-2013 06:18 PM | Show all posts
x suka naga..
aku nak bela neelofa je
Reply

Use magic Report

Post time 15-8-2013 01:03 AM | Show all posts
din_atos posted on 14-8-2013 06:18 PM
x suka naga..
aku nak bela neelofa je

neelofa?
apa tu?

Reply

Use magic Report

Post time 15-8-2013 08:43 AM | Show all posts
jkkkj posted on 15-8-2013 01:03 AM
neelofa?
apa tu?

Hoh...
aku baru je nak tanya..
spesis apakah neelofa itu...?


Reply

Use magic Report

Post time 22-8-2013 08:46 AM | Show all posts
finding posted on 15-8-2013 08:43 AM
Hoh...
aku baru je nak tanya..
spesis apakah neelofa itu...?

Nila neelofa yg aku nak bela tp kos mentenen tggi


Reply

Use magic Report

Post time 22-8-2013 11:53 PM | Show all posts
din_atos posted on 22-8-2013 08:46 AM
Nila neelofa yg aku nak bela tp kos mentenen tggi

Tang mana yang kos mentenen tinggi tu?

Reply

Use magic Report

Post time 23-8-2013 09:46 AM | Show all posts
comodo dragon...satu2nya waris naga yg masih wujud...  
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 23-8-2013 06:41 PM From the mobile phone | Show all posts
viper_2803 posted on 23-8-2013 09:46 AM
comodo dragon...satu2nya waris naga yg masih wujud...

Kita boleh genetik hibrid kan komodo dragon dan kelawar. Tambah DNA badak bagi besar.  Baru dapat naga
Reply

Use magic Report

Post time 24-8-2013 11:26 AM | Show all posts
jkkkj posted on 22-8-2013 11:53 PM
Tang mana yang kos mentenen tinggi tu?

tang pakaian, keta beso, makanan, umah beso, kosmetik, spa, grooming dll
Reply

Use magic Report

Post time 25-8-2013 11:07 PM | Show all posts
ninokostra posted on 22-7-2013 08:11 AM
Aku nak bela rimau. Gi keje naik rimau. Nak bagi nama ape yeee... :lol

suprima S
Reply

Use magic Report

Post time 26-8-2013 12:52 PM | Show all posts
viper_2803 posted on 23-8-2013 09:46 AM
comodo dragon...satu2nya waris naga yg masih wujud...

Adalagi satu spesis Naga yg masih wujud iaitu Naga Bora.Sejenis ular spesis tedung.

Reply

Use magic Report

Post time 26-8-2013 01:17 PM | Show all posts

iols dah ada 'Naga' kat umah errkk cuma xde Naga kecik je
Reply

Use magic Report

Post time 26-8-2013 03:11 PM | Show all posts
kalo naga mcm neverending story tu nak?

kepala anjing nye naga...naik je kena samak...ha.ha.
Reply

Use magic Report

Post time 6-9-2013 04:01 PM | Show all posts
apa sibuk nak bela naga.. tak pasal2 kita dingapnya.. bela kucing lagi bagus..
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 6-9-2013 04:12 PM From the mobile phone | Show all posts
manganini posted on 6-9-2013 04:01 PM
apa sibuk nak bela naga.. tak pasal2 kita dingapnya.. bela kucing lagi bagus..

Bela kucing kurang ganas
Reply

Use magic Report

Post time 9-9-2013 05:52 PM | Show all posts
Kena gigit ngan kucen pun sakit jugak...adoiii
Reply

Use magic Report

Post time 4-11-2013 05:57 PM | Show all posts
Kalau naga macam citer Mulan tu ok jugak.

Comel jer.
Reply

Use magic Report

Post time 7-11-2013 12:41 PM | Show all posts
aku pon ada cita2 nak bela naga sekor..senang nak p mana2 naik naga jer laa....nak parking pun senang..xyah pk pasal minyak,tol segala...
Reply

Use magic Report

Post time 8-11-2013 06:02 PM | Show all posts
ell768 posted on 7-11-2013 12:41 PM
aku pon ada cita2 nak bela naga sekor..senang nak p mana2 naik naga jer laa....nak parking pun senan ...

Tunggu masa Tahun Baru Cina jer la ell.
Reply

Use magic Report

Post time 11-11-2013 09:44 AM | Show all posts
jkkkj posted on 8-11-2013 06:02 PM
Tunggu masa Tahun Baru Cina jer la ell.

kehkehkeh..hampehs..naga tu kene bayo r..nak hat pree..wakakakakak
Reply

Use magic Report

Post time 11-11-2013 10:14 AM | Show all posts
Kat Jepun orang duduk kat naga lagi...Nagasaki
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.046705s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list