Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
Search
12
Return to list New
1838
View
43
Reply

[Dunia] Nak kawen, tapi tiada pengantin perempuan? Kita culik je pengantin

[Copy link]

Author: Nasi_Lemak_Kau       Show all posts   Read mode

Post time 21-4-2017 11:14 AM | Show all posts
so deme ni masih mengamal kan tradisi ancient yg agak barbaric walaupon lps kedatangan Islam...
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 11:54 AM | Show all posts
baru kuar dari gua ke TT? mentaliti org purbakala
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 12:08 PM | Show all posts
klu tak nak kena kidnap kena gumukkan badan bagi gedempol

susah skit nak seret masuk keta kan?
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 21-4-2017 02:59 PM | Show all posts
haryatie replied at 21-4-2017 02:21 AM
main suka2 hati culik ker...
uiikkksss....seram nyaaa...
bf sendiri yg culik xper la

kan dah ada kes yg perempuan bunuh diri.....  
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 03:13 PM | Show all posts
semput nak culik kalau pompuan cam bik ma
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 03:14 PM From the mobile phone | Show all posts
Negara ending with stan2 ni memang setan semuanya. Ada agama pun tak guna tetap barbaric majoritinya.
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 21-4-2017 03:26 PM | Show all posts
kaspar0v replied at 21-4-2017 07:13 AM
semput nak culik kalau pompuan cam bik ma

special kes tu.......  
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 03:37 PM | Show all posts
tak sangka maseh ada budaya barbaric gini.
pompuan malaysia ni patut bersyukur banyak2,
sebab kat sini tak amalkan budaya orang asia tengah dan asia selatan.
pompuan kat sana cuma rakyat kelas kedua dan objeks seks jer.
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 21-4-2017 07:24 PM | Show all posts
capiloton replied at 21-4-2017 07:37 AM
tak sangka maseh ada budaya barbaric gini.
pompuan malaysia ni patut bersyukur banyak2,
sebab kat ...

ramai gak pompuan dok dalam khayalan kononnya agama tok arab nie memberikan keadilan utk mereka   

depa lupa bahawa dalam agama mereka, seorg perempuan tu cuma separuh manusia berbanding lelaki  
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 07:31 PM From the mobile phone | Show all posts
Sama mcm jantan lombok la ni..suka kat awek msia bawa lari balik Indon
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 07:59 PM | Show all posts
menakutkan
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 08:07 PM | Show all posts
sebu1 replied at 21-4-2017 09:04 AM
Mrk ni islam ke maideen

Mungkin Isle mereka tak lah sebener Isle lobai dan lobainita pakar aurat dan pakar hukum cukur bulu dalam Isle yang senantiasa Isle kesana Isle kemari, syumul kehulu syumul kehilir, sikit sikit hukom Allah sikit sikit hukom Allah yang senantiasa mahu membimbing orang lain jadi seperti mereka di forum CARI ini.....


Wallahualam.
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 08:54 PM From the mobile phone | Show all posts
Seramnya cara dorang main kidnap mana2 perempuan yg dorang suka kesian kat gegirls yg commit suicide.mmg trauma dan tertekan.saudara mara pula x bagi sokongan.siap bagi pressure kat parent suruh hantar anak kat kidnapper :
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 10:14 PM From the mobile phone | Show all posts
Kesedaran ppuan ptt blajar seni bela diri... bwk senjata kecik dlm sanggul ke apa... mcm org dlu.. nmpk jer prangai cam cibai tu...
RODOK...
RODOK...
RODOK BIAQ TBURAI ISI PERUT JANTAN SIAL TU....
Pemusnah masa depan ppuan tol dorg nih.. :
Reply

Use magic Report

Post time 22-4-2017 01:17 AM From the mobile phone | Show all posts
Patut bawak pistol.. tembak je
Reply

Use magic Report

Post time 22-4-2017 02:43 AM From the mobile phone | Show all posts
Culture yg tak berperikemanusiaan
Reply

Use magic Report

Post time 22-4-2017 02:50 AM From the mobile phone | Show all posts
Ada kah concept ini seperti kahwin dengan tawanan perang ?
Reply

Use magic Report

Post time 22-4-2017 03:49 AM | Show all posts
Adat yang sangat menggerunkan bila sampai ada yang bunuh diri

Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 22-4-2017 03:55 AM | Show all posts
Maideen. replied at 21-4-2017 12:07 PM
Mungkin Isle mereka tak lah sebener Isle lobai dan lobainita pakar aurat dan pakar hukum cukur bul ...

omm amithaba   
Reply

Use magic Report

12
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.056291s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list