Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
Search
79289
View
2489
Reply

BUKAN KERANA AKU TAK CINTA (NELYDIA SENROSE & SHARNAAZ AHMAD)

 Close [Copy link]

Author: ladydolph       Show all posts   Read mode

Post time 28-10-2013 06:02 PM | Show all posts
mrszack1 posted on 28-10-2013 03:36 AM
Memang spoil kaka ...tapi dah astro nak nanas jugak...*emot pasrah

nanas pun nanas la mrszack..kalau masam sgt kita cicah gan kicap kalau tak kita pacrikan je si nanas tuh...add flavour...
Reply

Use magic Report

Post time 28-10-2013 06:11 PM From the mobile phone | Show all posts
brums08 posted on 28-10-2013 06:02 PM
nanas pun nanas la mrszack..kalau masam sgt kita cicah gan kicap kalau tak kita pacrikan je si nan ...

Slurpp...uols buat iols ceceh liur dengan nanas nih...bukan muntah hijo spt sblm2 ini
Reply

Use magic Report

Post time 29-10-2013 08:15 AM | Show all posts
nanas...hehe kelakor laa panggilan korang
Reply

Use magic Report

Post time 29-10-2013 11:59 AM | Show all posts
baru baca buku nie suku..dok membayangkan deq nely jd pompuan gedikss2 try ushar2 jebat..
watak deq nely tu mmg dpt dibygkan ngan baik tapi sinanas ngan watak jebat eerrmm ..

tp xpe mana tau kan kot2 kimia mantop nnt..
deq nely kan bab cetuskan kimia ngan hero mmg NO 1..
Reply

Use magic Report

Post time 29-10-2013 12:52 PM | Show all posts
jozanfan posted on 29-10-2013 11:59 AM
baru baca buku nie suku..dok membayangkan deq nely jd pompuan gedikss2 try ushar2 jebat..
watak deq ...

harap nanas jaga deqnely baik2 kat set nnti....
abang2 kannnnnn  
Reply

Use magic Report

Post time 29-10-2013 01:04 PM | Show all posts
irsuzie posted on 29-10-2013 12:52 PM
harap nanas jaga deqnely baik2 kat set nnti....
abang2 kannnnnn

ye la..kan katanyer kawan baik kakaknyer uqasha tu..
PCQ pun rasa secure sket kot..hehehe
Reply

Use magic Report

Post time 29-10-2013 01:14 PM | Show all posts
jozanfan posted on 29-10-2013 01:04 PM
ye la..kan katanyer kawan baik kakaknyer uqasha tu..
PCQ pun rasa secure sket kot..hehehe

camne la eh kimia fizik bio deqnely ngan nanas ni...
iols nebesssssss! wakakakakakaka




*pssttttt dari deqnely ngan pcq, baik deqnely ngan nanas....hahahaha...mampos!  
Reply

Use magic Report

Post time 29-10-2013 01:17 PM | Show all posts
irsuzie posted on 29-10-2013 01:14 PM
camne la eh kimia fizik bio deqnely ngan nanas ni...
iols nebesssssss! wakakakakakaka

pernah ke nanas berlakon romantiksss ek..??
ai rasa prnh tgk nanas lam citer 'ariana mikhail'..nanas ngan noradanish..x bape kimia pun sbb ntahla..mybe airmuka nanas nie sesuai ngan watak antagonis kot..
ai pun sama nebesssssssssssssss
Reply

Use magic Report

Post time 29-10-2013 01:41 PM | Show all posts
eh nanas pernah le blakon romantik dgn shila... lupa apa tajuk drama tu.. under michael ang.  geli sket aa coz nanas gigih melembutkan suara dia ...
Reply

Use magic Report

Post time 29-10-2013 01:43 PM | Show all posts
irsuzie posted on 29-10-2013 01:14 PM
camne la eh kimia fizik bio deqnely ngan nanas ni...
iols nebesssssss! wakakakakakaka

stakat ni nanas berlakon dgn siti saleha tak da pun siti saleha mengadu nanas buat tak senonoh.  so harap2 dgn nely pun nanas behave.. .  ala nanas kan dah kenal dgn uqasha.. party planner lagi kan...
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 29-10-2013 01:49 PM | Show all posts
citer ni rupanya novelnya ada berkaitan ngn novel2 penulis tu sbelum ni....
nape tak buat dr mula eh...
Suami Yang Ku Benci (kisah kakak si Mastura ni)
Hikayat Si Pematah Hati (Kisah kazen dia si Rayyan)

(nampak sgt ku kureng baca novel kannnn ....fakta ni semua org dah tau rasanya..... heheh )
Reply

Use magic Report

Post time 29-10-2013 04:20 PM | Show all posts
charlizetheron posted on 29-10-2013 01:41 PM
eh nanas pernah le blakon romantik dgn shila... lupa apa tajuk drama tu.. under michael ang.  geli s ...

ha'ahla yg patah seribu tu kan tajuk dia tp kak bedah x tgk pun citer nie..tu yg x tau tu..
Reply

Use magic Report

Post time 29-10-2013 04:21 PM | Show all posts
ladydolph posted on 29-10-2013 01:49 PM
citer ni rupanya novelnya ada berkaitan ngn novel2 penulis tu sbelum ni....
nape tak buat dr mula e ...

samala..
ai pun x tau ade novel bersiri berkaitan lak ngan BKATC nie..adoiiiiiii
Reply

Use magic Report

Post time 29-10-2013 05:22 PM From the mobile phone | Show all posts
charlizetheron posted on 29-10-2013 01:43 PM
stakat ni nanas berlakon dgn siti saleha tak da pun siti saleha mengadu nanas buat tak senonoh.  s ...

Haipp..kaka ape nih gosip mosip kat sini neh..

Ish..dosa.dosa..(Ala2 wanda)
Reply

Use magic Report

Post time 29-10-2013 05:25 PM From the mobile phone | Show all posts
ladydolph posted on 29-10-2013 01:49 PM
citer ni rupanya novelnya ada berkaitan ngn novel2 penulis tu sbelum ni....
nape tak buat dr mula e ...


Mungkin 2 nobel sblm nih typikal sangat kot..

Bkatc nih agak berlainan kan..bukan kawen paksa.ala2 jebat malu tapi mahu..ngehngehngeh..

Mastura sungguh tak tahu malu...*emotonionmengigirongak
Reply

Use magic Report

Post time 29-10-2013 06:38 PM From the mobile phone | Show all posts
jozanfan posted on 29-10-2013 01:17 PM
pernah ke nanas berlakon romantiksss ek..??
ai rasa prnh tgk nanas lam citer 'ariana mikhail'..na ...


Adakah nanas pun jadi stok jejaka badboy antagonis rembesan kak bedah...erK..
Reply

Use magic Report

Post time 29-10-2013 08:52 PM From the mobile phone | Show all posts
Iols ada bca suami yg ku benci tu...xsilap heronya jual burger...
Reply

Use magic Report

Post time 29-10-2013 09:47 PM | Show all posts
Okay tak dengan pemilihan Sharnaz ?
Reply

Use magic Report

Post time 29-10-2013 10:47 PM | Show all posts
mrszack1 posted on 29-10-2013 05:22 PM
Haipp..kaka ape nih gosip mosip kat sini neh..

Ish..dosa.dosa..(Ala2 wanda)

OMG!! (bersandar kat dinding ala2 wanda)
Reply

Use magic Report

Post time 29-10-2013 10:48 PM | Show all posts
haiku posted on 29-10-2013 09:47 PM
Okay tak dengan pemilihan Sharnaz ?

nak kata ok tu xtau le sbb kitorng ada hero pilihan sendiri. tapi xpe kita tgk mcm mana gandingan shanaz dgn nely nanti.
Reply

Use magic Report

Post time 29-10-2013 10:49 PM | Show all posts
jozanfan posted on 29-10-2013 04:20 PM
ha'ahla yg patah seribu tu kan tajuk dia tp kak bedah x tgk pun citer nie..tu yg x tau tu..

aah patah seribu.  tgk dlm 15 minit pertama je sbb xsanggup dgr nanas gigih melembutkan suara....
Reply

Use magic Report

Post time 29-10-2013 10:51 PM | Show all posts
ladydolph posted on 29-10-2013 01:49 PM
citer ni rupanya novelnya ada berkaitan ngn novel2 penulis tu sbelum ni....
nape tak buat dr mula e ...

oooo ye ke.... .  kaka selalu baca novel fixi.  
xpe la nely punya pasal kaka fokus kat novel yg satu ni je.. novel ni pun xsampai2 lagi bab 3
Reply

Use magic Report

Post time 30-10-2013 06:50 AM | Show all posts
suami yg ku benci..best
hikayat si pematah hati...patah hati membacanya....ceritanya agak merapu
bukan aku tak sayang..best..rasa sambungan dari suami yg ku benci pulak
Reply

Use magic Report

Post time 30-10-2013 09:30 AM | Show all posts
mrszack1 posted on 29-10-2013 06:38 PM
Adakah nanas pun jadi stok jejaka badboy antagonis rembesan kak bedah...erK..

no..no..no..nehi kabinehi..nanas langsung tak tersenarai..jauhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh sekali..
Reply

Use magic Report

Post time 30-10-2013 09:37 AM | Show all posts
charlizetheron posted on 29-10-2013 10:49 PM
aah patah seribu.  tgk dlm 15 minit pertama je sbb xsanggup dgr nanas gigih melembutkan suara....  ...

kak bedah x tgk pun sbb mmg x minat nanas ngan shila tu..tp lagu patah seribu kak bedah suka dgr masa citer 'Istanbul Aku Datang'..time beto basuh rambut lisa surikayu..sayu jer rasa..
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.048569s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list