Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
2473
View
14
Reply

Peminat K-pop Indonesia Ganas! Serang Sungjae Dan Peniel Di Lapangan Terbang

[Copy link]

Author: CARI-MAL       Show all posts   Read mode

Author
Post time 1-2-2017 05:36 PM | Show all posts |Read mode
Waduh, gawat! Boleh tahan juga wanita di Indonesia, sekelip mata berubah menjadi ganas semata-mata untuk mendekati artis pujaan mereka.


Portal Koreaboo melaporkan ahli kumpulan BTOB, Sungjae dan Peniel 'diserang' dalam kerumunan peminat yang agresif sebaik sahaja mendarat di lapangan terbang di Sumatera, Indonesia.








Beberapa keping gambar memaparkan bagaimana ketibaan Sungjae dan Peniel di Indonesia itu tular di laman sosial kerana kejadian berkenaan. Kedua-dua penyanyi itu ke Indonesia bagi menjalani penggambaran rancangan realiti Laws of the Jungle.






Sebaik tiba di lapangan terbang tersebut, Sungjae dan Peniel dikerumuni peminat yang menunggu mereka di situ. Pasukan keselamatan yang mengiringi mereka juga terkejut dengan keadaan itu.







Foto: Koreaboo





Gambar dan video yang sempat dirakam memaparkan bagaimana peminat bersikap agresif dengan berebut untuk menyentuh muka, menarik lengan dan meraba baju ahli BTOB berkenaan. Klik di sini jika mahu menonton video tersebut https://twitter.com/Koreaboo/status/826680927984054272.


Dahsyat peminat dari Indonesia ni. Habis merah-merah dan luka-luka artis K-pop itu dikerjakan mereka. - CARI
Reply

Use magic Report

Post time 1-2-2017 06:00 PM From the mobile phone | Show all posts
sakai sangat dgn artis korea
Reply

Use magic Report

Post time 1-2-2017 07:00 PM From the mobile phone | Show all posts
Sabo je laa
Reply

Use magic Report

Post time 1-2-2017 08:19 PM | Show all posts
alahai kesian . indonesia kan mmg mcam tu .
Reply

Use magic Report

Post time 1-2-2017 09:41 PM | Show all posts
lagik panatik dari orang malaysia
Reply

Use magic Report

Post time 2-2-2017 02:05 AM From the mobile phone | Show all posts
Yg dtg pun stok2 x hensem. Dh merah2 ... Yindun tak main2 ooo
Reply

Use magic Report

Post time 2-2-2017 02:51 AM From the mobile phone | Show all posts
Tu belum dajjal yg turun bwk syurga & neraka. Syurga sehala kejahatan dan neraka segala kebaikan maka berlumba2lah sekalian manusia terjun ke dlm neraka
Reply

Use magic Report

Post time 2-2-2017 09:02 AM | Show all posts
kesian ak tengok peminat2 ni...
Reply

Use magic Report

Post time 2-2-2017 09:06 AM | Show all posts
lepas ni korea dh x buat rancangan lagi la kt indonesia...

gila ganas...
Reply

Use magic Report

Post time 2-2-2017 09:40 AM | Show all posts
Birahnya BBNU hijabister indon. Sila meninggal
Reply

Use magic Report

Post time 2-2-2017 10:23 AM From the mobile phone | Show all posts
sekor sekor perangai
Reply

Use magic Report

Post time 2-2-2017 11:09 AM From the mobile phone | Show all posts
bukan ke trisna bagitahu..wanita indo ni orgnya baik2..ini apa cite?
Reply

Use magic Report

Post time 3-2-2017 12:32 AM | Show all posts
kekadang peminat kpop ni obses sangat sampai sanggup mengkasari dorang semata mata nak ada dalam ingatan idola. haa gittuwww
Reply

Use magic Report

Post time 3-2-2017 12:33 AM | Show all posts
kesian dorang
Reply

Use magic Report

Post time 5-7-2017 12:30 PM | Show all posts
gila ganas...
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.109481s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list