Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
23877
View
2519
Reply

(BTAT) Borak2 Tanpa Arah Tujuan Vol.12 - Edisi Jiwa Rasa Positif di Tahun Baru

 Close [Copy link]

Author: Catpaw    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Post time 27-1-2019 05:04 PM From the mobile phone | Show all posts
Jommm jomm pindah umah semer
Reply

Use magic Report

Post time 27-1-2019 05:06 PM From the mobile phone | Show all posts
KILL_NANCY replied at 27-1-2019 01:20 PM
hempas satu kali lah kak.pastu takyah layan lah.bukan standard kita nak layan budak2 bodoh ni.dah  ...

Nancy akk rasa tujuan dia buat akk macam tu nak ajak bergaduh rasanya . Bila anak tak layan, dia jadi lagi geram. Arini dia sindir lagi dalam grup. Akk nak perati je. Dia tulis, akk ss hantar je kat pengurusan.

Terima kasih Nancy akk skrg memang kena zikir banyak3.. hati dah kelaut dah ni. Macam2 masalah. Akk rasa macam nak lari pergi german je dah
Reply

Use magic Report

Post time 27-1-2019 05:08 PM From the mobile phone | Show all posts
KILL_NANCY replied at 27-1-2019 01:13 PM
saya pun terkadang pelik dengan manusia yang kuat memerli ni.ibarat baling batu sembunyi tangan.ka ...

Hahahaha. Betul. Akk pun fikir juga ... Sebok nak perli2 orang. Tapi akk pinjam slogan L'Oreal ajelah, "kerana diriku begitu berharga"
Reply

Use magic Report

Post time 27-1-2019 05:08 PM From the mobile phone | Show all posts
KILL_NANCY replied at 27-1-2019 01:10 PM
malam hari tu saya bawah pengarah dadah kak burn.

saya memang hangin bila baca tapi saya tak  ...

Hihi.   Takpe2 Nancy. Setakat ni akk masih ok lagi. Esok nak pergi buat rawatan kat spital
Reply

Use magic Report

Post time 27-1-2019 05:09 PM From the mobile phone | Show all posts
kak burn sambung kat rumah baru.

@lil_honey tutup rumah ni. thanks
Reply

Use magic Report

Post time 27-1-2019 05:10 PM From the mobile phone | Show all posts
kuihbakar replied at 27-1-2019 05:08 PM
Hihi.   Takpe2 Nancy. Setakat ni akk masih ok lagi. Esok nak pergi buat rawatan kat spital

Kak burn sambung kt umah baruu
Ayuhhhhhh
Reply

Use magic Report

Post time 27-1-2019 07:04 PM From the mobile phone | Show all posts
fixit replied at 27-1-2019 05:10 PM
Kak burn sambung kt umah baruu
Ayuhhhhhh

Ada dah ya ? Baiklah
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.087209s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list