Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
12Next
Return to list New
1120
View
22
Reply

Asal Berlaki, Nicki Minaj Tak Kisah Kahwin Dengan Bekas Perogol, Pembunuh

[Copy link]

Author: Sang_Pencinta       Show all posts   Read mode

Author
Post time 28-8-2019 11:39 AM | Show all posts |Read mode
Teka-teki status hubungan penyanyi rap, Nicki Minaj, 36 dan teman lelakinya Kenneth Petty, 40, hampir terjawab apabila penyanyi itu menukar nama akaun Twitternya dari @nickiminaj kepada @mrspetty. Sebelumnya, pasangan itu dilihat mengambil lesen perkahwinan di Mahkamah Beverly Hills pada 29 Julai lalu, lapor E! News.







Kredit foto: Instagram







Berikutan penukaran nama akaun itu, ramai peminat kini membuat spekulasi bahawa pasangan kontroversi itu sudah berkahwin dalam diam. Bagaimanapun, belum ada sebarang pengumuman rasmi daripada pihak Nicki.




Berita itu bagaimanapun tidak menggembirakan ramai peminat Nicki yang merasakan Kenneth Petty bukanlah lelaki yang sesuai buatnya. Ini kerana Kenneth diketahui mempunyai pelbagai rekod jenayah.







Kredit foto: Carian Google







Semasa berumur 15 tahun, Kenneth pernah dipenjarakan selama 4 tahun kerana jenayah seksual. Beliau dikatakan mengugut seorang gadis berumur 16 tahun dengan senjata tajam sebelum merogolnya.







Kredit foto: Carian Google









Tidak cukup dengan itu Kenneth juga pernah dihukum penjara 10 tahun kerana didapati bersalah menembak mati seorang lelaki bernama Lamont Robinson pada tahun 2002. Selain dua kes jenayah ini, semakan dalam rekod juga menunjukkan Kenneth pernah ditahan polis sebanyak 11 kali.





Kredit foto: Spillednews










Enggan percaya dengan semua dakwaan ini, Nicki mempertahankan teman lelakinya dan berkata kebanyakan daripada tuduhan itu adalah palsu dan Kenneth tidak merogol wanita tersebut kerana mereka adalah pasangan kekasih ketika itu.




Nampaknya Nicki Minaj sudah nekad untuk mengahwini Kenneth yang pernah menjadi kekasihnya ketika zaman remaja dahulu sebelum bertemu semula awal tahun lepas. Asal berlaki ke Nikki? - CARI
Reply

Use magic Report

Post time 28-8-2019 12:37 PM From the mobile phone | Show all posts
Hari tu bukan main gelakkan Cardi B{:run.. Sbb laki cardi B boleh tahan la perangai perempuannya.. Sekali ambik anggg.. Suami ang perogol. Tak suka si Nicki minaj nj
Reply

Use magic Report

Post time 28-8-2019 12:53 PM | Show all posts
Tengokan aja apa akan jadi selanjutnya
Reply

Use magic Report

Post time 28-8-2019 12:54 PM | Show all posts
ensem gak laki sheols.. bukan pure nigger la kot, maybe kokosen or latin mix
Reply

Use magic Report

Post time 28-8-2019 01:15 PM From the mobile phone | Show all posts
Barang sedap ke sis?
Reply

Use magic Report

Post time 28-8-2019 01:16 PM From the mobile phone | Show all posts
Sebab tu orang kata jangan mengata orang... dulu Gelakkan cardi b now? Pecite.
Reply

Use magic Report

Post time 28-8-2019 01:23 PM From the mobile phone | Show all posts
Cinta itu buta or lebih tepat, cinta itu membutakan
Reply

Use magic Report

Post time 28-8-2019 01:26 PM From the mobile phone | Show all posts
Semoga nicky dapt membimbing beliau kearah yg lebih baik..
Reply

Use magic Report

Post time 28-8-2019 01:41 PM From the mobile phone | Show all posts
beta_carotene: ensem gak laki sheols.. bukan pure nigger la kot, maybe kokosen or latin mix

{:stress


Kannn.. kire negro yg manis la...

Mesti kurex berangan nak diangkat mcm nicki minaj dlm pic atas tu
Reply

Use magic Report

Post time 28-8-2019 01:43 PM | Show all posts
selayaknya la
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 28-8-2019 02:05 PM From the mobile phone | Show all posts
Tak takut kena belasah ke Nicki ni?
Reply

Use magic Report

Post time 28-8-2019 02:46 PM From the mobile phone | Show all posts
Asal berlaki
Reply

Use magic Report

Post time 28-8-2019 04:48 PM | Show all posts
asal berlaki dan kulitnya berdaki. aaagittewwwwww. yg sok putih suci tak power gtu hewhew
Reply

Use magic Report

Post time 28-8-2019 04:53 PM From the mobile phone | Show all posts
bukan asal berlaki, tapi dah terpaut dek nala kot
Reply

Use magic Report

Post time 28-8-2019 11:01 PM From the mobile phone | Show all posts
Jangan masuk KRT sudah.
Reply

Use magic Report

Post time 29-8-2019 10:20 PM | Show all posts
sheols now dah flops,
single semua dah ke laut...
Reply

Use magic Report

Post time 29-8-2019 10:28 PM From the mobile phone | Show all posts
Nanti yang dia buat kat orang tu dia buat pulak kat ko. Tak takut ke?????
Reply

Use magic Report

Post time 4-9-2019 05:40 PM | Show all posts
bersusun rekod jenayahnya ... takde laki lain ke  

Reply

Use magic Report

Post time 7-9-2019 07:01 PM | Show all posts
Biar betul sheols ni? Tak takut kena hempuk dengan laki tu ke
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 7-9-2019 08:16 PM From the mobile phone | Show all posts
Nicki umum pencen nyanyi
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.106545s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list