Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
1234Next
Return to list New
6674
View
66
Reply

Que Haidar Dituduh Dayus Dan Islam Liberal, Biarkan Isteri Dan Anak Tak Tutup Aurat

[Copy link]

Author: Sarirsa    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Author
Post time 30-8-2019 10:04 AM | Show all posts |Read mode
Asyik dengar artis bercerai sahaja sejak kebelakangan ini, pun begitu masih ramai lagi pasangan selebriti yang masih utuh perkahwinan mereka.


Antaranya ialah pasangan Que Haidar dan Linda Jasmine yang telah membina mahligai selama 10 tahun setelah diijabkabulkan pada tahun 2009.



Kredit foto: Instagram



Keluarga mereka juga dihiasi dengan dua cahaya mata perempuan iaitu Tengku Ratu, 9 dan Tengku Cleopatra, 7.


Apabila bahagia pun mesti ada yang dengki. Terbaru, Que telah memuat naik komen seorang individu yang mengecamnya sebagai dayus dan mengamalkan Islam liberal kerana membiarkan isteri dan anak-anaknya tidak menutup aurat.







Kredit foto: Instagram


Que bagaimanapun tidak mendiamkan diri dan membalas komen negatif itu.


Para netizen juga bengang membaca tuduhan tidak berasas individu itu selain mengharapkan pelakon lelaki itu bersabar.



Kredit foto: Instagram


Kalau tak ada benda baik nak cakap, baik diam sahaja. -CARI
Reply

Use magic Report

Post time 30-8-2019 10:09 AM | Show all posts
rajin btul nak taip komen kt ig org..aku nak komen kt ig member aku pon malas..apetah lg retis2 nih

btw bini die nih mcm makin lame makin scary?
Reply

Use magic Report

Post time 30-8-2019 10:13 AM | Show all posts
diam terus......bini dia dah umor brapa??muka nmpak mcm ada iras tu..
Reply

Use magic Report

Post time 30-8-2019 10:14 AM | Show all posts
dah mmg dari dlu seksi baru skrg nk mngungkit dah nape? gasak kan lah.
yihhhhh rajin naw nk komen kat ig artis2 ni.
Reply

Use magic Report

Post time 30-8-2019 10:18 AM From the mobile phone | Show all posts
Bini dia mmg nmpk scary
Reply

Use magic Report

Post time 30-8-2019 10:19 AM | Show all posts
apa lar yg ko nak rengsa sgt dik oiii tutup aurat ker idok, tuh dah bini dia, bukan bini ko. ko kongsi bini ngan dia ker spi sibuk nak kira dosa pahala org lain????
Reply

Use magic Report

Post time 30-8-2019 10:22 AM | Show all posts
another tred based on komen netizen kt ig....

dats y i xde IG.....so much rubbish.....
Reply

Use magic Report

Post time 30-8-2019 10:23 AM | Show all posts
maigadddd siyes la muka linda da cm semah mansor da ni??
Reply

Use magic Report

Post time 30-8-2019 10:24 AM | Show all posts
bod gosip artis
dh jadi bod gosip
psl netizen
Reply

Use magic Report

Post time 30-8-2019 10:25 AM | Show all posts
lantak la bini dia
beria la nak kecam life org
dosa pahala org
ntah2 family sendiri pun dedah/buka sana sini
atau pun harapkan bertudung jerk
tp mulut/tingkah laku lg teruk
Reply

Use magic Report

Post time 30-8-2019 10:30 AM From the mobile phone | Show all posts
Aku x faham.. Aku ada IG utk tgk gambar binatang sambil layan barang2 yg seller jual kat ig.. Tak suka artis tak yah like gambar depa.. Lps tu acah2 mak dan pak guard syurga gitu.
Reply

Use magic Report

Post time 30-8-2019 10:35 AM | Show all posts
aku pernah jumpa diaorg kat luar menyopping..gila lawa bini dia+anak2 pun lawa
Reply

Use magic Report

Post time 30-8-2019 10:52 AM | Show all posts
netizen yg komen tu, pi selongkar balik gambar tok nenek, mak pak ko yang lama, tgk drg tutup aurat sempurna ke dak..kalau idak, tanya la, drg amalkan islam liberal ke caner? sibuk hal kain orang, kain sendiri koyak tak nampak
Reply

Use magic Report

Post time 30-8-2019 10:55 AM From the mobile phone | Show all posts
{:childlike {:hero
Reply

Use magic Report

Post time 30-8-2019 11:02 AM From the mobile phone | Show all posts
Aku cuma kisahkan anak laki dia ni je..
qh1.jpg
Reply

Use magic Report

Post time 30-8-2019 11:09 AM From the mobile phone | Show all posts
Saja netizrn ni nk carik pasal....anak dia menurun muka pelakon budak yg iras dgn dia...
Reply

Use magic Report

Post time 30-8-2019 11:24 AM From the mobile phone | Show all posts
Wattteverrrr nextttttttt
Reply

Use magic Report

Post time 30-8-2019 11:30 AM | Show all posts
Aku tak paham perangai netizen yang stail "tanya je" ni.. agaknya dia pikir apa je yang terjadi dalam rumahtangga dan keluarga Ku Haidar tu, dosa pahala pun dia dapat share kot..

Reply

Use magic Report

Post time 30-8-2019 11:41 AM | Show all posts
Bila cakap pasal aurat ni, kalau nak tegur biarlah berhemah. Kat Malaysia ni, ramai je selebriti, isteri menteri malah isteri raja tidak bertudung dan menutup aurat dengan sempurna.

Kita doa yang baik-baik je lah.. semoga mereka berubah dan menutup aurat dengan sempurna. Amin.
Kita tak tau pengakhiran kita macam mana kelak.
Reply

Use magic Report

Post time 30-8-2019 11:59 AM From the mobile phone | Show all posts
kucingitam replied at 30-8-2019 10:52 AM
netizen yg komen tu, pi selongkar balik gambar tok nenek, mak pak ko yang lama, tgk drg tutup aurat  ...

Ha tudia..ambik ko netizen semua.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.129153s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list