Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
Search
12Next
Return to list New
2838
View
39
Reply

Wanita Ini Hanya Guna Ciuman Bibir & Lipstik Untuk Hasilkan Lukisan

[Copy link]

Author: CARI-IIN       Show all posts   Read mode

Author
Post time 29-8-2016 01:21 PM | Show all posts |Read mode
Oleh Izzah Abbasy

Jika artikel sebelum ini CARI pernah berkongsikan uniknya pelukis menggunakan darah sendiri dan payudara bagi menghasilkan lukisan, kini seorang lagi pelukis wanita yang mempunyai keunikan tersendiri.

Alexis Fraser, merupakan seorang pelukis wanita yang memiliki cara dan kaedah yang sangat kreatif untuk menghasilkan sebuah lukisan. Kaedah yang digunakan oleh wanita ini ialah melukis melalui kucupan atau ciuman bibir pada kanvas.

Untuk melukis, dia hanya memerlukan lipstik. Cara pertama dia perlu melakar lukisan yang diingininya di atas kanvas, kemudian dia perlu mencalitkan lipstik di bibirnya dan langkah terakhir mencium di atas kanvas sehingga terhasilnya masterpiece.




Alexis memerlukan masa yang lama malah sehingga berminggu-minggu untuk menghasilkan sebuah lukisan daripada kucupan bibirnya. Pada tahun 2014, Alexis menghasilkan lukisan Marilyn Monroe yang mengambil masa selama 4 hari dan dua batang lipstick digunakan untuk menghasilkan potret Marilyn Monroe.

Jom kita tengok hasil kerja Alexis Fraser yang sangat mengagumkan pada video yang disediakan! Menarik dan kagum dengan beliau. Letih juga nak cium setiap saat kan? - CARI









Reply

Use magic Report

Post time 29-8-2016 01:38 PM | Show all posts
kretip..lawo...
tapi jenuh la nak cium kertas tu..huhu...
Reply

Use magic Report

Post time 29-8-2016 01:46 PM | Show all posts
orang kalau dah kreatif ni, buat macam mana pun jadik je hasilnya
Reply

Use magic Report

Post time 29-8-2016 01:56 PM | Show all posts
cantik..

tp x mati keracunan ke ko dek tertelan watercolor/lipstik
Reply

Use magic Report

Post time 29-8-2016 02:12 PM From the mobile phone | Show all posts
Owowwwwww

Kreatipnyerrrr

Saper nak jadik kertas or canvas makcik? Makcik nak wat camni gak
Reply

Use magic Report

Post time 29-8-2016 04:06 PM | Show all posts
cantik betul. biasa orang buat guna cap jari ke apa.. tapi ni guna bibir.
Reply

Use magic Report

Post time 29-8-2016 04:25 PM From the mobile phone | Show all posts
lenguh bibir...
Reply

Use magic Report

Post time 29-8-2016 04:50 PM | Show all posts
sealed with a kiss...

cewah...
Reply

Use magic Report

Post time 29-8-2016 05:13 PM | Show all posts
amazing..
Reply

Use magic Report

Post time 29-8-2016 05:31 PM | Show all posts
pelukis ni imaginasi dia tinggi...hebat

yg pakai typwriter pon sama hebat.
Reply

Use magic Report

Post time 29-8-2016 06:55 PM | Show all posts
Banyaknya ciuman harus diberikan berapa batang lipstick perlu dignakan
Reply

Use magic Report

Post time 30-8-2016 07:07 AM | Show all posts

cantik betul.
Reply

Use magic Report

Post time 30-8-2016 09:36 AM From the mobile phone | Show all posts
Wahhh!!cantik...
Reply

Use magic Report

Post time 30-8-2016 11:33 AM From the mobile phone | Show all posts
Wowww kretipnya
Reply

Use magic Report

Post time 30-8-2016 11:51 AM From the mobile phone | Show all posts
Sangat kreatif.
Reply

Use magic Report

Post time 30-8-2016 02:14 PM | Show all posts
terernya...letih tu nk kiss2 jeh
Reply

Use magic Report

Post time 30-8-2016 03:50 PM | Show all posts
kretip..
Reply

Use magic Report

Post time 30-8-2016 06:13 PM From the mobile phone | Show all posts
Kreatif sgt..kalau me la xtau jd pe
Reply

Use magic Report

Post time 30-8-2016 06:40 PM | Show all posts
kretipppp!!!
gigih dia, tapi tgk dia buat kita yang lenguh leher kekeke
memang xmampu
Reply

Use magic Report

Post time 31-8-2016 11:10 PM From the mobile phone | Show all posts
Kreatippp
Reply

Use magic Report

Post time 2-9-2016 12:25 PM | Show all posts
lukiskan ideamu di dadaku.. pelessss..
Reply

Use magic Report

Post time 2-9-2016 04:18 PM | Show all posts
kretiff dan lawa...
Reply

Use magic Report

Post time 2-9-2016 04:48 PM | Show all posts
tak lenguh ke
Reply

Use magic Report

Post time 2-9-2016 05:22 PM | Show all posts
Mesti seronok sekiranya dia membuat karyanya dibadanku.
Reply

Use magic Report

Post time 3-9-2016 09:31 AM | Show all posts
cantik..tp byk ler guna lipstik plak
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.066002s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list