Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
Search
12Next
Return to list New
2207
View
46
Reply

Perkahwinan Mempelai Ini Dikejutkan Dengan Kehadiran Tetamu Comel, Ikan Paus!

[Copy link]

Author: CARI-MAMS       Show all posts   Read mode

Author
Post time 2-3-2017 04:15 PM | Show all posts |Read mode


Alahai comelnya! Pasangan mempelai ini dikatakan melangsungkan perkahwinan mereka di Mystic Aquarium di Connecticut, Amerika Syarikat.


Memetik laman Buzzfeed, perkahwinan ini bertukar menjadi suatu yang tak disangka-sangka. Menerusi gambar yang dipamerkan, perkahwinan ini turut dihadiri 'tetamu istimewa' iaitu ikan paus yang menempel pada dinding akuarium!


Gambar tersebut telah menjadi viral di laman sosial kerana dianggap bukan sahaja comel, malah unik dan kehadiran ikan itu lebih menyerlah berbanding pengantin itu sendiri.


Menerusi laman Imgur sahaja, gambar tersebut telah mendapat 1.5 juta tontonan dan kini dimasukkan ke dalam peraduan Photoshop di laman Reddit.


Tak kering gusi melihatkan pelbagai kreativiti daripada netizen yang 'mengusik' pasangan pengantin itu dengan pelbagai gambar yang telah disunting menggunakan Photoshop.






Pun begitu, memetik laman Fox59, pihak Mystic Aquarium telah mengesahkan imej ikan paus itu sememangnya dari akuarium mereka, namun ia bukanlah gambar terbaharu.


Apa pun, netizen tetap teruja dan terus dengan penyertaan untuk peraduan Photoshop di Reddit itu. - CARI


Foto: Carian Internet

Reply

Use magic Report

Post time 2-3-2017 04:36 PM | Show all posts
ariel dalam pic potosop tu macam kecewa ja rupa dia

alahaii comel betul ikan tu
Reply

Use magic Report

Post time 2-3-2017 04:47 PM | Show all posts
ahahhaha comel je paus tu
Reply

Use magic Report

Post time 2-3-2017 04:49 PM | Show all posts
comelnya dia..
Reply

Use magic Report

Post time 2-3-2017 05:04 PM | Show all posts
so cute
Reply

Use magic Report

Post time 2-3-2017 05:14 PM From the mobile phone | Show all posts
Ikan paus ke tu, iols kliru dgn dolphin huhuhu
Reply

Use magic Report

Post time 2-3-2017 05:15 PM | Show all posts
Ayoooo so cuteeeeeee!!!
Reply

Use magic Report

Post time 2-3-2017 05:33 PM | Show all posts
Lahai comel pulak dia menempel kat tepi tu
Reply

Use magic Report

Post time 2-3-2017 05:42 PM | Show all posts
Alolololo comeynya
Reply

Use magic Report

Post time 2-3-2017 06:01 PM From the mobile phone | Show all posts
Hihihihihi
Reply

Use magic Report

Post time 2-3-2017 06:01 PM From the mobile phone | Show all posts
Hihihihihi
Reply

Use magic Report

Post time 2-3-2017 06:29 PM | Show all posts
jadi saksi ke paus tu. SAH!
Reply

Use magic Report

Post time 2-3-2017 08:32 PM | Show all posts
comelnyaaa dahh lahh rupa paus mcm senyummm
Reply

Use magic Report

Post time 2-3-2017 08:56 PM From the mobile phone | Show all posts
Comel sangatty
Reply

Use magic Report

Post time 2-3-2017 09:26 PM From the mobile phone | Show all posts
Hahaha comelnya ikan tu
Reply

Use magic Report

Post time 2-3-2017 10:53 PM | Show all posts
pasni jgn ummah meleis tiru plak..
Reply

Use magic Report

Post time 2-3-2017 11:04 PM From the mobile phone | Show all posts
Hihihi, comel c paus tu...jdik saksi pd pengantin
Reply

Use magic Report

Post time 2-3-2017 11:19 PM From the mobile phone | Show all posts
serius comel.giler paus tu..
Reply

Use magic Report

Post time 2-3-2017 11:53 PM From the mobile phone | Show all posts
Siannya muka dia... Sampai hati pengantin.
Reply

Use magic Report

Post time 3-3-2017 12:02 AM | Show all posts
Edited by shitakee at 3-3-2017 12:03 AM

Kat Malaysia xde paus..ade dugong je
Reply

Use magic Report

Post time 3-3-2017 12:02 AM From the mobile phone | Show all posts
Hai la ikan, nape la comel sgt.. cubaan ikan steal limelight dr nganten.. serius comel ikan ni
Reply

Use magic Report

Post time 3-3-2017 08:31 AM From the mobile phone | Show all posts
Nama dia Beluga
Reply

Use magic Report

Post time 3-3-2017 09:38 AM | Show all posts
hahaha.. ikut berdiri di sebelah sambil senyum.. comellll
Reply

Use magic Report

Post time 3-3-2017 10:00 AM | Show all posts
haa..comelnya la hai~
Reply

Use magic Report

Post time 3-3-2017 01:17 PM From the mobile phone | Show all posts
Nk join jugak ye
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.080891s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list