JAWATAN KOSONG! Jadi penulis freelance kami dan berpeluang menang hadiah wang tunai berjumlah RM300! Klik sini > CARI Warrior
Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis
Search
663
View
9
Reply

[KREATIF] Lelaki Dedah Setahun Bercinta Dengan Lipas Bernama Lisa

[Copy link]

Author: jiwarasa       Show all posts   Read mode

Author
Post time 1-2-2019 04:01 PM | Show all posts |Read mode



Jika sebelum ini kami berkongsikan kisah seorang wanita yang berkahwin dengan selimutnya, kali ini lain pula ceritanya. Seorang pemuda mendedahkan bahawa dia menjalin hubungan cinta bersama seekor lipas bernama Lisa selama setahun.

Pemuda bernama Yuma Shinohara berusia 25 tahun itu memberitahu lipas bernama Lisa itu merupakan cinta pertamanya.

Yuma juga memberitahu dia mempunyai fantasi untuk mengadakan hubungan intim bersama Lisa. Katanya lagi, tiada gadis lain yang lebih hot seperti Lisa. Ujarnya lagi, hubungannya dengan pasangannya itu dipandang serius.

Dalam satu temu bual, Yuma berkata dia membeli Lisa yang merupakan seekor lipas ternakan dari Afrika. Yuma juga percaya mereka dapat berkomunikasi antara satu sama lain.

Apa yang mengejutkan ialah selepas Lisa mati, Yuma mendedahkan dia bertindak memakannya demi membuktikan cintanya.


Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 1-2-2019 04:32 PM | Show all posts
panjang jugak umur lipas tu
Reply

Use magic Report

Post time 2-2-2019 10:07 AM From the mobile phone | Show all posts
Sanggup bela lipas busuk..dah mati makan pulak tu.
Aku nampak lipas terus ketuk bagi mati je. Entah kekasih sapa la yg aku dah bunuh tu.
Reply

Use magic Report

Post time 4-2-2019 02:16 PM | Show all posts
GILA
Reply

Use magic Report

Post time 7-2-2019 11:59 AM | Show all posts
Steady bro,  hubungan yang tiada masalah
Reply

Use magic Report

Post time 7-2-2019 01:03 PM | Show all posts
Bodonya manusia zaman sekarang ni
Reply

Use magic Report

Post time 8-2-2019 08:32 AM | Show all posts
psycho nya lah org mcm ni
Reply

Use magic Report

Post time 11-2-2019 05:46 PM | Show all posts

macam mana nak main


Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2019 11:51 AM | Show all posts
ape rasa lipas tu ..... halahalahalahala ......
Reply

Use magic Report

Post time 18-2-2019 04:15 PM | Show all posts
gila betul.

Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.048305s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list