Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
11412
View
110
Reply

Diperkosa Isteri Sendiri! Hafidz Roshdi Buat Ramai Bengang

[Copy link]

Author: Cari-Saiful       Show all posts   Read mode

Author
Post time 20-9-2019 01:39 PM | Show all posts |Read mode
Ada peluang sahaja mesti Hafidz Roshdi bawa isteri dan anak jalan-jalan.


Baru-baru ini Hafidz ada memuat naik gambarnya bersama isteri atas katil sebuah hotel.


Memang romantik, sama cantik sama padan tapi malangnya kapsyen yang ditulis telah menimbulkan rasa kurang senang dan amarah warganet.


  



Tulisnya, "Seorang lelaki diperkosa oleh isterinya"


Masalahnya perlu ke guna perkataan perkosa? Macam tak senonoh dan tak enak didengar kerana ianya agak sensitif.










Mungkin Hafidz nak bergurau sahaja tapi tak kena pada caranya.


  



  



Walaupun ramai yang memaki, ada juga yang faham jenaka aktor ini dan terhibur dengannya.


Dulu perkahwinan Hafidz dengan Nurul Shuhada Mat Shukri dikeji ramai tapi sekarang nampak bahagia sungguh.


Foto: IG


Lebih-lebih lagi dengan kehadiran anak perempuannya, Humairah.


Bila nak tambah anak lagi agak-agaknya? -CARI
Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2019 01:41 PM | Show all posts
laki bini kepam...
Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2019 01:43 PM From the mobile phone | Show all posts
Humaira'  ye bukan humairah
Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2019 01:50 PM | Show all posts
biar lah dia dengan caption dia..
Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2019 01:52 PM | Show all posts
tunggu kurex masuk
Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2019 01:54 PM From the mobile phone | Show all posts
sleepandream: tunggu kurex masuk


hahaha.. oklah heolss diperkosa oleh istri.. kalau diperkosa oleh kurex naya jer..{:run
Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2019 01:58 PM From the mobile phone | Show all posts
unguaurora: Humaira'  ye bukan humairah


Kann...my doter nama Humaira gak. But without H di hujung. Sbb bile Humairah dh maksud nama kaum Arab. Bukan pipi kemerahan lag {:spec
Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2019 01:59 PM | Show all posts
Note: Thread has been banned by manager
Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2019 02:03 PM From the mobile phone | Show all posts
Jantan tak da ilmu..
Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2019 02:05 PM From the mobile phone | Show all posts
Kalau isteri lawo mesti tak kene kecam
Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2019 02:12 PM From the mobile phone | Show all posts
Diperkosa indon cleaner hotel..
Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2019 02:19 PM From the mobile phone | Show all posts
Rempitnya bahasa..
Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2019 02:25 PM From the mobile phone | Show all posts
Ikut suka kamulh
Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2019 02:39 PM | Show all posts
setau aku lelaki bengkok aje caption mengada2 ni
Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2019 02:49 PM | Show all posts
Boomibulat replied at 20-9-2019 02:12 PM
Diperkosa indon cleaner hotel..

hahahha tu la, meowls pun ingat housekeeping tangkap dia & perkosa. pastu ambik gmbr ni, setting tripod lepastu rakam ke camne
Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2019 02:57 PM | Show all posts
Boomibulat replied at 20-9-2019 06:12 AM
Diperkosa indon cleaner hotel..

kejam you sis!
Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2019 02:59 PM From the mobile phone | Show all posts
aummmm...
Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2019 03:00 PM | Show all posts
Alahhh.. Biasa lah tu gurau2. Bezanya dia retis.
Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2019 03:00 PM | Show all posts
sesungguhnya dunia ni tak adilllll
Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2019 03:01 PM From the mobile phone | Show all posts
Anak deolls serupa sebijik bapaknya. Ok next! Tak minat
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.107503s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list