Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
17208
View
270
Reply

Kak KM, Anak Normah Damanhuri Tunjuk Cara Basuh 'Anu' Lelaki

[Copy link]

Author: Cari-Saiful       Show all posts   Read mode

Author
Post time 16-10-2019 11:39 AM | Show all posts |Read mode
Sebut saja Liana Rosli, dah tak ada cerita lain. Mesti sebab beraksi lucah.


Biasalah, orang berniaga memang sanggup buat apa sahaja demi meraih perhatian orang ramai yang berpotensi menjadi pelanggan setia.




  



Baru-baru ini, Liana Rosli atau lebih dikenali sebagai Kak KM ada memuat naik beberapa video di Instagram.


Sebelum ini, tertonggeng-tonggeng menayang aset, kali ini siap bawa replika alat sulit lelaki untuk menunjukkan cara bagi membersihkannya.




Foto: IG




Boleh tahan berani gaya dia menunjuk cara menggosok sambil membebel-bebel memberikan nasihat.


Kapsyennya, "embersih 'adik abang'. Ada tu umur 50 tahun pun tak tahu cara cuci. Seumur hidup ko bacin."


Tengoklah sendiri:




  



  



  



Anak kepada pelakon veteran Normah Damanhuri ini rasanya dah kebal dengan kecaman.


Cakaplah apa sahaja, dia tetaplah dengan perangainya.


Jadi, ada ke yang berminat nak beli pencuci 'adik abang'? - CARI
Reply

Use magic Report

Post time 16-10-2019 11:48 AM | Show all posts
kerana duit sanggup melacur kan
Reply

Use magic Report

Post time 16-10-2019 11:48 AM | Show all posts
Jadi, ada ke yang berminat nak beli pencuci 'adik abang'? - Kelako pulak sis baca ayat ko ni Saiful hehehe
Reply

Use magic Report

Post time 16-10-2019 11:56 AM From the mobile phone | Show all posts
gelilah dia ni.
Reply

Use magic Report

Post time 16-10-2019 11:57 AM | Show all posts
Modngengade replied at 16-10-2019 11:48 AM
kerana duit sanggup melacur kan

pelacuran moden....bisnes dan melacur masa yang sama
Reply

Use magic Report

Post time 16-10-2019 12:02 PM | Show all posts
Macam bapuk pulak aku tengok
Reply

Use magic Report

Post time 16-10-2019 12:03 PM From the mobile phone | Show all posts
Knp x demo pakai yang suami punya...sbb saiz 2b ke..
Reply

Use magic Report

Post time 16-10-2019 12:08 PM From the mobile phone | Show all posts
Takde dah rasa malu... sick
Reply

Use magic Report

Post time 16-10-2019 12:09 PM | Show all posts
Boomibulat replied at 16-10-2019 12:03 PM
Knp x demo pakai yang suami punya...sbb saiz 2b ke..



adooiii matilanak
Reply

Use magic Report

Post time 16-10-2019 12:11 PM | Show all posts
rasa nak muntohhhh...
Reply

Use magic Report

Post time 16-10-2019 12:15 PM | Show all posts
too cheap bij.. too cheap..
Reply

Use magic Report

Post time 16-10-2019 12:16 PM | Show all posts
Biar dihencap umah.
Tapi duit masuk berkepuk. prinsip dia.


Reply

Use magic Report

Post time 16-10-2019 12:17 PM | Show all posts
kesian tengok ni...tak malu kat anak2 ke? sukati dia ler kan...idup dia pun...haishhhh
Reply

Use magic Report

Post time 16-10-2019 12:18 PM | Show all posts
artis ke dia ni? aiyooo xyh laa tepek cite dia ni.
Reply

Use magic Report

Post time 16-10-2019 12:24 PM | Show all posts
ewwwww
xperlu kot
Reply

Use magic Report

Post time 16-10-2019 12:29 PM | Show all posts

+1... tak koser perangai. Wanita yang telah dipondankan.

Reply

Use magic Report

Post time 16-10-2019 12:30 PM | Show all posts
well..Now that's a new low for her..
impressive.
Reply

Use magic Report

Post time 16-10-2019 12:31 PM From the mobile phone | Show all posts
Ada ke org nk beli produk dia ni. Ke agent je yg sanggup p beli.
Reply

Use magic Report

Post time 16-10-2019 12:34 PM From the mobile phone | Show all posts
Boleh la ramai2 p report kt ig tu. Kalau boleh nk je report acc dia tu.
Reply

Use magic Report

Post time 16-10-2019 12:38 PM | Show all posts
dari dulu sampai sekarang... mmg menggelikan & nmpak bodoh. bdan pon tak seksi mana.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.140224s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list