View: 12709|Reply: 70
|
Fazlina Rogayah Zainal meroyan, Malindo Air delay, tak habaq awal2 pasai pa..
[Copy link]
|
|
Kaedahnya smlm fbwalking....tp hari ni baru rasa nak tepek ...
Hakak Fazlina ni meroyan semalam sbb flight sheols delay, dia nak p Langkawi ... naik Malindo tp Malindo tak habaq awal2 delay, takde pengumuman pun..
kesian hakak fazlina ni dah rasa diperbodoh bodoh kan plak oleh Malindo ni sbb tunggu lama.....
makanya sheols pun meratib meroyan juaa di FB .. hehee.... 
|
This post contains more resources
You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register
x
|
|
|
|
|
|
|
tgu forumer lain bg komen..  |
|
|
|
|
|
|
|
semua dilakukan atas sebab menjaga keselamatan penumpang, benda mcm tu pun nak kecoh,
mmg mcm tu la adat menumpang, orang lain pun beli tiket gak, kalau rasa nak selesa sangat, beli kapal peribadi
sendiri la... |
|
|
|
|
|
|
|
iols tak minat pasal heshe sendu meroyan.. tp lagi berminat kesah bebi azabedah aa meroyan pasal isu JB
|
|
|
|
|
|
|
|
biar la delay dari ko naik jugak ujung-ujung terhempas ke laut..
bukan malindo je ada masalah macam tu..
company lain pun sama je..
|
|
|
|
|
|
|
|
knapa malindo x inform awal2.. mmg angin jgklah.. tapi x perlu meroyan kot |
|
|
|
|
|
|
|
heshe komplen pasal tak bagitau awal2 dik
bukan pertikai nape flight tu rosak
kan kalo habaq awai2, takde la depa nak kena tunggu dari pagi sampai ke ptg
tapi nye
what do you expect with low cost carrier
depa mmg tak buat / minimal work on customer service
bajet katanye
|
|
|
|
|
|
|
|
Errr....Xnk la komen apa2 psl dia ni...Lantak la nk meroyan ke apa...
Tp...........
ROZITA MAJID...
Wowww... 
|
|
|
|
|
|
|
|
Iols pun pernah dari pagi tunggu flight dah la nak masuk kerja lepas tu, terus EL. Masa tu pun MAS tak khabar apa2 pun, ada yg dah tau dari awal. Iols tak dapat information dari MAS. Masa tu mmg hangin jugak la sbb semua plan dah lari. |
|
|
|
|
|
|
|
koserlah nyah fazlina nk naik flight jugek walaupu jerebu selagi ada udara kt malaya ni
anyway, boobies Rozita Majid membuak2...berahi pula sheols e-cur di FB kak fazlina khenn? |
|
|
|
|
|
|
|
Betul la tu tak kisah lah naik flight bajet ke ape...
Tapi kenalah inform kalau berlaku kelewatan
tak luak pon kos setakat inform or buat announcement
Yg passenger kena sharp on time, tp Flight boleh pulak tgu 4/5 jam x bagi tau sepatah
Tunggu dengan x tau apa apa sgt annoy bbanding kita tau apa yg blaku
Still.. Walau bayar murah diorg tetap kaut keuntungan atas tiketkan? |
|
|
|
|
|
|
|
Soalan yg bagus, hakak pun nak tanya benda sama....siapakah beliau??
|
|
|
|
|
|
|
|
malindo mmg ada masalah yg sama selalu. i mean bkn flight rosak tp x inform awal2 kat passenger. |
|
|
|
|
|
|
|
tp betullah ckp dia. sepatutnya inform awal2. klu aku pon angin satu badan. |
|
|
|
|
|
|
|
kawan serogayah heshe sis ...
tp kalo tgk macam wanita asli ... walaupun sakan berpicca ngan mak hayam2 jua ... 
|
|
|
|
|
|
|
| |
|