Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
11643
View
126
Reply

Syamsul Yusof Tak Datang Majlis Akikah Anak, Gaduh Dengan Puteri Sarah Ke?

[Copy link]

Author: Cari-Saiful       Show all posts   Read mode

Author
Post time 21-8-2019 12:08 PM | Show all posts |Read mode
Foto: IG




Baru-baru ini, Puteri Sarah Liyana ada muat naik beberapa gambar di sekitar majlis akikah anak keduanya.


Comel betul Sumayyah, tapi bukan itu yang menjadi perhatian. Sebaliknya, ramai yang mempersoalkan di mana Syamsul Yusof?




  



Majlis anak sendiri, tapi kelibat bapa langsung tidak kelihatan? Ada sesuatu ke? Gaduh dengan Puteri Sarah? Maklumlah, sekarang ini memang musim artis bercerai.


Bagaimanapun, spekulasi tersebut terjawab bila Puteri Sarah kata, majlis itu hanya dihadiri kaum wanita sahaja.




  



Ia diuruskan ibu bapa serta mertuanya iatu Datuk Yusof Haslam dan Datin Fatimah Ismail.


"Majlisnya wanita sahaja. Terima kasih pada yang hadir. Akikah kali ini kita buat lain sikit," tulisnya.


Jom layan gambar:




  



  



  



Buat pengetahuan, Saymsul Yusof dan Puteri Sarah berkahwin pada 8 Mac 2014 dan dikurniakan dua cahaya mata iaitu Syaikhul Islam, 2, dan Sumayyah yang lahir 16 Mac lalu.


Yang tuduh macam-macam tu, bolehlah minta maaf ya. -CARI
Reply

Use magic Report

Post time 21-8-2019 12:16 PM From the mobile phone | Show all posts
Cantik dia skang. Pakai warna tu menaikkan seri lagi. Aduh saliha !
Reply

Use magic Report

Post time 21-8-2019 12:18 PM From the mobile phone | Show all posts
Comel Sumayyah. Tahniah Sol dan Sarah.
Reply

Use magic Report

Post time 21-8-2019 12:36 PM | Show all posts
comel anak dia yg ni
Reply

Use magic Report

Post time 21-8-2019 12:44 PM | Show all posts
Majlis anak sendiri, tapi kelibat bapa langsung tidak kelihatan? Ada sesuatu ke? Gaduh dengan Puteri Sarah? Maklumlah, sekarang ini memang musim artis bercerai.

Yang tuduh macam-macam tu, bolehlah minta maaf ya. -CARI


sape la penulis sengal ni? ko yg tuduh pandai pulak suh org mintak maap..
Reply

Use magic Report

Post time 21-8-2019 12:46 PM | Show all posts
Walau tak berapa suka sol berlakon tapi suka tengok life sol dengan sarah sekarang.
Reply

Use magic Report

Post time 21-8-2019 12:48 PM From the mobile phone | Show all posts
kan dia kata untuk wanita.
Reply

Use magic Report

Post time 21-8-2019 12:49 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by fazila17 at 22-8-2019 10:59 PM

Cantik sungguh Sumayyah!
Reply

Use magic Report

Post time 21-8-2019 12:49 PM From the mobile phone | Show all posts
Sumayyah apsal comel sangat!
Reply

Use magic Report

Post time 21-8-2019 12:49 PM | Show all posts
baca tak habis la netizrn ni..  
Reply

Use magic Report

Post time 21-8-2019 12:49 PM | Show all posts
Nasib baik lah sheols ni ended up dgn Shamsul. Kalau continue dgn Ammar tak tau lah apa jadi kat dia.

Sekarang dah nampak muslimah banding wife si Ammar
Reply

Use magic Report

Post time 21-8-2019 12:53 PM | Show all posts
Anak meols dulu FIL cari grup marhaban lelaki. Ramai atok2
FIL meols tak gemor grup marhaban pompuan berdendang nyanyi kuat2 semua tetamu dengar dan yang paling dia pantang ending marhaban tu baca doa dan diaminkan jugak oleh lelaki2. Ppuan baca doa lelaki aminkan, dia tak suka
Meols try jugak cari grup marhaban lelaki utk anak yg kemudian2 tapi susah nak jumpa skrg ni
Reply

Use magic Report

Post time 21-8-2019 12:53 PM From the mobile phone | Show all posts
Comellnya sumayyah...
Reply

Use magic Report

Post time 21-8-2019 01:01 PM From the mobile phone | Show all posts
Comel sungguh la sumayyah..happy for u puteri sarah...
Reply

Use magic Report

Post time 21-8-2019 01:02 PM | Show all posts
semoga berkekalan rumahtangga sol n sarah supaya ammar rasa diri dia loser
Reply

Use magic Report

Post time 21-8-2019 01:05 PM | Show all posts
lawa giler anak solsolsol sarah ni.mcm muka mix.ah gitu.
Reply

Use magic Report

Post time 21-8-2019 01:06 PM | Show all posts
comel baby and mummy
Reply

Use magic Report

Post time 21-8-2019 01:44 PM | Show all posts
baby comel
dia pun msih cntik
Reply

Use magic Report

Post time 21-8-2019 01:52 PM From the mobile phone | Show all posts
Kepochinya lahai netizen ni. Sibuk kan laki orang buat apa, tah2 laki sendiri tak tau g mana buat apa kat luar tu.

Reply

Use magic Report

Post time 21-8-2019 01:56 PM | Show all posts
ini lawak..rajin netizen speku..mjlis kan buat di darul haslam..
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.138862s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list